ID: 14998
Advies cabriokap pomp Mercedes CLK (w208)
No offers posted.
Description
Heb een 2001 Mercedes 230 CLK cabrio (w208) waar geen ventielblok (cabriokap pomp) bij zat toen ik de auto kocht.
Heb er eentje gekocht die zo goed als nieuw is, maar één stekkertje past niet.
De roze stekker van mijn CLK past niet op de blauwe stekker van de aangeschafte pomp.
Ik krijg hem er wel in maar moet hem er echt heel hard in duwen, wat mij niet correct lijkt.
De blauwe stekker heeft ook twee pinnetjes meer dan de roze.
Wat blijkt, dat er twee soorten pompen zijn, eentje met vijf en eentje met zeven ventielen.
Denk dat ik origineel eentje met 5 ventielen heb en nu een pomp heb met zeven.
Wie weet of ik deze pomp alsnog kan gebruiken?
(Wellicht dat ik de overige twee ventielen kan overslaan?)
Of moet ik alsnog de andere pomp hebben?
Ben al bij twee Mercedes garage's (+Dealer) geweest en die weten het antwoord niet. :(
Welke Mercedes kenner kan mij verder helpen en weet het juiste antwoord?!
Heb er eentje gekocht die zo goed als nieuw is, maar één stekkertje past niet.
De roze stekker van mijn CLK past niet op de blauwe stekker van de aangeschafte pomp.
Ik krijg hem er wel in maar moet hem er echt heel hard in duwen, wat mij niet correct lijkt.
De blauwe stekker heeft ook twee pinnetjes meer dan de roze.
Wat blijkt, dat er twee soorten pompen zijn, eentje met vijf en eentje met zeven ventielen.
Denk dat ik origineel eentje met 5 ventielen heb en nu een pomp heb met zeven.
Wie weet of ik deze pomp alsnog kan gebruiken?
(Wellicht dat ik de overige twee ventielen kan overslaan?)
Of moet ik alsnog de andere pomp hebben?
Ben al bij twee Mercedes garage's (+Dealer) geweest en die weten het antwoord niet. :(
Welke Mercedes kenner kan mij verder helpen en weet het juiste antwoord?!