ID: 74698
Inkoopadviseur Provincie
No offers posted.
Description
Advisering en begeleiding van meervoudige onderhandse en (complexe) Europese aanbestedingstrajecten voor leveringen en diensten, met name ICT gerelateerd.
Bedrijfsomschrijving
Matchd bemiddelt professionals voor tijdelijke en vaste vacatures. Wij werken samen met Freelancers maar ook met kandidaten die open staan voor een tijdelijk loondienstverband op basis van gewerkte uren via onze payroll organisatie.
U krijgt van ons altijd een terugkoppeling. Na de hierboven vermelde sluitingsdatum beoordelen wij elke sollicitatie en geven u een terugkoppeling. Mocht u binnen 3 werkdagen niets horen bel ons dan even, dan is er mogelijk iets fout gegaan. Als wij uw CV selecteren vragen wij altijd om meer informatie, vaak ook om referenties. Zorg ervoor dat je altijd 1 of 2 referenties gereed hebt.
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV in word-formaat en een korte motivatie. Als u geselecteerd wordt vragen wij u altijd om een aanvullende, zeer specifieke, motivatie te schrijven om de kans op succes zo groot mogelijk te maken.
U kunt ons ook telefonisch bereiken via 033 - 204 8 204.
Functieomschrijving
Startdatum: 01-10-2016
Einddatum: 30-09-2017
Optie op verlenging: Ja
Aantal uur per week: 32
Sluitingsdatum: 30-8-2016 om 8:00 uur
Het team Inkoop valt onder de afdeling Financiën en is een van de ondersteunende afdelingen van de provinciale organisatie.
Team Inkoop ontwikkelt het inkoop- en aanbestedingsbeleid gericht op de inkoop van leveringen, diensten en werken voor de hele organisatie en adviseert en begeleid de budgethouders ten aanzien van de inkoop van leveringen en diensten (binnen de kaders van de Europese regelgeving). Daarnaast coördineert team Inkoop het contractbeheer, leveranciersmanagement, social return, duurzaam inkopen en het digitale inkoopsysteem.
Negometrix is de e-sourcing applicatie die voor de uitvoering van aanbestedingen wordt gebruikt.
Verantwoordelijkheden van de inkoopadviseur:
Advisering en begeleiding van meervoudige onderhandse en (complexe) Europese aanbestedingstrajecten voor leveringen en diensten, met name ICT gerelateerd. Vanaf het peilen en combineren van klantbehoeften binnen de afdelingen, advisering in de aanbestedingsstrategie t/m contractuele afwikkeling en nazorg;
Bijdrage aan de verdere professionalisering van inkoop;
Uitdragen van onze inkooporganisatie, processen en procedures. Adviseren bij inkoopvraagstukken (gevraagd en ongevraagd), delen van kennis en ervaring.
Functie-eisen
Bedrijfsomschrijving
Matchd bemiddelt professionals voor tijdelijke en vaste vacatures. Wij werken samen met Freelancers maar ook met kandidaten die open staan voor een tijdelijk loondienstverband op basis van gewerkte uren via onze payroll organisatie.
U krijgt van ons altijd een terugkoppeling. Na de hierboven vermelde sluitingsdatum beoordelen wij elke sollicitatie en geven u een terugkoppeling. Mocht u binnen 3 werkdagen niets horen bel ons dan even, dan is er mogelijk iets fout gegaan. Als wij uw CV selecteren vragen wij altijd om meer informatie, vaak ook om referenties. Zorg ervoor dat je altijd 1 of 2 referenties gereed hebt.
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV in word-formaat en een korte motivatie. Als u geselecteerd wordt vragen wij u altijd om een aanvullende, zeer specifieke, motivatie te schrijven om de kans op succes zo groot mogelijk te maken.
U kunt ons ook telefonisch bereiken via 033 - 204 8 204.
Functieomschrijving
Startdatum: 01-10-2016
Einddatum: 30-09-2017
Optie op verlenging: Ja
Aantal uur per week: 32
Sluitingsdatum: 30-8-2016 om 8:00 uur
Het team Inkoop valt onder de afdeling Financiën en is een van de ondersteunende afdelingen van de provinciale organisatie.
Team Inkoop ontwikkelt het inkoop- en aanbestedingsbeleid gericht op de inkoop van leveringen, diensten en werken voor de hele organisatie en adviseert en begeleid de budgethouders ten aanzien van de inkoop van leveringen en diensten (binnen de kaders van de Europese regelgeving). Daarnaast coördineert team Inkoop het contractbeheer, leveranciersmanagement, social return, duurzaam inkopen en het digitale inkoopsysteem.
Negometrix is de e-sourcing applicatie die voor de uitvoering van aanbestedingen wordt gebruikt.
Verantwoordelijkheden van de inkoopadviseur:
Advisering en begeleiding van meervoudige onderhandse en (complexe) Europese aanbestedingstrajecten voor leveringen en diensten, met name ICT gerelateerd. Vanaf het peilen en combineren van klantbehoeften binnen de afdelingen, advisering in de aanbestedingsstrategie t/m contractuele afwikkeling en nazorg;
Bijdrage aan de verdere professionalisering van inkoop;
Uitdragen van onze inkooporganisatie, processen en procedures. Adviseren bij inkoopvraagstukken (gevraagd en ongevraagd), delen van kennis en ervaring.
Functie-eisen
- is de afgelopen twee jaar niet in dienst geweest van provincie Gelderland.
- beschikt aantoonbaar minimaal over een relevante afgeronde HBO opleiding.
- beschikt aantoonbaar over minimaal vijf jaar ervaring (opgedaan in de periode 2008-2016) met het begeleiden van aanbestedingen als inkoopadviseur.
- heeft aantoonbaar ervaring met het uitvoeren van aanbestedingen via een e-sourcing applicatie zoals bijvoorbeeld Tenderned, Negometrix, CTM of gelijkwaardig.
- beschikt aantoonbaar over ervaring (opgedaan in de periode 2010-2016) met het begeleiden van Europese aanbestedingen op het gebied van ICT, aan te tonen met praktijkvoorbeelden.
- beschikt aantoonbaar over kennis van en ervaring (opgedaan in de periode 2010-2016) met het succesvol zelfstandig begeleiden van Europese aanbestedingen, aan te tonen met praktijkvoorbeelden.
- beschikt aantoonbaar over ervaring (opgedaan in de periode 2010-2016) met het begeleiden van meervoudig onderhandse aanbestedingen, aan te tonen met praktijkvoorbeelden.
- beschikt aantoonbaar over ervaring (opgedaan in de periode 2010-2016) met het begeleiden van aanbestedingen voor een provinciale overheidsorganisatie.