ID: 93823
Groundswell de impact van social media op je 9789058715470
€24,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
ISBN: 9789058715470
Op het moment dat je dit leest, schrijven klanten over jouw producten op blogs en zetten er filmpjes over op Youtube. Ze beschrijven ze op Wikipedia en praten erover op Facebook en Twitter. Dit zijn allemaal voorbeelden van social media de groundswell - (vloedgolf) die een blijvende verschuiving aan het veroorzaken is in de manier waarop de wereld werkt. Veel bedrijven zien dit als een bedreiging. Maar je kunt het ook als een uitdaging zien. In Groundswell tonen twee topanalisten van Forrester Research overtuigend aan dat je de kracht van de klant tot je voordeel kunt maken. Of je nu in marketing, onderzoek & ontwikkeling, service of sales werkt, of je eigen zaak runt, in dit boek vind je degelijk onderbouwd en doelgericht advies.
Dit artikel bestel je voordelig 2e hands op studystore.nlIn goede staat, snel in huis én gratis thuisbezorgd. Toelichting:De prijs in deze advertentie is gebaseerd op onze laagste 2e hands prijs (OP=OP).Zodra een 2e hands boek op is, kan het voorkomen dat je op Studystore het boek alleen nog nieuw kunt bestellen.
Op het moment dat je dit leest, schrijven klanten over jouw producten op blogs en zetten er filmpjes over op Youtube. Ze beschrijven ze op Wikipedia en praten erover op Facebook en Twitter. Dit zijn allemaal voorbeelden van social media de groundswell - (vloedgolf) die een blijvende verschuiving aan het veroorzaken is in de manier waarop de wereld werkt. Veel bedrijven zien dit als een bedreiging. Maar je kunt het ook als een uitdaging zien. In Groundswell tonen twee topanalisten van Forrester Research overtuigend aan dat je de kracht van de klant tot je voordeel kunt maken. Of je nu in marketing, onderzoek & ontwikkeling, service of sales werkt, of je eigen zaak runt, in dit boek vind je degelijk onderbouwd en doelgericht advies.
Dit artikel bestel je voordelig 2e hands op studystore.nlIn goede staat, snel in huis én gratis thuisbezorgd. Toelichting:De prijs in deze advertentie is gebaseerd op onze laagste 2e hands prijs (OP=OP).Zodra een 2e hands boek op is, kan het voorkomen dat je op Studystore het boek alleen nog nieuw kunt bestellen.