ID: 66136
Helpdeskmedewerker (32u) voor Telecomprovider in Eindhoven
Keine Angebote gepostet.
Beschreibung
Bedrijfsomschrijving
Onze opdrachtgever is een ervaren provider en levert diensten, zoals internet, bellen en televisie op diverse glasvezelnetwerken in Nederland. Er heerst een prettige en dynamische werksfeer.
Functieomschrijving
Lijkt het je wat om 32 uur per week aan de slag te gaan als Helpdesk medewerker voor een Telecom-aanbieder in Eindhoven? Wij zijn op zoek naar communicatief vaardige, klantgerichte, flexibele mensen met technische affiniteit! In de functie van Helpdesk medewerker word jij gebeld door klanten met problemen op het gebied van internet, televisie en telefonie deze klanten vertrouwen volledig op jouw deskundigheid en behulpzaamheid! Een aantal voorkomende problemen/vragen zijn: Ik wil mijn wifi-modem installeren maar kom er niet uit Mijn draadloos internet valt weg. Ik kan geen mail verzenden... Mijn TV heeft geen beeld... Mijn telefoon heeft slechte geluidskwaliteit, wat kan ik doen om dit te verbeteren? Daarnaast beantwoordt je diverse andere administratieve vragen en reacties op social media. Elk gesprek is anders. Je kunt hetzelfde probleem twee keer voorgeschoteld krijgen maar waar de ene klant aan één woord genoeg heeft, zal de andere klant behoefte hebben aan een stap-voor-stap uitleg. Jouw doel is telkens hetzelfde: het probleem oplossen en de klant tevreden laten ophangen. Om succesvol te zijn in dit werk ben jij: Empathisch: je luistert goed, begrijpt de klant en verdient het vertrouwen van de klant; Overtuigend: Je stelt de klant gerust en neemt de leiding in het gesprek; Scherp: je dringt snel door tot de kern van het probleem; Oplossingsgericht: je stelt de juiste vragen en werkt doelgericht naar een oplossing toe. Communicatief vaardig: Je bent zowel sterk op taalvaardigheid als typevaardigheid. TRAINING Je krijgt een (betaalde) training om de nodige kennis op te doen. Deze kennis gecombineerd met jouw talent om problemen op te lossen, te denken in mogelijkheden en een verkoop te realiseren wanneer daar de kans voor is - maken dat jouw klanten steeds weer tevreden worden, zijn en blijven! De startdatum van de training is in overleg.
Functie-eisen
Voldoe jij aan de volgende criteria? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Openingstijden van de afdeling zijn: maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 21:00u en zaterdag van 10:00 tot 16:00u.De startdatum voor deze functie is in overleg.
Arbeidsvoorwaarden
Wat mag jij verwachten als technische helpdeskmedewerker bij deze organisatie? Salaris van €9,00 - €9,30 bruto per uur, afhankelijk van je ervaring; Reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer; max. €6,09 netto per gewerkte dag; 8% vakantiegeld; Een gedegen training en structureel goede coaching en begeleiding; De mogelijkheid om deel te nemen aan diverse trainingen en cursussen via de Campus van het bedrijf. Werkomgeving Je komt terecht in een leuk team waar een informele sfeer heerst. Naast hard werken is er ruimte voor ontspanning en gezelligheid. De werknemers gaan goed met elkaar om en regelmatig wordt er wat leuks georganiseerd. Leuk, gezellig en lekker is de geheel verzorgde lunch en avondmaaltijd die je voorgeschoteld krijgt (bij volledige werkdagen). De werkplekken zijn ruim en ergonomisch verantwoord. De vestiging is goed bereikbaar en op tien minuten loopafstand van station Eindhoven. Heb je een vraag over de vacature? Stuur dan even een WhatsApp berichtje naar 06 - 273 149 30. Geef in je berichtje even aan in welke provincie je woont en de titel van de vacature! De WhatsApp Service van Cirrus is bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 17.00 uur. Contactgegevens vestiging Eindhoven: Breitnerstraat 12 5611 TV Eindhoven T: 088-998 88 88 (lokaal tarief) E: info@cirrus.nl
Onze opdrachtgever is een ervaren provider en levert diensten, zoals internet, bellen en televisie op diverse glasvezelnetwerken in Nederland. Er heerst een prettige en dynamische werksfeer.
Functieomschrijving
Lijkt het je wat om 32 uur per week aan de slag te gaan als Helpdesk medewerker voor een Telecom-aanbieder in Eindhoven? Wij zijn op zoek naar communicatief vaardige, klantgerichte, flexibele mensen met technische affiniteit! In de functie van Helpdesk medewerker word jij gebeld door klanten met problemen op het gebied van internet, televisie en telefonie deze klanten vertrouwen volledig op jouw deskundigheid en behulpzaamheid! Een aantal voorkomende problemen/vragen zijn: Ik wil mijn wifi-modem installeren maar kom er niet uit Mijn draadloos internet valt weg. Ik kan geen mail verzenden... Mijn TV heeft geen beeld... Mijn telefoon heeft slechte geluidskwaliteit, wat kan ik doen om dit te verbeteren? Daarnaast beantwoordt je diverse andere administratieve vragen en reacties op social media. Elk gesprek is anders. Je kunt hetzelfde probleem twee keer voorgeschoteld krijgen maar waar de ene klant aan één woord genoeg heeft, zal de andere klant behoefte hebben aan een stap-voor-stap uitleg. Jouw doel is telkens hetzelfde: het probleem oplossen en de klant tevreden laten ophangen. Om succesvol te zijn in dit werk ben jij: Empathisch: je luistert goed, begrijpt de klant en verdient het vertrouwen van de klant; Overtuigend: Je stelt de klant gerust en neemt de leiding in het gesprek; Scherp: je dringt snel door tot de kern van het probleem; Oplossingsgericht: je stelt de juiste vragen en werkt doelgericht naar een oplossing toe. Communicatief vaardig: Je bent zowel sterk op taalvaardigheid als typevaardigheid. TRAINING Je krijgt een (betaalde) training om de nodige kennis op te doen. Deze kennis gecombineerd met jouw talent om problemen op te lossen, te denken in mogelijkheden en een verkoop te realiseren wanneer daar de kans voor is - maken dat jouw klanten steeds weer tevreden worden, zijn en blijven! De startdatum van de training is in overleg.
Functie-eisen
Voldoe jij aan de volgende criteria? Dan zijn wij op zoek naar jou!
- Minimaal MBO werk- en denkniveau;
- Technische kennis/affiniteit, het liefst op basis van werkervaring;
- Aantoonbare werkervaring met telefonische klantenservice;
- Beschikbaar om 2 weken fulltime training te volgen;
- Beschikbaar om 32 uur per week te werken;
- Minimaal 2 avonden per week;
- Communicatief vaardig en een prettige telefoonstem;
- Bereidheid tot draaien van storingsdiensten;
Openingstijden van de afdeling zijn: maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 21:00u en zaterdag van 10:00 tot 16:00u.De startdatum voor deze functie is in overleg.
Arbeidsvoorwaarden
Wat mag jij verwachten als technische helpdeskmedewerker bij deze organisatie? Salaris van €9,00 - €9,30 bruto per uur, afhankelijk van je ervaring; Reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer; max. €6,09 netto per gewerkte dag; 8% vakantiegeld; Een gedegen training en structureel goede coaching en begeleiding; De mogelijkheid om deel te nemen aan diverse trainingen en cursussen via de Campus van het bedrijf. Werkomgeving Je komt terecht in een leuk team waar een informele sfeer heerst. Naast hard werken is er ruimte voor ontspanning en gezelligheid. De werknemers gaan goed met elkaar om en regelmatig wordt er wat leuks georganiseerd. Leuk, gezellig en lekker is de geheel verzorgde lunch en avondmaaltijd die je voorgeschoteld krijgt (bij volledige werkdagen). De werkplekken zijn ruim en ergonomisch verantwoord. De vestiging is goed bereikbaar en op tien minuten loopafstand van station Eindhoven. Heb je een vraag over de vacature? Stuur dan even een WhatsApp berichtje naar 06 - 273 149 30. Geef in je berichtje even aan in welke provincie je woont en de titel van de vacature! De WhatsApp Service van Cirrus is bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 17.00 uur. Contactgegevens vestiging Eindhoven: Breitnerstraat 12 5611 TV Eindhoven T: 088-998 88 88 (lokaal tarief) E: info@cirrus.nl