ID: 49377
Klantendienst Belgische Energieleverancier Nederlands/Vl...
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Wat mag jij verwachten als klantenservice medewerker voor dit bedrijf?
Functieomschrijving
Lijkt het je wat om: - In een internationale omgeving te werken? - Een diversiteit van mensen te woord te staan en te adviseren? - Je communicatie skills in te zetten én te verbeteren? Lees dan verder...!Wij zijn voor een opdrachtgever in Maastricht op zoek naar parttime/fulltime Nederlands/Vlaams/Frans sprekende Klantenservice medewerkers in Maastricht. Als Klantenservice medewerker voer je inkomende telefoongesprekken (inbound) voor een energieleverancier waarbij je de klant van het juiste antwoord voorziet. In de gesprekken gebruik je jouw kennis en communicatieve vaardigheden om de klanten te ondersteunen waar nodig. Met jouw kwaliteiten en een fulltime training ontwikkel jij je verder, zodat je de klanten naar volle tevredenheid kan helpen. Denk daarbij aan vragen over voorschotten, tarieven, facturen, verhuizingen etc.Elk gesprek is anders. Je kunt hetzelfde probleem twee keer voorgeschoteld krijgen maar waar de ene klant aan één woord genoeg heeft, zal de andere klant behoefte hebben aan een stap-voor-stap uitleg. Jouw doel is telkens hetzelfde: het probleem oplossen en de klant tevreden krijgen.Om succesvol te zijn in dit werk ben jij: Empathisch: Je luistert goed, begrijpt de klant en verdient het vertrouwen van de klant; Overtuigend: Je stelt de klant gerust en neemt de leiding in het gesprek; Scherp:Je dringt snel door tot de kern van het probleem; Oplossingsgericht: Je stelt de juiste vragen en werkt doelgericht naar een oplossing toe. Startdatum training 8 augustusIn de betaalde training van vier weken wordt jij klaargestoomd voor het echte werk. Je leert alles over de producten van het bedrijf, hoe je succesvol met een klant communiceert maar ook zeker over het bedrijf zelf en je nieuwe collega's!
Functie-eisen
Wat wordt er van jou verwacht als klantenservice medewerker?
Beschikbaarheid
Werktijden zijn van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.
Arbeidsvoorwaarden
Werken voor dit bedrijf betekent werken in een leuk team met een informele sfeer. Je komt terecht in een internationale omgeving, er werken mensen met 31(!) verschillende nationaliteiten! Naast hard werken is er ruimte voor ontspanning en gezelligheid. Zo zijn er twee grote kantines waar zowel gezond als ongezond voedsel te verkrijgen is. Je kunt je collegas uitdagen voor een potje tafelvoetbal of met de voetjes omhoog in een van de gezellige loungeruimtes. Met feestdagen wordt rondgegaan met wat lekkers. Het bedrijf organiseert regelmatig leuke uitjes voor werknemers. De werkplekken zijn ruim en ergonomisch verantwoord. De vestiging is goed bereikbaar vanaf station Maastricht Randwyck. Heb je een vraag over de vacature? Stuur dan even een WhatsApp berichtje naar 06 - 273 149 30. Geef in je berichtje even aan in welke provincie je woont en de titel van de vacature! De WhatsApp Service van Cirrus is bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 17.00 uur. Contactgegevens vestiging Eindhoven: Breitnerstraat 12 5611 TV Eindhoven T: 088-998 88 88 (lokaal tarief) E: info@cirrus.nl
Wat mag jij verwachten als klantenservice medewerker voor dit bedrijf?
- Salaris marktconform en afhankelijk van je talenkennis
- 8% vakantiegeld en 22 vakantiedagen met de mogelijkheid om 4 extra vakantiedagen te verdienen;
- Meedoen aan acties en in aanmerking komen voor aanbiedingen van het bedrijf;
- Deelnamen aan de collectieve zorgverzekering;
- Je krijgt reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer enkele reis. Reizen met openbaar vervoer wordt 100% vergoed;
- Je treedt direct in dienst bij de opdrachtgever.
Functieomschrijving
Lijkt het je wat om: - In een internationale omgeving te werken? - Een diversiteit van mensen te woord te staan en te adviseren? - Je communicatie skills in te zetten én te verbeteren? Lees dan verder...!Wij zijn voor een opdrachtgever in Maastricht op zoek naar parttime/fulltime Nederlands/Vlaams/Frans sprekende Klantenservice medewerkers in Maastricht. Als Klantenservice medewerker voer je inkomende telefoongesprekken (inbound) voor een energieleverancier waarbij je de klant van het juiste antwoord voorziet. In de gesprekken gebruik je jouw kennis en communicatieve vaardigheden om de klanten te ondersteunen waar nodig. Met jouw kwaliteiten en een fulltime training ontwikkel jij je verder, zodat je de klanten naar volle tevredenheid kan helpen. Denk daarbij aan vragen over voorschotten, tarieven, facturen, verhuizingen etc.Elk gesprek is anders. Je kunt hetzelfde probleem twee keer voorgeschoteld krijgen maar waar de ene klant aan één woord genoeg heeft, zal de andere klant behoefte hebben aan een stap-voor-stap uitleg. Jouw doel is telkens hetzelfde: het probleem oplossen en de klant tevreden krijgen.Om succesvol te zijn in dit werk ben jij: Empathisch: Je luistert goed, begrijpt de klant en verdient het vertrouwen van de klant; Overtuigend: Je stelt de klant gerust en neemt de leiding in het gesprek; Scherp:Je dringt snel door tot de kern van het probleem; Oplossingsgericht: Je stelt de juiste vragen en werkt doelgericht naar een oplossing toe. Startdatum training 8 augustusIn de betaalde training van vier weken wordt jij klaargestoomd voor het echte werk. Je leert alles over de producten van het bedrijf, hoe je succesvol met een klant communiceert maar ook zeker over het bedrijf zelf en je nieuwe collega's!
Functie-eisen
Wat wordt er van jou verwacht als klantenservice medewerker?
- MBO werk en denkniveau
- Je spreekt Nederlands en/of Vlaams bij voorkeur in combinatie met Frans
- Ervaring op het gebied van telefonisch klantcontact is een pre
- Sterke communicatieve vaardigheden
Beschikbaarheid
- Beschikbaar voor fulltime training per 8 augustus
- 20-24 of 24-32 uur per week flexibel inzetbaar
Werktijden zijn van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.
Arbeidsvoorwaarden
Werken voor dit bedrijf betekent werken in een leuk team met een informele sfeer. Je komt terecht in een internationale omgeving, er werken mensen met 31(!) verschillende nationaliteiten! Naast hard werken is er ruimte voor ontspanning en gezelligheid. Zo zijn er twee grote kantines waar zowel gezond als ongezond voedsel te verkrijgen is. Je kunt je collegas uitdagen voor een potje tafelvoetbal of met de voetjes omhoog in een van de gezellige loungeruimtes. Met feestdagen wordt rondgegaan met wat lekkers. Het bedrijf organiseert regelmatig leuke uitjes voor werknemers. De werkplekken zijn ruim en ergonomisch verantwoord. De vestiging is goed bereikbaar vanaf station Maastricht Randwyck. Heb je een vraag over de vacature? Stuur dan even een WhatsApp berichtje naar 06 - 273 149 30. Geef in je berichtje even aan in welke provincie je woont en de titel van de vacature! De WhatsApp Service van Cirrus is bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 17.00 uur. Contactgegevens vestiging Eindhoven: Breitnerstraat 12 5611 TV Eindhoven T: 088-998 88 88 (lokaal tarief) E: info@cirrus.nl