ID: 50952
Flexmedewerkers ICT Servicedesk
No offers posted.
Description
Bedrijfsomschrijving
Voor onze opdrachtgever in Eindhoven zijn wij continue op zoek naar medewerkers voor flexibele inzet op een zeer professionele ICT Servicedesk. Als Servicedeskmedewerker ben je, samen met je collegas, verantwoordelijk voor de technische IT ondersteuning voor verschillende hele grote klanten. Je komt te werken in een heel leuk team waar hard werken centraal staat, waar een prettige en gezellige werksfeer heerst en verschillende opleidingsmogelijkheden geboden worden.
Functieomschrijving
Je werkt in een team van ongeveer 25 collegas op de ICT servicedesk en geef je support aan duizenden gebruikers (Windows 7 clients). Je houdt je voornamelijk bezig met het aannemen, registreren (TOPdesk / HP Open View), oplossen en troubleshooten van de binnengekomen tickets. Dit doe je op een efficiënte en servicegerichte wijze, zodat de eindgebruiker zo goed mogelijk wordt geholpen.
Functie-eisen
Je bent tenminste 8 tot 32 uur per week beschikbaar en hebt geen moeite met wisselende diensten; Afgeronde ICT opleiding, tenminste MBO niveau 3; Je hebt enige ervaring als Servicedeskmedewerker; Kennis van ITIL, Active Directory en registratietools; Goede beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal; Goede communicatieve en sociale vaardigheden;
Arbeidsvoorwaarden
Stuur je cv en motivatie naar nikki@ibc-personeelsdiensten.nl of reageer via onze website www.ibc-personeelsdiensten.nl en dan gaan we graag een gesprek met je aan.
Sollicitatieprocedure
Indien je binnen 5 werkdagen geen reactie hebt ontvangen, ben je helaas niet geselecteerd voor deze functie.
Voor onze opdrachtgever in Eindhoven zijn wij continue op zoek naar medewerkers voor flexibele inzet op een zeer professionele ICT Servicedesk. Als Servicedeskmedewerker ben je, samen met je collegas, verantwoordelijk voor de technische IT ondersteuning voor verschillende hele grote klanten. Je komt te werken in een heel leuk team waar hard werken centraal staat, waar een prettige en gezellige werksfeer heerst en verschillende opleidingsmogelijkheden geboden worden.
Functieomschrijving
Je werkt in een team van ongeveer 25 collegas op de ICT servicedesk en geef je support aan duizenden gebruikers (Windows 7 clients). Je houdt je voornamelijk bezig met het aannemen, registreren (TOPdesk / HP Open View), oplossen en troubleshooten van de binnengekomen tickets. Dit doe je op een efficiënte en servicegerichte wijze, zodat de eindgebruiker zo goed mogelijk wordt geholpen.
Functie-eisen
Je bent tenminste 8 tot 32 uur per week beschikbaar en hebt geen moeite met wisselende diensten; Afgeronde ICT opleiding, tenminste MBO niveau 3; Je hebt enige ervaring als Servicedeskmedewerker; Kennis van ITIL, Active Directory en registratietools; Goede beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal; Goede communicatieve en sociale vaardigheden;
Arbeidsvoorwaarden
Stuur je cv en motivatie naar nikki@ibc-personeelsdiensten.nl of reageer via onze website www.ibc-personeelsdiensten.nl en dan gaan we graag een gesprek met je aan.
Sollicitatieprocedure
Indien je binnen 5 werkdagen geen reactie hebt ontvangen, ben je helaas niet geselecteerd voor deze functie.