ID: 49378
Administratief medewerker Typhone 32 uur
€10,66
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
VACATURE MEDEWERKER BACKOFFICE TYPHONE
PCS
Even voorstellen, PCS is een snelgroeiend en dynamisch bedrijf dat zich richt op het ondersteunen van klantcontact, verkoop- en backoffice processen van bedrijven. Onze organisatie is gespecialiseerd in het efficiënt en effectief afhandelen van omni-channel Customer Contact & Sales activiteiten. Via onze flexibele en professionele outsourcing oplossingen zijn onze opdrachtgevers ervan verzekerd dat hun klanten en prospects snel, vakkundig en klantvriendelijk (telefonisch) te woord worden gestaan of een reactie krijgen op hun e-mail, chat, tweet (Social Media) of brief door ervaren medewerkers.
MEDEWERKER BACKOFFICE TYPHONE
Als backoffice medewerker Typhone ben je verantwoordelijk voor de administratieve werkzaamheden. Hierbij kan je denken aan het correct invoeren en verwerken van orders, het analyseren en verwerken van data en het optimaliseren van bedrijfsprocessen. Daarnaast zal er een stuk klantenservice worden verleend aan de klanten.
Je verzorgt de administratieve werkzaamheden zodanig dat de voortgang van de operatie van Typhone optimaal gewaarborgd is. Je draagt zorg voor een adequate controle van de door de opdrachtgever en directie opgestelde kwaliteit criteria en contract afspraken.
Benodigde criteria;
Wat biedt PCS jou:
· Prettige werksfeer met leuke collegas
· Dynamische omgeving waar geen een dag hetzelfde is
· Persoonlijke ontwikkeling, en mogelijkheid tot doorgroeien
· Marktconform salaris
· Reiskostenvergoeding wanneer je woonachtig bent buiten Almere
· Coaching en begeleiding op de werkvloer
Neem contact opWij zijn op zoek naar een leuke collega die ons backoffice team kan versterken. Word jij gelukkig van het secuur te werk gaan met administratieve processen en ben jij de analytische collega die wij zoeken?
Meld je dan aan op de website werkenbijpcs en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Locatie
Almere
PCS
Even voorstellen, PCS is een snelgroeiend en dynamisch bedrijf dat zich richt op het ondersteunen van klantcontact, verkoop- en backoffice processen van bedrijven. Onze organisatie is gespecialiseerd in het efficiënt en effectief afhandelen van omni-channel Customer Contact & Sales activiteiten. Via onze flexibele en professionele outsourcing oplossingen zijn onze opdrachtgevers ervan verzekerd dat hun klanten en prospects snel, vakkundig en klantvriendelijk (telefonisch) te woord worden gestaan of een reactie krijgen op hun e-mail, chat, tweet (Social Media) of brief door ervaren medewerkers.
MEDEWERKER BACKOFFICE TYPHONE
Als backoffice medewerker Typhone ben je verantwoordelijk voor de administratieve werkzaamheden. Hierbij kan je denken aan het correct invoeren en verwerken van orders, het analyseren en verwerken van data en het optimaliseren van bedrijfsprocessen. Daarnaast zal er een stuk klantenservice worden verleend aan de klanten.
Je verzorgt de administratieve werkzaamheden zodanig dat de voortgang van de operatie van Typhone optimaal gewaarborgd is. Je draagt zorg voor een adequate controle van de door de opdrachtgever en directie opgestelde kwaliteit criteria en contract afspraken.
Benodigde criteria;
- Je bent gewend om secuur te werken en met informatie om te gaan
- Communicatief vaardig in zowel Nederlands als Engels
- Ervaring binnen de mobiele telecombranche als helpdesk functie is een must
- bestand zijn tegen een dynamische, hectische omgeving met grote informatiestroom
- Goede computervaardigheden
- Minimaal een MBO+ opleiding afgerond
- Je bent in staat om zowel individueel als in teamverband werkzaamheden te verrichten
- Je vindt het leuk om informatie goed te structureren en om mee te denken aan verbetering van de processen
- Je bent 32 uur beschikbaar, flexibel inzetbaar ook avond en weekend
- Minimaal 1 jaar Backoffice ervaring bij een mobiele telecomoperator
Wat biedt PCS jou:
· Prettige werksfeer met leuke collegas
· Dynamische omgeving waar geen een dag hetzelfde is
· Persoonlijke ontwikkeling, en mogelijkheid tot doorgroeien
· Marktconform salaris
· Reiskostenvergoeding wanneer je woonachtig bent buiten Almere
· Coaching en begeleiding op de werkvloer
Neem contact opWij zijn op zoek naar een leuke collega die ons backoffice team kan versterken. Word jij gelukkig van het secuur te werk gaan met administratieve processen en ben jij de analytische collega die wij zoeken?
Meld je dan aan op de website werkenbijpcs en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Locatie
Almere