ID: 80972
Klantenservice medewerker bij Mediq
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Mediq is dé gespecialiseerde Nederlandse leverancier voor de levering van en het advies rondom stoma-, continentie & retentie- en wondverzorgingsmaterialen. Mediq wil samen met voorschrijvers en (thuis)zorginstellingen een bijdrage leveren aan het welzijn van degenen die aangewezen zijn op het gebruik van hun producten.
Functieomschrijving
Je komt op de Klantenservice afdeling bij Mediq te werken. In een team van enthousiaste collegas draag je zorg voor een optimale dienstverlening en een excellente klantbeleving. Je bent verantwoordelijk voor het aannemen en het juist afhandelen van alle binnenkomende telefoontjes. Daarnaast los je problemen en klachten op met betrekking tot de bestelling en levering van het assortiment. Ben jij de persoon die op een professionele en servicegerichte wijze onze klanten te woord kan staan?
Functie-eisen
- Je beschikt over MBO werk- en denkniveau;- Je hebt recente werkervaring binnen de klantenservice;- Je hebt de komende periode geen vakantie gepland;
Arbeidsvoorwaarden
- Bij 21 jaar ouder is het salaris € 9,50 bruto per uur;- Je kan kiezen uit flexibele contracten, namelijk 28-32 en 32-40 uur;- De werktijden zijn van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:15 uur;- Een reiskostenvergoeding bij een afstand van 10 kilometer of meer;- Via Timing kan je diverse online trainingen volgen om jezelf nog meer te ontwikkelen;Dit is een tijdelijk project t/m 30 september, maar de kans op een doorstart is zeer groot.
Mediq is dé gespecialiseerde Nederlandse leverancier voor de levering van en het advies rondom stoma-, continentie & retentie- en wondverzorgingsmaterialen. Mediq wil samen met voorschrijvers en (thuis)zorginstellingen een bijdrage leveren aan het welzijn van degenen die aangewezen zijn op het gebruik van hun producten.
Functieomschrijving
Je komt op de Klantenservice afdeling bij Mediq te werken. In een team van enthousiaste collegas draag je zorg voor een optimale dienstverlening en een excellente klantbeleving. Je bent verantwoordelijk voor het aannemen en het juist afhandelen van alle binnenkomende telefoontjes. Daarnaast los je problemen en klachten op met betrekking tot de bestelling en levering van het assortiment. Ben jij de persoon die op een professionele en servicegerichte wijze onze klanten te woord kan staan?
Functie-eisen
- Je beschikt over MBO werk- en denkniveau;- Je hebt recente werkervaring binnen de klantenservice;- Je hebt de komende periode geen vakantie gepland;
Arbeidsvoorwaarden
- Bij 21 jaar ouder is het salaris € 9,50 bruto per uur;- Je kan kiezen uit flexibele contracten, namelijk 28-32 en 32-40 uur;- De werktijden zijn van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:15 uur;- Een reiskostenvergoeding bij een afstand van 10 kilometer of meer;- Via Timing kan je diverse online trainingen volgen om jezelf nog meer te ontwikkelen;Dit is een tijdelijk project t/m 30 september, maar de kans op een doorstart is zeer groot.