ID: 50442
Aprilia Mille 2003 RSV 1000 R / Tuono naked bike special
€4.950,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
2003 Aprilia RSV 1000 R.
Door vorige eigenaar omgebouwd naar Tuono, vervolgens heb ik de motor weer wat (terug) omgebouwd. Standaard was de RSV R natuurlijk al volledig Ohlins afgeveerd, radiale Brembo's (eerste productiemotor met radiale remklauwen!) en gesmede aluminium OZ wielen. Dit geeft de fiets nog steeds goede looks. Daarnaast vele extra's, meest belangrijke:
- grotere 57 mm gasklephuizen (van Colin Edwards replica)
- carbon kelken
- K&N luchtfilter
- dubbele 'shotgun' SP uitlaat (titanium), iets ingekort. Super geluid, net even anders als de enkele (open) demper.
- aangepaste EPROM
134 pk aan het achterwiel (Dynojet gemeten, grafiek aanwezig)
- extra breed gefreesd T-stuk
- radiale rem- en koppelingspomp (Brembo, komen van nieuwer type RSV)
- clipons van een Aprilia Falco, zo'n 3 cm hoger dan de standaard RSV clipons
- rem- en koppelingsleidingen op maat gemaakt
Zithouding beter als de Mille (duidelijk minder op de polsen), en staat beter dan een Tuono stuur ;-)
- voorspatbord en achterspatbord (standaard)
- radiateurkappen, links, recht en midden
- teller cover
- achterbrugbeschermers
- kettingspatscherm
- toe protector
- hielplaatjes
- uitlaathanger en beschermplaat
- olie en filter
- bougies
- koelvloeistof en remolie
- stuurdemper gereviseerd.
Motor loopt geweldig, schakelt en koppelt prima. Banden en ketting/tandwielen zijn nog goed.
Kortom, mooie motor en direct rijden!
Van een liefhebber, voor een liefhebber. Motor hoeft niet weg.
Geïnteresseerden mailen of bellen svp. Op (onzin)biedingen wordt niet gereageerd.
Door vorige eigenaar omgebouwd naar Tuono, vervolgens heb ik de motor weer wat (terug) omgebouwd. Standaard was de RSV R natuurlijk al volledig Ohlins afgeveerd, radiale Brembo's (eerste productiemotor met radiale remklauwen!) en gesmede aluminium OZ wielen. Dit geeft de fiets nog steeds goede looks. Daarnaast vele extra's, meest belangrijke:
- Motorisch
- grotere 57 mm gasklephuizen (van Colin Edwards replica)
- carbon kelken
- K&N luchtfilter
- dubbele 'shotgun' SP uitlaat (titanium), iets ingekort. Super geluid, net even anders als de enkele (open) demper.
- aangepaste EPROM
134 pk aan het achterwiel (Dynojet gemeten, grafiek aanwezig)
- Rijwielgedeelte
- extra breed gefreesd T-stuk
- radiale rem- en koppelingspomp (Brembo, komen van nieuwer type RSV)
- clipons van een Aprilia Falco, zo'n 3 cm hoger dan de standaard RSV clipons
- rem- en koppelingsleidingen op maat gemaakt
Zithouding beter als de Mille (duidelijk minder op de polsen), en staat beter dan een Tuono stuur ;-)
- Carbon delen
- voorspatbord en achterspatbord (standaard)
- radiateurkappen, links, recht en midden
- teller cover
- achterbrugbeschermers
- kettingspatscherm
- toe protector
- hielplaatjes
- uitlaathanger en beschermplaat
- Recent onderhoud
- olie en filter
- bougies
- koelvloeistof en remolie
- stuurdemper gereviseerd.
Motor loopt geweldig, schakelt en koppelt prima. Banden en ketting/tandwielen zijn nog goed.
Kortom, mooie motor en direct rijden!
Van een liefhebber, voor een liefhebber. Motor hoeft niet weg.
Geïnteresseerden mailen of bellen svp. Op (onzin)biedingen wordt niet gereageerd.