ID: 80683
Aankomend balie- en verhuurmedewerker (Harderwijk)
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
De functie:
Als balie- en verhuurmedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je staat zowel telefonisch als ook bezoekende klanten te woord en geeft passend advies omtrent machines en gereedschappen.
Werkzaamheden:
- Uitgifte en inname van verhuurgoederen
- Controleren en schoonmaken van verhuurgoederen
- Kleine reparaties uitvoeren
- Telefonische en digitale aanvragen behandelen en opstellen van offertes
- Opdrachten op een juiste manier communiceren met de afdelingen magazijn en planning
- Opdrachten op een correcte manier administratief afhandelen
- Zorgen voor een nette en professionele uitstraling van het filiaal
- Uitvoeren van overige taken ter ondersteuning van de filiaalmanager
Profiel:
Je hebt MBO werk- en denkniveau en beschikt over technisch inzicht. Je bent representatief en orde en netheid staan hoog bij je in het vaandel. Daarentegen ben je niet bang voor vuile handen. Je bent enthousiast en initiatiefrijk en met je commerciele instelling zoek je overal een passende oplossing voor. Je bent stressbestendig en blijft rustig bij grote drukte aan de balie. Je kunt goed omgaan met automatisering en werkt mee aan optimalisatie hiervan. Je beschikt over goede telefonische vaardigheden en heb een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
Het betreft een fulltime functie. Omdat het filiaal ook op zaterdagochtend geopend is ben je bereid om ook op zaterdag te werken.
Wij bieden:
Een leuke en zelfstandige baan in een veelzijdig en ambitieus bedrijf. Je krijgt ruimte om je te ontwikkelen en een prima salaris.
Interesse? Reageer dan op deze vacature door je C.V. en motivatie te mailen naar Emma Baatje via e.baatje@skippy-rent.nl of bel voor meer informatie 088-1010100
Als balie- en verhuurmedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je staat zowel telefonisch als ook bezoekende klanten te woord en geeft passend advies omtrent machines en gereedschappen.
Werkzaamheden:
- Uitgifte en inname van verhuurgoederen
- Controleren en schoonmaken van verhuurgoederen
- Kleine reparaties uitvoeren
- Telefonische en digitale aanvragen behandelen en opstellen van offertes
- Opdrachten op een juiste manier communiceren met de afdelingen magazijn en planning
- Opdrachten op een correcte manier administratief afhandelen
- Zorgen voor een nette en professionele uitstraling van het filiaal
- Uitvoeren van overige taken ter ondersteuning van de filiaalmanager
Profiel:
Je hebt MBO werk- en denkniveau en beschikt over technisch inzicht. Je bent representatief en orde en netheid staan hoog bij je in het vaandel. Daarentegen ben je niet bang voor vuile handen. Je bent enthousiast en initiatiefrijk en met je commerciele instelling zoek je overal een passende oplossing voor. Je bent stressbestendig en blijft rustig bij grote drukte aan de balie. Je kunt goed omgaan met automatisering en werkt mee aan optimalisatie hiervan. Je beschikt over goede telefonische vaardigheden en heb een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
Het betreft een fulltime functie. Omdat het filiaal ook op zaterdagochtend geopend is ben je bereid om ook op zaterdag te werken.
Wij bieden:
Een leuke en zelfstandige baan in een veelzijdig en ambitieus bedrijf. Je krijgt ruimte om je te ontwikkelen en een prima salaris.
Interesse? Reageer dan op deze vacature door je C.V. en motivatie te mailen naar Emma Baatje via e.baatje@skippy-rent.nl of bel voor meer informatie 088-1010100