ID: 66107
Callcenter Agent B2B/ B2C in Utrecht
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Functieomschrijving
Wat houdt de functie in?
Als Callcenter Agent is het iedere dag feest! We beginnen de dag met een pre-shift waarin we gezamenlijk de doelstellingen van de dag doornemen om jou en je team optimaal te motiveren. Samen met je team word je ingezet op één van de uitdagende projecten van onze relaties. Faciliteert je binnen één van onze callcenters met een moderne werkplek en de juiste training en begeleiding om je succesvol te maken. In de projecten waarvoor je belt is het doel altijd om commercieel resultaat te behalen. Dit kan zijn door het telefonisch verkopen van abonnementen, contracten of wellicht het maken van afspraken voor één van onze relaties. De relaties zijn landelijk bekend en werken uitsluitend met de beste Callcenter Agents en callcenters. Jij weet in je rol als Callcenter Agent als geen ander een visitekaartje te zijn voor onze klant. Jouw prospects aan de ander kant van de lijn kunnen consumenten zijn, maar ook zakelijke contacten. Ieder gesprek is weer anders en geeft je de mogelijkheid om je te onderscheiden van je collega's. Buiten een goed salaris belonen we onze toppers dan ook graag met extra bonussen, cadeau's en regelmatig een promotie naar een Medior of Senior functie. Stap in de wereld van commercieel klantcontact en start je carrière als Callcenter Agent!
Functie-eisen
Wat vragen wij van jou?
Een prettige telefoonstem
Goede beheersing van de Nederlandse taal
Minimaal 16 uur per week beschikbaar
Computervaardigheid
Bereid om zowel overdag, avonden als zaterdag te werken
Gemotiveerde en enthousiaste houding
Arbeidsvoorwaarden
Onze organisatie
Dit callcenter staat al meer dan 50 jaar bekend als marktleider in het faciliteren van commercieel klantcontact voor de toonaangevende organisaties binnen de Benelux. Vanuit onze vestigingen in Almere, Arnhem, Maastricht, Utrecht, Antwerpen en Gent zetten dagelijks meer dan 850 agents zich in voor diverse uitdagende commerciële projecten. Door een onderscheidende propositie en het constant aanbieden van hoogwaardige commerciële training aan onze agents, kan continue hoge kwaliteit bieden aan haar relaties en bieden we voor onze agents een inspirerende omgeving waarin persoonlijk ontwikkeling centraal staat. Dit callcenter hecht veel waarde aan goed werkgeversschap. Wij faciliteren een omgeving waarin onze medewerkers zich optimaal kunnen ontwikkelen, waarbij rekening wordt gehouden met de persoonlijke situatie van onze medewerkers.
Ons aanbod
Door het aanbieden van diverse trainingen op het gebied van sales, blijkt vaak een ideale opstap voor een succesvolle carriëre in sales. Buiten interne opleiding, een prettige werkomgeving en veel ruimte voor zelfontwikkeling bieden wij:
Een goed salaris
Een aantrekkelijke bonus
Reiskosten vergoeding
Extra bonus mogelijk in MGM-programma
Doorgroeimogelijkheden naar een Medior of Senior functie
Mogelijkheid tot flexibel werken (min. 16 uur per week)
Wat houdt de functie in?
Als Callcenter Agent is het iedere dag feest! We beginnen de dag met een pre-shift waarin we gezamenlijk de doelstellingen van de dag doornemen om jou en je team optimaal te motiveren. Samen met je team word je ingezet op één van de uitdagende projecten van onze relaties. Faciliteert je binnen één van onze callcenters met een moderne werkplek en de juiste training en begeleiding om je succesvol te maken. In de projecten waarvoor je belt is het doel altijd om commercieel resultaat te behalen. Dit kan zijn door het telefonisch verkopen van abonnementen, contracten of wellicht het maken van afspraken voor één van onze relaties. De relaties zijn landelijk bekend en werken uitsluitend met de beste Callcenter Agents en callcenters. Jij weet in je rol als Callcenter Agent als geen ander een visitekaartje te zijn voor onze klant. Jouw prospects aan de ander kant van de lijn kunnen consumenten zijn, maar ook zakelijke contacten. Ieder gesprek is weer anders en geeft je de mogelijkheid om je te onderscheiden van je collega's. Buiten een goed salaris belonen we onze toppers dan ook graag met extra bonussen, cadeau's en regelmatig een promotie naar een Medior of Senior functie. Stap in de wereld van commercieel klantcontact en start je carrière als Callcenter Agent!
Functie-eisen
Wat vragen wij van jou?
Een prettige telefoonstem
Goede beheersing van de Nederlandse taal
Minimaal 16 uur per week beschikbaar
Computervaardigheid
Bereid om zowel overdag, avonden als zaterdag te werken
Gemotiveerde en enthousiaste houding
- Onze vestigingen zijn 68 uur per week geopend, je hebt dus alle ruimte om zelf je rooster in te delen.
Arbeidsvoorwaarden
Onze organisatie
Dit callcenter staat al meer dan 50 jaar bekend als marktleider in het faciliteren van commercieel klantcontact voor de toonaangevende organisaties binnen de Benelux. Vanuit onze vestigingen in Almere, Arnhem, Maastricht, Utrecht, Antwerpen en Gent zetten dagelijks meer dan 850 agents zich in voor diverse uitdagende commerciële projecten. Door een onderscheidende propositie en het constant aanbieden van hoogwaardige commerciële training aan onze agents, kan continue hoge kwaliteit bieden aan haar relaties en bieden we voor onze agents een inspirerende omgeving waarin persoonlijk ontwikkeling centraal staat. Dit callcenter hecht veel waarde aan goed werkgeversschap. Wij faciliteren een omgeving waarin onze medewerkers zich optimaal kunnen ontwikkelen, waarbij rekening wordt gehouden met de persoonlijke situatie van onze medewerkers.
Ons aanbod
Door het aanbieden van diverse trainingen op het gebied van sales, blijkt vaak een ideale opstap voor een succesvolle carriëre in sales. Buiten interne opleiding, een prettige werkomgeving en veel ruimte voor zelfontwikkeling bieden wij:
Een goed salaris
Een aantrekkelijke bonus
Reiskosten vergoeding
Extra bonus mogelijk in MGM-programma
Doorgroeimogelijkheden naar een Medior of Senior functie
Mogelijkheid tot flexibel werken (min. 16 uur per week)