ID: 66101
Franstalige Teamleider Customer Service
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Ruimdenkende Teamleider Customer Service gezocht voor een organisatie die gevestigd is in hartje centrum Amsterdam. Vacature voor een ervaren customer service manager die ........
Bedrijfsomschrijving
Meer dan 30 jaar heeft onze opdrachtgever van overal ter wereld hun product verzameld en hiermee zijn zij één van de grootste in hun soort. Dit innovatieve bedrijf is gevestigd in hartje Amsterdam om vanuit daar te opereren met 32 medewerkers. Een holding waar vele verschillende B.Vs onder vallen. Er is veel contact met particulieren in verschillende Europese landen, voornamelijk Frankrijk en Duitsland. Hierdoor wordt veel gecommuniceerd in het Frans, Duits en in het Engels. Al met al een dynamische organisatie waar je jezelf goed kunt profileren.
Bedrijfscultuur
Functieomschrijving
Voor een innovatieve, dynamische organisatie in hartje Amsterdam (dichtbij het Centraal Station), zijn we per direct op zoek naar een Teamleider Customer Service. Deze teamleider customer service gaat leiding geven aan een team van 5 medewerkers.
In deze vacature ben je als teamleider customer service verantwoordelijk voor:
Voor deze utdagende functie zijn wij op zoek naar een ervaren Teamleider Customer Service die een voorbeeld is als het gaat om servicegerichtheid, het verplaatsen in de situatie van de klant en het denken in oplossingen!
Functie-eisen
We zijn op zoek naar een kandidaat die voldoet aan de volgende eisen:
We zoeken, gezien de aard van de organisatie en de specifieke branche iemand die ruimdenkend is en geen 9 tot 5 mentaliteit heeft. Aangezien de opdrachtgever in het centrum van Amsterdam gevestigd is, is het niet mogelijk met de auto naar het werk te komen.
De functie is per direct en fulltime (38 uur)
Arbeidsvoorwaarden
We zijn op zoek naar een ervaren, gedreven en servicegerichte Teamleider Customer Service die in staat is het huidige team naar een volgend level te trekken.De vacature is voor 38 uur per week en biedt een enorme uitdaging. Het betreft een vaste baan. Je wordt direct bij deze opdrachtgever op contract genomen.
Bedrijfsomschrijving
Meer dan 30 jaar heeft onze opdrachtgever van overal ter wereld hun product verzameld en hiermee zijn zij één van de grootste in hun soort. Dit innovatieve bedrijf is gevestigd in hartje Amsterdam om vanuit daar te opereren met 32 medewerkers. Een holding waar vele verschillende B.Vs onder vallen. Er is veel contact met particulieren in verschillende Europese landen, voornamelijk Frankrijk en Duitsland. Hierdoor wordt veel gecommuniceerd in het Frans, Duits en in het Engels. Al met al een dynamische organisatie waar je jezelf goed kunt profileren.
Bedrijfscultuur
Functieomschrijving
Voor een innovatieve, dynamische organisatie in hartje Amsterdam (dichtbij het Centraal Station), zijn we per direct op zoek naar een Teamleider Customer Service. Deze teamleider customer service gaat leiding geven aan een team van 5 medewerkers.
In deze vacature ben je als teamleider customer service verantwoordelijk voor:
- een goede telefonische bereikbaarheid en korte doorlooptijden van klantvragen
- verantwoordelijk voor het team en de vastgestelde resultaten
- dat de klanttevredenheid blijft gewaarborgd
- het team goed georganiseerd is
- het bewaken van het kennisniveau en technieken
- optimalisatie van de werkprocessen
- tevens houd je je bezig met de operationele taken zoals het maken van planningen, belprocedures, e-mail verwerking en opstellen van e-mails
Voor deze utdagende functie zijn wij op zoek naar een ervaren Teamleider Customer Service die een voorbeeld is als het gaat om servicegerichtheid, het verplaatsen in de situatie van de klant en het denken in oplossingen!
Functie-eisen
We zijn op zoek naar een kandidaat die voldoet aan de volgende eisen:
- HBO werk en denk niveau
- minimaal 5 jaar relevante (customer service / klantenservice / callcenter) ervaring in een leidinggevende functie is een vereiste
- je spreekt en schrijft uitstekend Frans (is een harde eis), bij voorkeur ook Duits, Engels of Spaans
- goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
- aantoonbare affiniteit met een dynamische werkomgeving met korte communicatielijnen
- snel en accuraat kunnen handelen
- sterke mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid
- je bent service en oplossingsgericht
- in staat zijn het huidige team naar een volgend level te trekken
- woonachtig in de regio Amsterdam
- fulltime beschikbaar (minder uren is niet bespreekbaar)
We zoeken, gezien de aard van de organisatie en de specifieke branche iemand die ruimdenkend is en geen 9 tot 5 mentaliteit heeft. Aangezien de opdrachtgever in het centrum van Amsterdam gevestigd is, is het niet mogelijk met de auto naar het werk te komen.
De functie is per direct en fulltime (38 uur)
Arbeidsvoorwaarden
We zijn op zoek naar een ervaren, gedreven en servicegerichte Teamleider Customer Service die in staat is het huidige team naar een volgend level te trekken.De vacature is voor 38 uur per week en biedt een enorme uitdaging. Het betreft een vaste baan. Je wordt direct bij deze opdrachtgever op contract genomen.