ID: 90224
Commercieel Medewerker Klantbehoud Callcenter Ziggo - He...
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Ziggo wil zijn klanten het grootst mogelijke gemak en plezier laten ervaren op het gebied van informatie, communicatie en entertainment in een continu veranderende wereld. Ziggo is een organisatie die staat voor kwaliteit, gemak, oprechtheid en uitstekende service. Vanuit deze speerpunten heeft Ziggo zijn organisatie zo ingericht dat medewerkers op de afdeling Retentie écht het gesprek aan kunnen gaan met de klant. Hierin wordt je uiteraard ondersteund door jouw teamleider. Na een uitgebreide, deels on-the-job, training zal jouw teamleider klaar staan wanneer je hem of haar nodig hebt. Ziggo verwacht van zijn medewerkers een pro-actieve houding in de functie die zij uitoefenen. Wanneer je behoefte hebt aan extra coaching of begeleiding is hier alle ruimte voor. Daarnaast is er vooral veel ruimte voor jouw eigen inbreng. Ziggo werkt niet met zogenoemde callscripts, juist omdat iedere klant weer anders is en dus een eigen manier van benaderen behoeft. De sfeer op de afdeling Retentie is uiterst positief. De huidige groep medewerkers is zeer te spreken over de professionaliteit van de afdeling en de ondersteuning en coaching die de medewerkers krijgen. Daarnaast biedt de afdeling Retentie alle ruimte om jezelf als medewerker te ontplooien en je verder te ontwikkelen. Het kantoor in Heerhugowaard is goed bereikbaar en professioneel en modern ingericht. De werktijden zijn flexibel (vanaf 12 tot 40 uur per week). De afdeling Retentie is uitermate geschikt voor zowel studenten die een uitdagende bijbaan zoeken, als voor medewerkers die zich voor een langere termijn willen binden aan een bedrijf. Kortom; wil jij werken bij een interessant bedrijf waar veel ruimte is voor eigen initiatief en beschik jij over een groot verantwoordelijkheidsgevoel? Dan hebben wij de juiste plek voor jou!
Functieomschrijving
Voor Ziggo, de grootste aanbieder in Nederland voor televisie en internet, telefonie, zijn wij op zoek naar commercieel medewerkers klantbehoud (Retentie) voor het afhandelen van inbound telefonisch klantcontact. Je komt te werken in een dynamisch team bij een professionele organisatie met een prettige werksfeer en wederzijdse betrokkenheid. Bij onze opdrachtgever staan training en coaching hoog in het vaandel. De afdeling Retentie heeft als doelstelling om optimale klanttevredenheid te realiseren, zodat klanten zo lang mogelijk en naar volle tevredenheid bij de organisatie blijven. Dit wordt bereikt door pro-actief in te spelen op klantbehoeftes met betrekking tot hun telefoon-, televisie- en internetabonnement. Samen met de klant wordt bekeken in hoeverre hun wensen nog aansluiten op het huidige aanbod van Ziggo. Met klanten die hun abonnement willen opzeggen ga je in gesprek om te achterhalen waarom ze willen opzeggen. Door middel van het gesprek kom je erachter op welke manier jij de klant kunt behouden als klant. Als commercieel medewerker klantbehoud (inbound EN outbound) zorg jij ervoor dat klanten die een product/dienst willen opzeggen worden behouden voor de organisatie. Dit bereik jij door;
Functie-eisen
Het is belangrijk dat je in staat bent om verkoopsignalen te herkennen en hier op kunt inspelen. Dit doe je door actief te luisteren naar de klant en de juiste gesprekstechnieken toe te passen. Je zorgt uiteraard voor een goede, gezonde balans tussen het belang van de klant en het bedrijfsbelang. Verder beschik je over;
De afdeling Retentie is van maandag tot en met vrijdag geopend van s ochtends 08.00 uur (outbound vanaf 11.30) tot s avonds 21.00 uur. Op zaterdag wordt gewerkt tussen 10.00 en 17.00. Binnen deze openingstijden zoeken wij medewerkers die flexibel inzetbaar zijn (vanaf 16 tot 40 uur per week). Binnen deze uren dien je minimaal drie avonden per week en 1x per drie weken op de vrijdagavond en gehele zaterdag, beschikbaar te zijn. Ook dien je een training van twee weken, fulltime te kunnen volgen.
Arbeidsvoorwaarden
Cirrus is op zoek naar een lange termijn relatie tussen werkgever en werknemer. Daarnaast bieden wij;
Geïnteresseerd? Reageer dan direct via onze website www.cirrus.nl of stuur jouw CV naar info@cirrus.nl. Voor vragen kun je natuurlijk altijd contact opnemen met één van onze recruiters op telefoonnummer 088 99 888 88 (lokaal tarief) of stuur een WhatsApp bericht naar 06 - 273 149 30. Geef in je berichtje even aan in welke provincie je woont en de titel van de vacature! De WhatsApp Service van Cirrus is bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 17.00 uur.
Ziggo wil zijn klanten het grootst mogelijke gemak en plezier laten ervaren op het gebied van informatie, communicatie en entertainment in een continu veranderende wereld. Ziggo is een organisatie die staat voor kwaliteit, gemak, oprechtheid en uitstekende service. Vanuit deze speerpunten heeft Ziggo zijn organisatie zo ingericht dat medewerkers op de afdeling Retentie écht het gesprek aan kunnen gaan met de klant. Hierin wordt je uiteraard ondersteund door jouw teamleider. Na een uitgebreide, deels on-the-job, training zal jouw teamleider klaar staan wanneer je hem of haar nodig hebt. Ziggo verwacht van zijn medewerkers een pro-actieve houding in de functie die zij uitoefenen. Wanneer je behoefte hebt aan extra coaching of begeleiding is hier alle ruimte voor. Daarnaast is er vooral veel ruimte voor jouw eigen inbreng. Ziggo werkt niet met zogenoemde callscripts, juist omdat iedere klant weer anders is en dus een eigen manier van benaderen behoeft. De sfeer op de afdeling Retentie is uiterst positief. De huidige groep medewerkers is zeer te spreken over de professionaliteit van de afdeling en de ondersteuning en coaching die de medewerkers krijgen. Daarnaast biedt de afdeling Retentie alle ruimte om jezelf als medewerker te ontplooien en je verder te ontwikkelen. Het kantoor in Heerhugowaard is goed bereikbaar en professioneel en modern ingericht. De werktijden zijn flexibel (vanaf 12 tot 40 uur per week). De afdeling Retentie is uitermate geschikt voor zowel studenten die een uitdagende bijbaan zoeken, als voor medewerkers die zich voor een langere termijn willen binden aan een bedrijf. Kortom; wil jij werken bij een interessant bedrijf waar veel ruimte is voor eigen initiatief en beschik jij over een groot verantwoordelijkheidsgevoel? Dan hebben wij de juiste plek voor jou!
Functieomschrijving
Voor Ziggo, de grootste aanbieder in Nederland voor televisie en internet, telefonie, zijn wij op zoek naar commercieel medewerkers klantbehoud (Retentie) voor het afhandelen van inbound telefonisch klantcontact. Je komt te werken in een dynamisch team bij een professionele organisatie met een prettige werksfeer en wederzijdse betrokkenheid. Bij onze opdrachtgever staan training en coaching hoog in het vaandel. De afdeling Retentie heeft als doelstelling om optimale klanttevredenheid te realiseren, zodat klanten zo lang mogelijk en naar volle tevredenheid bij de organisatie blijven. Dit wordt bereikt door pro-actief in te spelen op klantbehoeftes met betrekking tot hun telefoon-, televisie- en internetabonnement. Samen met de klant wordt bekeken in hoeverre hun wensen nog aansluiten op het huidige aanbod van Ziggo. Met klanten die hun abonnement willen opzeggen ga je in gesprek om te achterhalen waarom ze willen opzeggen. Door middel van het gesprek kom je erachter op welke manier jij de klant kunt behouden als klant. Als commercieel medewerker klantbehoud (inbound EN outbound) zorg jij ervoor dat klanten die een product/dienst willen opzeggen worden behouden voor de organisatie. Dit bereik jij door;
- Telefonisch klantvragen met betrekking tot opzeggingen correct af te handelen in de systemen, dan wel door te zetten naar andere afdelingen
- In gesprek te gaan met de klant betreffende de reden van opzegging
- Opzeggingen die niet meer te beïnvloeden zijn verwerken in de systemen op een klantvriendelijke en efficiënte manier
- Actief aan cross- en upselling te doen
- Tevredenheidscalls uit te voeren met niet-actieve klanten om de klanttevredenheid te verhogen
Functie-eisen
Het is belangrijk dat je in staat bent om verkoopsignalen te herkennen en hier op kunt inspelen. Dit doe je door actief te luisteren naar de klant en de juiste gesprekstechnieken toe te passen. Je zorgt uiteraard voor een goede, gezonde balans tussen het belang van de klant en het bedrijfsbelang. Verder beschik je over;
- HAVO / VWO / MBO 4 / HBO diploma
- Een flinke hoeveelheid empathisch vermogen
- Oprechte interesse in mensen en hun drijfveren
- Een natuurlijke drive om ontevreden klanten weer tevreden te maken
- Een nuchtere en opgeruimde instelling
- Het vermogen om kritisch te kijken naar eigen functioneren en dat van collegas teneinde de resultaten te verbeteren
- Minimaal 6 tot 12 maanden commerciële werkervaring (callcenter ervaring is een pré)
- Een service- en verkoopgerichte instelling
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal
- Goede PC vaardigheden
De afdeling Retentie is van maandag tot en met vrijdag geopend van s ochtends 08.00 uur (outbound vanaf 11.30) tot s avonds 21.00 uur. Op zaterdag wordt gewerkt tussen 10.00 en 17.00. Binnen deze openingstijden zoeken wij medewerkers die flexibel inzetbaar zijn (vanaf 16 tot 40 uur per week). Binnen deze uren dien je minimaal drie avonden per week en 1x per drie weken op de vrijdagavond en gehele zaterdag, beschikbaar te zijn. Ook dien je een training van twee weken, fulltime te kunnen volgen.
Arbeidsvoorwaarden
Cirrus is op zoek naar een lange termijn relatie tussen werkgever en werknemer. Daarnaast bieden wij;
- Een bruto uurloon van €10,87, daarnaast ontvang je 8% vakantiegeld en bouw je verlofuren en pensioen op.
- Een aantrekkelijke bonus regeling
- Mogelijkheid om je zelf verder te ontwikkelen en ruimte om te groeien
- Werken bij de beste internetprovider van Nederland.
Geïnteresseerd? Reageer dan direct via onze website www.cirrus.nl of stuur jouw CV naar info@cirrus.nl. Voor vragen kun je natuurlijk altijd contact opnemen met één van onze recruiters op telefoonnummer 088 99 888 88 (lokaal tarief) of stuur een WhatsApp bericht naar 06 - 273 149 30. Geef in je berichtje even aan in welke provincie je woont en de titel van de vacature! De WhatsApp Service van Cirrus is bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 17.00 uur.