ID: 49326
Administratief medewerker orderverwerking
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Voor BPSC Terneuzen zijn wij op zoek naar een OR&H Order Fullfilment Specialist.
Bedrijfsomschrijving
Het Business Process Service Center b.v. (BPSC) is een snel groeiende zelfstandige onderneming die services op maat levert aan Dow businesses en joint ventures in heel Europa, het Midden-Oosten, Afrika en India. Denk aan logistieke services, maar ook administratieve diensten op het terrein van facturering en inkoop. De diversiteit aan functies in het BPSC is groot, net als de diversiteit aan medewerkers; zowel in leeftijd als in nationaliteit. Het BPSC kent meer dan 45 verschillende nationaliteiten en er worden meer dan 30 talen gesproken.
Functieomschrijving
In de functie van OR&H Order fulfillment specialist ben jij onderdeel van de Customer Service afdeling, welke ondersteuning biedt aan klanten binnen het gehele order proces. De Customer Service afdeling is de connectie tussen de interne organisatie, klanten en de leveranciers. Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van gedefinieerde taken om het order proces te ondersteunen. Je bent voortdurend bezig met het bouwen van succesvolle relaties, vergaren van informatie en connecties, overeenstemmen van meerdere interne bronnen en capaciteiten, waarbij je het doel van optimale klanttevredenheid in het oog houdt, resulterend in zero defects.
Jouw werkzaamheden:
Functie-eisen
Wij zijn op zoek naar kandidaten die voldoen aan het onderstaande profiel:
Arbeidsvoorwaarden
Wij bieden een uitdagende fulltime functie binnen een dynamische werkomgeving, marktconform salaris en doorgroeimogelijkheden. Reis- en evt. tunnelkosten worden vergoed. Verder bieden wij de mogelijkheid tot collectieve zorgverzekering. Mocht je voor de functie in aanmerking te willen komen vragen wij je te solliciteren met een Engelstalig CV. Voor meer informatie over deze vacature, kun je contact opnemen met onze vestiging in Axel via 0115-562230.
Sollicitatieprocedure
Theodora Harkema
+31 115 562230
Theodora Harkema
+31 115 562230
Bedrijfsomschrijving
Het Business Process Service Center b.v. (BPSC) is een snel groeiende zelfstandige onderneming die services op maat levert aan Dow businesses en joint ventures in heel Europa, het Midden-Oosten, Afrika en India. Denk aan logistieke services, maar ook administratieve diensten op het terrein van facturering en inkoop. De diversiteit aan functies in het BPSC is groot, net als de diversiteit aan medewerkers; zowel in leeftijd als in nationaliteit. Het BPSC kent meer dan 45 verschillende nationaliteiten en er worden meer dan 30 talen gesproken.
Functieomschrijving
In de functie van OR&H Order fulfillment specialist ben jij onderdeel van de Customer Service afdeling, welke ondersteuning biedt aan klanten binnen het gehele order proces. De Customer Service afdeling is de connectie tussen de interne organisatie, klanten en de leveranciers. Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van gedefinieerde taken om het order proces te ondersteunen. Je bent voortdurend bezig met het bouwen van succesvolle relaties, vergaren van informatie en connecties, overeenstemmen van meerdere interne bronnen en capaciteiten, waarbij je het doel van optimale klanttevredenheid in het oog houdt, resulterend in zero defects.
Jouw werkzaamheden:
- Je bent in staat om orders te beheren, vanaf de aanvraag tot aan levering bij de klant, met het juiste materiaal, op de juiste tijd en met de juiste uitrusting en papierwerk.
- In geval van fouten bij de dienstverlening, proactief initiatieven aandragen en de leiding nemen in het oplossen van deze issues voor de Customer Service Representative collega's.
- Samenwerken met andere Customer Service Teams, Planners, Credit Managers, Logistics en Documentations providers bij het selecteren van activiteiten gerelateerd aan commerciële order management taken.
Functie-eisen
Wij zijn op zoek naar kandidaten die voldoen aan het onderstaande profiel:
- Een afgeronde opleiding op minimaal MBO 3 / 4 niveau;
- Twee tot drie jaar werkervaring in customer service;
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse Taal;
- Kennis van een derde bijkomende taal is gewenst;
- Goed om kunnen gaan met internet en computers;
- Ervaring van SAP is een pré;
- Sterke analytische vaardigheden, een Customer Service Mindset en uitstekende plannings- en organisatorische vaardigheden.
Arbeidsvoorwaarden
Wij bieden een uitdagende fulltime functie binnen een dynamische werkomgeving, marktconform salaris en doorgroeimogelijkheden. Reis- en evt. tunnelkosten worden vergoed. Verder bieden wij de mogelijkheid tot collectieve zorgverzekering. Mocht je voor de functie in aanmerking te willen komen vragen wij je te solliciteren met een Engelstalig CV. Voor meer informatie over deze vacature, kun je contact opnemen met onze vestiging in Axel via 0115-562230.
Sollicitatieprocedure
Theodora Harkema
+31 115 562230
Theodora Harkema
+31 115 562230