ID: 66071
Fulltime klantenservice medewerker
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Als Fulltime Klantenservice Medewerker bij Coolblue zorg je voor een op-en-top service, verwonder jij onze klanten en laat je ze achter met een glimlach van oor tot oor.
Wat je op verjaardagen vertelt dat je doet
''Ik maak mensen aan het lachen. En nee: ik ben geen cabaretier.''
Wat je écht doet
Hoe je dag eruit kan zien
Als je aan je eerste kop koffie zit, gaat de telefoon. Het is een klant die zijn draadloze printer niet aan de praat krijgt. Samen met de klant pak je het stappenplan van de fabrikant erbij. Het stappenplan in combinatie met je eigen kennis, zorgt ervoor dat jullie samen de printer aan het werk krijgen. Nadat je het gesprek afgerond hebt, deel je het stappenplan met je eigen aanvullingen met je collega’s. Zo kunnen zij in het vervolg nóg sneller klanten helpen. Handig! Je besluit nog een kaartje te schrijven naar de klant, jullie hadden een leuk gesprek en je bent blij dat je hem hebt kunnen helpen. Zo, dat zorgt vast voor een glimlach bij de klant. Je pakt nog een kop koffie. Op naar het volgende gesprek!
Team
Als Medewerker Klantenservice bij Coolblue werk je in een team van zo’n 200 andere Klantenservice Medewerkers, Supervisors, een Traffic Coördinator, een Kwaliteitsmedewerker en een Manager Tevreden Klanten. Jullie lossen samen een hoop op en werken goed samen. Elk teamlid heeft wel zijn eigen expertise. Natuurlijk heb je ook veel contact met alle andere afdelingen binnen Coolblue.Wij vragen
Wat je op verjaardagen vertelt dat je doet
''Ik maak mensen aan het lachen. En nee: ik ben geen cabaretier.''
Wat je écht doet
- Je maakt klanten blij.
- Je geeft verbeteringen aan voor de productcontent en het assortiment naar aanleiding van klantvragen.
- Je ontwikkelt je eigen productspecialisme.
- Je begeleidt de klant bij het maken van een keuze.
- Je lost productgerelateerde problemen direct voor de klant op.
- Je geeft verbeteringen door via interne systemen. Zo maak jij Coolblue ‘elke dag een beetje beter’.
- Je zoekt dagelijks naar relevante artikelen en deelt deze kennis op eigen initiatief.
- Je blijft op de hoogte van ontwikkelingen in de productgroepen.
- Klantenservicepagina’s. Klanten kunnen makkelijker antwoorden op hun vragen vinden. Wel zo handig.
- Productiviteit. We worden steeds sneller. Social media vragen beantwoorden we inmiddels binnen 30 minuten. Ook de telefoon beantwoorden we steeds sneller.
- Trainingen. Nog meer kwaliteit. Elke dag weer een beetje beter. Met coole trainingen voor medewerkers helpen we klanten nog beter.
Hoe je dag eruit kan zien
Als je aan je eerste kop koffie zit, gaat de telefoon. Het is een klant die zijn draadloze printer niet aan de praat krijgt. Samen met de klant pak je het stappenplan van de fabrikant erbij. Het stappenplan in combinatie met je eigen kennis, zorgt ervoor dat jullie samen de printer aan het werk krijgen. Nadat je het gesprek afgerond hebt, deel je het stappenplan met je eigen aanvullingen met je collega’s. Zo kunnen zij in het vervolg nóg sneller klanten helpen. Handig! Je besluit nog een kaartje te schrijven naar de klant, jullie hadden een leuk gesprek en je bent blij dat je hem hebt kunnen helpen. Zo, dat zorgt vast voor een glimlach bij de klant. Je pakt nog een kop koffie. Op naar het volgende gesprek!
Team
Als Medewerker Klantenservice bij Coolblue werk je in een team van zo’n 200 andere Klantenservice Medewerkers, Supervisors, een Traffic Coördinator, een Kwaliteitsmedewerker en een Manager Tevreden Klanten. Jullie lossen samen een hoop op en werken goed samen. Elk teamlid heeft wel zijn eigen expertise. Natuurlijk heb je ook veel contact met alle andere afdelingen binnen Coolblue.Wij vragen
- Je hebt minimaal hbo-werk- en -denkniveau.
- Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden.
- Je hebt inlevingsvermogen en raakt niet in paniek als het druk is.
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
- Je hebt uitstekende kennis/ervaring op het gebied van elektronica of andere producten uit ons assortiment.
- Je bent 40 uur per week beschikbaar verdeeld over 7 dagen, waarvan:
- Minimaal 1 avond in de week tot 23:59 uur.
- Minimaal 1 zaterdagochtend en -middag in de 2 weken.
- Tijdens de training 3 weken fulltime beschikbaar.
- Je woont in omgeving Rotterdam (i.v.m. ruime openingstijden van de klantenservice).
- Geld
- Met meer dan 30 trainingen op onze eigen Coolcademy kun je elke dag een beetje beter worden.
- Korting op alle spullen die we verkopen.
- Een kantoor waar je foto’s van wilt maken op een toplocatie. Vanaf Rotterdam is het 3 keer vallen voor je er bent. Oké, het is 2 minuten lopen.
- Ongekend goede werksfeer. Met versbereide happen, maandelijkse borrels aan onze eigen bar, legendarische Coolblue-feesten, de leukste teamactiviteiten en een informele, speelse afdeling.
- Reiskostenvergoeding en pensioenregeling.
- Een baan bij 1 van de snelstgroeiende bedrijven van de Benelux.
- Actie. Grote kans dat je geraakt wordt met een nerf-gun.
Ja, ik wil deze fulltime baan
Je kunt solliciteen door je cv en motivatie te uploaden via onze website. We zetten je wel gelijk even aan het werk. Beantwoord in je motivatie de volgende vraag duidelijk in je motivatie.
Wat is jouw affiniteit/ervaring met het productassortiment van Coolblue.
De startdatum van deze training is 30 mei.
Als we jou mogen verwelkomen als Coolblue'er in ons team, krijg je een training van 3 weken. Hiervoor vragen we een fulltime beschikbaarheid (maandag - vrijdag, 09.00-17.30).