ID: 51259
Informatiebeheerder Functioneel Beheer 2
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Team FB 2 zoekt een Informatiebeheerder die in een team van functioneel beheerders de informatie voor de domeinen Jeugd en Zorg gaat beheren.
Bedrijfsomschrijving
Matchd bemiddelt professionals voor tijdelijke en vaste vacatures. Wij werken samen met Freelancers maar ook met kandidaten die open staan voor een tijdelijk loondienstverband op basis van gewerkte uren via onze payroll organisatie.
U krijgt van ons altijd een terugkoppeling. Na de hierboven vermelde sluitingsdatum beoordelen wij elke sollicitatie en geven u een terugkoppeling. Mocht u binnen 3 werkdagen niets horen bel ons dan even, dan is er mogelijk iets fout gegaan. Als wij uw CV selecteren vragen wij altijd om meer informatie, vaak ook om referenties. Zorg ervoor dat je altijd 1 of 2 referenties gereed hebt.
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV in word-formaat en een korte motivatie. Als u geselecteerd wordt vragen wij u altijd om een aanvullende, zeer specifieke, motivatie te schrijven om de kans op succes zo groot mogelijk te maken.
U kunt ons ook telefonisch bereiken via 033 - 204 8 204.
Functieomschrijving
Startdatum: 29-8-2016
Einddatum: 31-12-2016
Optie op verlenging: Ja
Aantal uur per week: 36
Sluitingsdatum: 25-8-2016 om 12:00 uur
Binnen Informatievoorziening Sociaal zijn er 2 teams Functioneel Beheer, die samen alle applicaties van Cluster Sociaal
beheren.
Het Team Functioneel Beheer 2 verzorgt de 2e en 3e lijns ondersteuning voor deze bedrijfsapplicaties. Een belangrijk deel van het werk is de aanpassing en de doorontwikkeling van de bedrijfsapplicaties: aanpassing van functionaliteit en van koppelingen naar applicaties van ketenpartners. De Team FB 2 geeft opdracht aan een groep externe applicatiebeheerders voor de aanpassing van de functionaliteit en de koppelingen, voor testwerk en voor een professionele uitrol van nieuwe releases over de Test-, Acceptatie- en Produktie-omgeving.
Team Functioneel Beheer 2 zoekt een Informatiebeheerder die in een team van functioneel beheerders de informatie voor de domeinen Jeugd en Zorg gaat beheren.
Als Informatiebeheerder maak je deel uit van een team dat onder leiding van een Beheercoördinator uitvoering geeft aan de beheeropdracht. Naast het ondersteunen van functioneel beheerders, gebruikers en het oplossen van problemen werk je mee aan kleinere en grotere projecten, bereid je wijzigingsvoorstellen voor en onderhoud je contact met, technische- en applicatiebeheerders. Je voert zelfstandig (acceptatie-)tests uit of coördineert deze.
Je speelt een rol bij de overdracht van nieuw ontwikkelde functionaliteiten van project naar beheer. Je hebt affiniteit met de techniek rond applicaties, infrastructuur en de samenhang daartussen. Je bent in staat om gebruikers en medior beheerders te ondersteunen en met de ICT-leveranciers problemen op te lossen.
Functie-eisen
Bedrijfsomschrijving
Matchd bemiddelt professionals voor tijdelijke en vaste vacatures. Wij werken samen met Freelancers maar ook met kandidaten die open staan voor een tijdelijk loondienstverband op basis van gewerkte uren via onze payroll organisatie.
U krijgt van ons altijd een terugkoppeling. Na de hierboven vermelde sluitingsdatum beoordelen wij elke sollicitatie en geven u een terugkoppeling. Mocht u binnen 3 werkdagen niets horen bel ons dan even, dan is er mogelijk iets fout gegaan. Als wij uw CV selecteren vragen wij altijd om meer informatie, vaak ook om referenties. Zorg ervoor dat je altijd 1 of 2 referenties gereed hebt.
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV in word-formaat en een korte motivatie. Als u geselecteerd wordt vragen wij u altijd om een aanvullende, zeer specifieke, motivatie te schrijven om de kans op succes zo groot mogelijk te maken.
U kunt ons ook telefonisch bereiken via 033 - 204 8 204.
Functieomschrijving
Startdatum: 29-8-2016
Einddatum: 31-12-2016
Optie op verlenging: Ja
Aantal uur per week: 36
Sluitingsdatum: 25-8-2016 om 12:00 uur
Binnen Informatievoorziening Sociaal zijn er 2 teams Functioneel Beheer, die samen alle applicaties van Cluster Sociaal
beheren.
Het Team Functioneel Beheer 2 verzorgt de 2e en 3e lijns ondersteuning voor deze bedrijfsapplicaties. Een belangrijk deel van het werk is de aanpassing en de doorontwikkeling van de bedrijfsapplicaties: aanpassing van functionaliteit en van koppelingen naar applicaties van ketenpartners. De Team FB 2 geeft opdracht aan een groep externe applicatiebeheerders voor de aanpassing van de functionaliteit en de koppelingen, voor testwerk en voor een professionele uitrol van nieuwe releases over de Test-, Acceptatie- en Produktie-omgeving.
Team Functioneel Beheer 2 zoekt een Informatiebeheerder die in een team van functioneel beheerders de informatie voor de domeinen Jeugd en Zorg gaat beheren.
Als Informatiebeheerder maak je deel uit van een team dat onder leiding van een Beheercoördinator uitvoering geeft aan de beheeropdracht. Naast het ondersteunen van functioneel beheerders, gebruikers en het oplossen van problemen werk je mee aan kleinere en grotere projecten, bereid je wijzigingsvoorstellen voor en onderhoud je contact met, technische- en applicatiebeheerders. Je voert zelfstandig (acceptatie-)tests uit of coördineert deze.
Je speelt een rol bij de overdracht van nieuw ontwikkelde functionaliteiten van project naar beheer. Je hebt affiniteit met de techniek rond applicaties, infrastructuur en de samenhang daartussen. Je bent in staat om gebruikers en medior beheerders te ondersteunen en met de ICT-leveranciers problemen op te lossen.
Functie-eisen
- minimaal HBO werk- en denkniveau. Dit werk- en denkniveau is opgedaan door relevante werkervaring en/of een minimaal behaald HBO diploma.
- zeer ruime ervaring (3 jaar of meer) met het functioneel beheer van grote bedrijfskritische applicaties met meer dan 200 gebruikers en met meer dan 5 koppelingen naar andere organisaties, waarvan het merendeel real-timekoppelingen betreft.
- ervaring met het inrichten, beheren en wijzigen van productinformatie en werkprocessen binnen de applicatie.
- meer dan 2 jaar ervaring met het zelfstandig managen van kleinere projecten, aansturen van leveranciers én het coördineren van releases.
- meer dan 2 jaar ervaring met het opstellen van gebruikersdocumentatie en beheerdocumentatie.
- 3 jaar of meer ervaring met Topdesk servicemanagement-tool.
- in het bezit van het certificaat BiSL Foundation en T-Map.
- ervaring met procesmanagement.
- certificaat Prince2 Foundation.