ID: 80973
Ben jij de vrolijke adviseur voor Noordhoff & NUON die w...
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Webhelp is een grote aanbieder op het gebied van klantcontact en heeft daarmee alle expertise in huis om bij te dragen aan jouw ontwikkeling! Webhelp biedt jou werkzekerheid en staat voor een uitstekende werksfeer! Kom jij ons superenthousiaste team versterken?
Functieomschrijving
Voor Noordhoff Uitgevers en NUON zijn wij op zoek naar enthousiaste klantadviseurs!Als klantadviseur bij Webhelp sta je telefonisch klanten te woord. Je beantwoordt hun vragen, zorgt voor een passende oplossing en geeft het juiste advies. Je komt in een leuk en gezellig team terecht met een ervaren teamcoach. Normaal gesproken ga je aan de slag voor één van onze opdrachtgevers, maar Webhelp staat voor een nieuwe uitdaging en daagt jou uit om hier aan deel te nemen!Wij zijn namelijk op zoek naar klantadviseurs die zowel klanten van energieleverancier NUON als uitgeverij Noordhoff te woord gaan staan. Dat betekent dat jij op twee verschillende projecten ingezet kunt worden en uiteenlopende vragen gaat beantwoorden. Enerzijds nemen klanten van NUON contact op met vragen over o.a. facturen, overstappen en verhuizingen. Anderzijds bellen studenten en leraren naar Noordhoff met vragen over bestellingen van boeken en bijvoorbeeld de levertijd daarvan. Als klantadviseur NUON & Noordhoff ben jij dus van alle markten thuis!Op korte termijn zullen er trainingen starten voor Noordhoff, het project waar jij in eerste instantie aan de slag gaat. Met de start van het nieuwe schooljaar in het vooruitzicht gaan veel docenten contact met ons opnemen en die ga jij, na een tweeweekse betaalde training, te woord staan. Als de scholen eenmaal weer begonnen zijn en de leraren druk bezig zijn met lesgeven, zal jij vervolgens doorgetraind worden voor NUON en daar de klanten verblijden met jouw enthousiasme en gedrevenheid! Om jouw kennis van beide projecten op peil te houden, zal jij gedurende het jaar afwisselend worden ingezet op beide projecten.De werktijden op het project Noordhoff zijn van maandag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 17.00 uur. Je zult minimaal 24 uur en maximaal 36 uur kunnen werken. De openingstijden van NUON zijn van maandag t/m vrijdag van 08:00-18:00 uur en ook daar kun je dezelfde uren werken!
Functie-eisen
Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift; Je bent communicatief sterk en legt snel het contact met anderen; Je bent positief kritisch en niet bang je mening te geven; Je denkt in oplossingen i.p.v. in problemen; Je streeft naar een hoge klanttevredenheid; Je bent een teamspeler die open staat voor feedback; Je hebt minimaal MBO-4 werk en denk niveau.
Arbeidsvoorwaarden
Een informele sfeer waarbij je werkt in een teamverband; Flexibele werktijden (kantoortijden); Contractvorm tussen de 24 en 36 uur per week; Een betaalde tweeweekse fulltime training; Goede coaching & begeleiding tijdens het werk; Doorgroeimogelijkheden binnen de afdeling; Een marktconform salaris.
Webhelp is een grote aanbieder op het gebied van klantcontact en heeft daarmee alle expertise in huis om bij te dragen aan jouw ontwikkeling! Webhelp biedt jou werkzekerheid en staat voor een uitstekende werksfeer! Kom jij ons superenthousiaste team versterken?
Functieomschrijving
Voor Noordhoff Uitgevers en NUON zijn wij op zoek naar enthousiaste klantadviseurs!Als klantadviseur bij Webhelp sta je telefonisch klanten te woord. Je beantwoordt hun vragen, zorgt voor een passende oplossing en geeft het juiste advies. Je komt in een leuk en gezellig team terecht met een ervaren teamcoach. Normaal gesproken ga je aan de slag voor één van onze opdrachtgevers, maar Webhelp staat voor een nieuwe uitdaging en daagt jou uit om hier aan deel te nemen!Wij zijn namelijk op zoek naar klantadviseurs die zowel klanten van energieleverancier NUON als uitgeverij Noordhoff te woord gaan staan. Dat betekent dat jij op twee verschillende projecten ingezet kunt worden en uiteenlopende vragen gaat beantwoorden. Enerzijds nemen klanten van NUON contact op met vragen over o.a. facturen, overstappen en verhuizingen. Anderzijds bellen studenten en leraren naar Noordhoff met vragen over bestellingen van boeken en bijvoorbeeld de levertijd daarvan. Als klantadviseur NUON & Noordhoff ben jij dus van alle markten thuis!Op korte termijn zullen er trainingen starten voor Noordhoff, het project waar jij in eerste instantie aan de slag gaat. Met de start van het nieuwe schooljaar in het vooruitzicht gaan veel docenten contact met ons opnemen en die ga jij, na een tweeweekse betaalde training, te woord staan. Als de scholen eenmaal weer begonnen zijn en de leraren druk bezig zijn met lesgeven, zal jij vervolgens doorgetraind worden voor NUON en daar de klanten verblijden met jouw enthousiasme en gedrevenheid! Om jouw kennis van beide projecten op peil te houden, zal jij gedurende het jaar afwisselend worden ingezet op beide projecten.De werktijden op het project Noordhoff zijn van maandag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 17.00 uur. Je zult minimaal 24 uur en maximaal 36 uur kunnen werken. De openingstijden van NUON zijn van maandag t/m vrijdag van 08:00-18:00 uur en ook daar kun je dezelfde uren werken!
Functie-eisen
Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift; Je bent communicatief sterk en legt snel het contact met anderen; Je bent positief kritisch en niet bang je mening te geven; Je denkt in oplossingen i.p.v. in problemen; Je streeft naar een hoge klanttevredenheid; Je bent een teamspeler die open staat voor feedback; Je hebt minimaal MBO-4 werk en denk niveau.
Arbeidsvoorwaarden
Een informele sfeer waarbij je werkt in een teamverband; Flexibele werktijden (kantoortijden); Contractvorm tussen de 24 en 36 uur per week; Een betaalde tweeweekse fulltime training; Goede coaching & begeleiding tijdens het werk; Doorgroeimogelijkheden binnen de afdeling; Een marktconform salaris.