ID: 49375
Helpdeskmedewerker klantenservice IT bedrijf: smartphone...
Keine Angebote gepostet.
Beschreibung
Bedrijfsomschrijving
Wat mag jij verwachten als helpdeskmedewerker voor dit bedrijf?
Functieomschrijving
Voor een aansprekend IT-bedrijf zoeken we Helpdeskmedewerkers, locatie Maastricht. Lijkt het je wat om: - In een internationale omgeving te werken? - Je technische skills in te zetten én te verbeteren? - Je communicatie skills in te zetten én te verbeteren? - Een diversiteit van mensen te woord te staan en te adviseren? Lees dan verder!Je gaat klanten ondersteunen bij technische vragen en/of problemen. De vragen zullen betrekking hebben op smartphones, tablets en laptops. Klanten zullen je bellen/mailen met technische vragen (bijvoorbeeld over instellingen of de installatie van bepaalde software) en informatieve vragen (bijvoorbeeld productinformatie en garantievoorwaarden). Het is belangrijk dat je aandachtig luistert, alert bent in je gesprekken, de juiste vragen stelt en doelgericht naar een oplossing toe werkt. Je hebt een enthousiaste persoonlijkheid en bent naast medewerker ook ambassadeur voor het bedrijf! Elk gesprek is anders. Je kunt hetzelfde probleem twee keer voorgeschoteld krijgen maar waar de ene klant aan één woord genoeg heeft, zal de andere klant behoefte hebben aan een stap-voor-stap uitleg. Jouw doel is telkens hetzelfde: het probleem oplossen en de klant tevreden krijgen.Om succesvol te zijn in dit werk ben jij: Empathisch: Je luistert goed, begrijpt de klant en verdient het vertrouwen van de klant; Overtuigend: Je stelt de klant gerust en neemt de leiding in het gesprek; Scherp: Je dringt snel door tot de kern van het probleem; Oplossingsgericht: Je stelt de juiste vragen en werkt doelgericht naar een oplossing toe. Startdatum training 15 augustusHet dienstverband begint met een training van vier weken: hierin leer je het bedrijf en je collega's beter kennen, krijg je communicatietraining en wordt je klaargestoomd voor het echte werk! In de eerste zes weken van je dienstverband is het niet mogelijk om verlof op te nemen.
Functie-eisen
Wat wordt er van jou verwacht als helpdeskmedewerker?
Beschikbaarheid
Arbeidsvoorwaarden
Werken voor dit bedrijf betekent werken in een leuk team met een informele sfeer. Je komt terecht in een internationale omgeving, er werken mensen met 31(!) verschillende nationaliteiten! Naast hard werken is er ruimte voor ontspanning en gezelligheid. Zo zijn er twee grote kantines waar zowel gezond als ongezond voedsel te verkrijgen is. Je kunt je collegas uitdagen voor een potje tafelvoetbal of met de voetjes omhoog in een van de gezellige loungeruimtes. Met feestdagen wordt rondgegaan met wat lekkers. Het bedrijf organiseert regelmatig leuke uitjes voor werknemers. De werkplekken zijn ruim en ergonomisch verantwoord. De vestiging is goed bereikbaar vanaf station Maastricht Randwyck. Heb je een vraag over de vacature? Stuur dan even een WhatsApp berichtje naar 06 - 273 149 30. Geef in je berichtje even aan in welke provincie je woont en de titel van de vacature! De WhatsApp Service van Cirrus is bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 17.00 uur. Contactgegevens vestiging Eindhoven: Breitnerstraat 12 5611 TV Eindhoven T: 088-998 88 88 (lokaal tarief) E: info@cirrus.nl
Wat mag jij verwachten als helpdeskmedewerker voor dit bedrijf?
- Salaris €9,11 bruto per uur;
- 8% vakantiegeld en 22 vakantiedagen met de mogelijkheid om 4 extra vakantiedagen te verdienen;
- Meedoen aan acties en in aanmerking komen voor aanbiedingen van het bedrijf;
- Deelnamen aan de collectieve zorgverzekering;
- Je krijgt reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer enkele reis. Reizen met openbaar vervoer wordt 100% vergoed;
- Je treedt direct in dienst bij de opdrachtgever.
Functieomschrijving
Voor een aansprekend IT-bedrijf zoeken we Helpdeskmedewerkers, locatie Maastricht. Lijkt het je wat om: - In een internationale omgeving te werken? - Je technische skills in te zetten én te verbeteren? - Je communicatie skills in te zetten én te verbeteren? - Een diversiteit van mensen te woord te staan en te adviseren? Lees dan verder!Je gaat klanten ondersteunen bij technische vragen en/of problemen. De vragen zullen betrekking hebben op smartphones, tablets en laptops. Klanten zullen je bellen/mailen met technische vragen (bijvoorbeeld over instellingen of de installatie van bepaalde software) en informatieve vragen (bijvoorbeeld productinformatie en garantievoorwaarden). Het is belangrijk dat je aandachtig luistert, alert bent in je gesprekken, de juiste vragen stelt en doelgericht naar een oplossing toe werkt. Je hebt een enthousiaste persoonlijkheid en bent naast medewerker ook ambassadeur voor het bedrijf! Elk gesprek is anders. Je kunt hetzelfde probleem twee keer voorgeschoteld krijgen maar waar de ene klant aan één woord genoeg heeft, zal de andere klant behoefte hebben aan een stap-voor-stap uitleg. Jouw doel is telkens hetzelfde: het probleem oplossen en de klant tevreden krijgen.Om succesvol te zijn in dit werk ben jij: Empathisch: Je luistert goed, begrijpt de klant en verdient het vertrouwen van de klant; Overtuigend: Je stelt de klant gerust en neemt de leiding in het gesprek; Scherp: Je dringt snel door tot de kern van het probleem; Oplossingsgericht: Je stelt de juiste vragen en werkt doelgericht naar een oplossing toe. Startdatum training 15 augustusHet dienstverband begint met een training van vier weken: hierin leer je het bedrijf en je collega's beter kennen, krijg je communicatietraining en wordt je klaargestoomd voor het echte werk! In de eerste zes weken van je dienstverband is het niet mogelijk om verlof op te nemen.
Functie-eisen
Wat wordt er van jou verwacht als helpdeskmedewerker?
- Je beschikt over MBO (+) werk- en denkniveau;
- je hebt een goede basiskennis van smartphones, tablets en laptops;
- Je hebt uitstekende communicatieve en schriftelijke vaardigheden;
- Je hebt bij voorkeur ervaring in een communicatieve rol;
Beschikbaarheid
- Je bent beschikbaar voor een fulltime training van vier weken (overdag);
- Je bent beschikbaar voor minimaal 20 uur tot maximaal 40 uur per week; (20-24 of 24-32 of 32-40u);
- Je bent flexibel inzetbaar van maandag t/m zondag van 08:00 t/m 20:00.
Arbeidsvoorwaarden
Werken voor dit bedrijf betekent werken in een leuk team met een informele sfeer. Je komt terecht in een internationale omgeving, er werken mensen met 31(!) verschillende nationaliteiten! Naast hard werken is er ruimte voor ontspanning en gezelligheid. Zo zijn er twee grote kantines waar zowel gezond als ongezond voedsel te verkrijgen is. Je kunt je collegas uitdagen voor een potje tafelvoetbal of met de voetjes omhoog in een van de gezellige loungeruimtes. Met feestdagen wordt rondgegaan met wat lekkers. Het bedrijf organiseert regelmatig leuke uitjes voor werknemers. De werkplekken zijn ruim en ergonomisch verantwoord. De vestiging is goed bereikbaar vanaf station Maastricht Randwyck. Heb je een vraag over de vacature? Stuur dan even een WhatsApp berichtje naar 06 - 273 149 30. Geef in je berichtje even aan in welke provincie je woont en de titel van de vacature! De WhatsApp Service van Cirrus is bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 17.00 uur. Contactgegevens vestiging Eindhoven: Breitnerstraat 12 5611 TV Eindhoven T: 088-998 88 88 (lokaal tarief) E: info@cirrus.nl