ID: 51026
28072 Werkvoorbereider Werkplekbeheer
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Functieomschrijving
Voor een van onze opdrachtgevers zijn wij op zoek naar een Werkvoorbereider Werkplekbeheer
Werkniveau: Medior
Locatie: Ede
Startdatum: Zo snel mogelijk
Einddatum: 28-02-2017
Aantal uren per week: 36 uur
Uiterste aanbiedingsdatum van de klant: 04-08-2016 15:00
VACATURE-INFORMATIE
Informatie over de opdracht:
Om te zorgen dat de operationele dienstverlening en de afgesproken levertijden de komende maanden, waarbij we rekening moeten houden met extra werkzaamheden i.v.m. de voorbereiding voor de verhuizing naar Soesterberg en het hogere aantal PDC-A aanvragen dan voorzien, kunnen blijven waarborgen is een tijdelijke ondersteuning van groot belang
Aanvullingen op het functieprofiel en de taken
In deze functie ben je onder andere verantwoordelijk voor:
- Ontvangst en uitgifte van ICT gerelateerde artikelen (en registratie hiervan).
- Configureren van hardware alvorens deze uit te geven.
- Reparatie van hardware (zelfstandig of middels externe monteur).
- Bijwerken van de Configuratie Management Data Base (CMDB).
- Beoordelen van her-inzetbaarheid retour gekomen apparatuur.
- Controleren/bewaken van de interne goederenstroom en afvoeren van materialen.
- (helpen bij) het laden en lossen van OSS voertuigen.
- Bewaken van de magazijnvoorraad.
VERPLICHTE VAARDIGHEDEN
Functie-eisen:
- MBO werk- en denkniveau
- Kennis van en ervaring met ITIL (bij voorkeur gecertificeerd).
- Kennis van bij onze klanten in gebruik zijnde systemen (Dell en Fujitsu Siemens).
- Ervaring met CMBD systeem Topdesk
- Goede contactuele en communicatieve vaardigheden.
- Stressbestendig, oplossingsgericht, proactief, analytisch denkvermogen.
- Klantvriendelijk en servicegericht
GEDRAGSKENMERKEN
Vereiste competenties:
Timemanagement
Klantgericht
Probleemoplossend
Initiatiefrijk
Samenwerken
Luisteren
Integer
Plannen en organiseren
Besluitvaardig
Aanpassingsvermogen
Prestiatiemotivatie
Betrokken
Onmisbare eigenschappen:
We zoeken iemand die weet van aanpakken gezien de huidige werkdruk!
Alleen als uw werkervaring overeenkomt met de aanvraag, ontvangen wij graag uw:
- CV (word-document), maximaal 5 pagina's en geen logo;
- Motivatie;
- 2 referenties van een van de laatste relevante opdrachten (referenties worden pas na toestemming gebeld);
- Uurtarief (indicatie);
- Beschikbaarheid en geboekte vakanties;
- Onder vermelding van vacaturenummer: 28072
(goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift).
U kunt uw gegevens sturen naar john@hercor.nl of bellen: 0174-235150.
HerCor BV, Hoek van Holland.
Voor een van onze opdrachtgevers zijn wij op zoek naar een Werkvoorbereider Werkplekbeheer
Werkniveau: Medior
Locatie: Ede
Startdatum: Zo snel mogelijk
Einddatum: 28-02-2017
Aantal uren per week: 36 uur
Uiterste aanbiedingsdatum van de klant: 04-08-2016 15:00
VACATURE-INFORMATIE
Informatie over de opdracht:
Om te zorgen dat de operationele dienstverlening en de afgesproken levertijden de komende maanden, waarbij we rekening moeten houden met extra werkzaamheden i.v.m. de voorbereiding voor de verhuizing naar Soesterberg en het hogere aantal PDC-A aanvragen dan voorzien, kunnen blijven waarborgen is een tijdelijke ondersteuning van groot belang
Aanvullingen op het functieprofiel en de taken
In deze functie ben je onder andere verantwoordelijk voor:
- Ontvangst en uitgifte van ICT gerelateerde artikelen (en registratie hiervan).
- Configureren van hardware alvorens deze uit te geven.
- Reparatie van hardware (zelfstandig of middels externe monteur).
- Bijwerken van de Configuratie Management Data Base (CMDB).
- Beoordelen van her-inzetbaarheid retour gekomen apparatuur.
- Controleren/bewaken van de interne goederenstroom en afvoeren van materialen.
- (helpen bij) het laden en lossen van OSS voertuigen.
- Bewaken van de magazijnvoorraad.
VERPLICHTE VAARDIGHEDEN
Functie-eisen:
- MBO werk- en denkniveau
- Kennis van en ervaring met ITIL (bij voorkeur gecertificeerd).
- Kennis van bij onze klanten in gebruik zijnde systemen (Dell en Fujitsu Siemens).
- Ervaring met CMBD systeem Topdesk
- Goede contactuele en communicatieve vaardigheden.
- Stressbestendig, oplossingsgericht, proactief, analytisch denkvermogen.
- Klantvriendelijk en servicegericht
GEDRAGSKENMERKEN
Vereiste competenties:
Timemanagement
Klantgericht
Probleemoplossend
Initiatiefrijk
Samenwerken
Luisteren
Integer
Plannen en organiseren
Besluitvaardig
Aanpassingsvermogen
Prestiatiemotivatie
Betrokken
Onmisbare eigenschappen:
We zoeken iemand die weet van aanpakken gezien de huidige werkdruk!
Alleen als uw werkervaring overeenkomt met de aanvraag, ontvangen wij graag uw:
- CV (word-document), maximaal 5 pagina's en geen logo;
- Motivatie;
- 2 referenties van een van de laatste relevante opdrachten (referenties worden pas na toestemming gebeld);
- Uurtarief (indicatie);
- Beschikbaarheid en geboekte vakanties;
- Onder vermelding van vacaturenummer: 28072
(goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift).
U kunt uw gegevens sturen naar john@hercor.nl of bellen: 0174-235150.
HerCor BV, Hoek van Holland.