ID: 49368
Interim Order Coördinator
Keine Angebote gepostet.
Beschreibung
Functieomschrijving
Ben jij op zoek naar een uitdagende, administratieve baan? Heb jij ervaring met langdurige ordertrajecten en vind jij het een uitdaging om met deadlines te werken? Dan ben jij de Interim Order Coördinator die wij zoeken! Je komt te werken bij een vooruitstrevende, technische organisatie in Breda. De functie is voor de duur van 10 tot 12 maanden.
In de functie van Interim Order Coördinator ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren en beheersen van het gehele project/orderproces. Je beheert de voortgang van het project, controleert documenten en vraagt klanten om goedkeurig omtrent documenten. Daarnaast zorg je voor de verwerking van de orders in een ERP systeem. Het zijn langdurige ordertrajecten waar je vaak maanden tot een jaar mee bezig bent. Het is daarom belangrijk dat je de deadlines bewaakt en zorgt dat alle documenten op tijd op en neer worden gestuurd.
Verder ben je als Interim Order Coördinator verantwoordelijk voor het controleren van de begroting en marge gedurende het gehele project en zorg je ervoor dat het project verloopt volgens de wensen en specificaties van de klant/order. Je komt te werken op de afdeling gericht op procestechnologie. Dit betekent dat je veel contact hebt met klanten en de Insides Sales afdeling over de status van de order/het proejct.
Kortom:
- Orderstromen beheren
- Documentenstromen beheren
- Commerciële contacten onderhouden met klanten, leveranciers en distributeurs.
- Deadlines bewaken
- Projectadministratie beheren
Als Interim Order Coördinator kom je te werken bij een groeiende organisatie in een team van enthousiaste collega's. De afdeling waar je komt te werken biedt een breed assortiment aan producten en oplossingen aan eindgebruikers in de proces- voedsel, olie- en gasindustrie.
Functie-eisen
- Afgeronde MBO opleiding, bij voorkeur commerciële of technische richting;
- Ervaring met langdurige ordertrajecten/projectmatig werken;
- Ervaring in een technische werkomgeving/sterke technische affiniteit;
- Assertief en nauwkeurig;
- Administratief sterk onderlegd;
- Zeer goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
- Woonachtig in een straal van 20 km rondom Breda.
Arbeidsvoorwaarden
Salaris afhankelijk van ervaring en opleiding
Sollicitatieprocedure
Je komt te werken in een professioneel, informeel team van medewerkers. De salarisindicatie ligt tussen de €2200 en €2500 bruto per maand. Daarnaast is er ook een reiskostenregeling en heb je recht op 8 ATV dagen op jaarbasis.
Ben jij de Interim Order Coördinator die wij zoeken? Stuur dan je CV naar oosterhout@raaakpersoneel.nl
Voor meer informatie kun je telefonisch contact met ons opnemen: 0162-820236
Ben jij op zoek naar een uitdagende, administratieve baan? Heb jij ervaring met langdurige ordertrajecten en vind jij het een uitdaging om met deadlines te werken? Dan ben jij de Interim Order Coördinator die wij zoeken! Je komt te werken bij een vooruitstrevende, technische organisatie in Breda. De functie is voor de duur van 10 tot 12 maanden.
In de functie van Interim Order Coördinator ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren en beheersen van het gehele project/orderproces. Je beheert de voortgang van het project, controleert documenten en vraagt klanten om goedkeurig omtrent documenten. Daarnaast zorg je voor de verwerking van de orders in een ERP systeem. Het zijn langdurige ordertrajecten waar je vaak maanden tot een jaar mee bezig bent. Het is daarom belangrijk dat je de deadlines bewaakt en zorgt dat alle documenten op tijd op en neer worden gestuurd.
Verder ben je als Interim Order Coördinator verantwoordelijk voor het controleren van de begroting en marge gedurende het gehele project en zorg je ervoor dat het project verloopt volgens de wensen en specificaties van de klant/order. Je komt te werken op de afdeling gericht op procestechnologie. Dit betekent dat je veel contact hebt met klanten en de Insides Sales afdeling over de status van de order/het proejct.
Kortom:
- Orderstromen beheren
- Documentenstromen beheren
- Commerciële contacten onderhouden met klanten, leveranciers en distributeurs.
- Deadlines bewaken
- Projectadministratie beheren
Als Interim Order Coördinator kom je te werken bij een groeiende organisatie in een team van enthousiaste collega's. De afdeling waar je komt te werken biedt een breed assortiment aan producten en oplossingen aan eindgebruikers in de proces- voedsel, olie- en gasindustrie.
Functie-eisen
- Afgeronde MBO opleiding, bij voorkeur commerciële of technische richting;
- Ervaring met langdurige ordertrajecten/projectmatig werken;
- Ervaring in een technische werkomgeving/sterke technische affiniteit;
- Assertief en nauwkeurig;
- Administratief sterk onderlegd;
- Zeer goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
- Woonachtig in een straal van 20 km rondom Breda.
Arbeidsvoorwaarden
Salaris afhankelijk van ervaring en opleiding
Sollicitatieprocedure
Je komt te werken in een professioneel, informeel team van medewerkers. De salarisindicatie ligt tussen de €2200 en €2500 bruto per maand. Daarnaast is er ook een reiskostenregeling en heb je recht op 8 ATV dagen op jaarbasis.
Ben jij de Interim Order Coördinator die wij zoeken? Stuur dan je CV naar oosterhout@raaakpersoneel.nl
Voor meer informatie kun je telefonisch contact met ons opnemen: 0162-820236