ID: 49361
Klantenservice Medewerker Luchtvaartmaatschappij Venlo
No offers posted.
Description
Bedrijfsomschrijving
Wat mag jij verwachten?
Functieomschrijving
Lijkt het je wat om: - In een internationale omgeving te werken? - Je communicatie skills in te zetten én te verbeteren? - Een diversiteit van mensen te woord te staan en te adviseren? Lees dan verder...!Wij zijn op zoek naar enthousiaste klantenservicemedewerkers voor de functie Klantenservice medewerker voor een luchtvaartmaatschappij, in Venlo!Samen met je collega's ben je het eerste aanspreekpunt voor de klanten. Je bent het visitekaartje van de organisatie en helpt klanten verder door hun vragen te beantwoorden, klachten te verhelpen en gericht advies te geven. Vragen gaan regelmatig over boekingen en wijzigingen in vluchtgegevens. In sommige gevallen ga je zelf pro-actief klanten benaderen, wanneer er wijzigingen in hun geboekte vlucht komen. Elk gesprek is anders. Je kunt hetzelfde probleem twee keer voorgeschoteld krijgen maar waar de ene klant aan één woord genoeg heeft, zal de andere klant behoefte hebben aan een stap-voor-stap uitleg. Jouw doel is telkens hetzelfde: het probleem oplossen en de klant tevreden krijgen. Om succesvol te zijn in dit werk ben jij: Empathisch: Je luistert goed, begrijpt de klant en verdient het vertrouwen van de klant; Overtuigend: Je stelt de klant gerust en neemt de leiding in het gesprek; Scherp: Je dringt snel door tot de kern van het probleem; Oplossingsgericht: Je stelt de juiste vragen en werkt doelgericht naar een oplossing toe. Startdatum 22 augustusIn de betaalde training van 1 week wordt jij klaargestoomd voor het echte werk. Je leert alles over de producten van het bedrijf, hoe je succesvol met een klant communiceert maar ook zeker over het bedrijf zelf en je nieuwe collega's!
Functie-eisen
Wat wordt er van je verwacht?
Arbeidsvoorwaarden
In het bedrijf heerst een familiare sfeer. Alles draait om communicatie. Wanneer jij jezelf inzet en serieus bezig bent met je werk, is er veel mogelijk. Er is een gezamenlijke lunchruimte met o.a. een koelkast, diepvries, magnetron, tostimachine et cetera. Tevens een gezellige lounge ruimte, met o.a. een Xbox, ter ontspanning. Teamspirit is heel belangrijk binnen dit bedrijf. Er worden borrels, bak-weken en bedrijfsfeesten georganiseerd. Uiteraard wordt je tijdens feestdagen voorzien van wat lekkers! Ook gebruik maken van de benefits website is een voordeel van werken bij dit bedrijf. Een website gevuld met kortingsmogelijkheden bij veel grote bedrijven uit de omgeving. WhatsApp Heb je een vraag over de vacature? Stuur dan even een WhatsApp berichtje naar 06 - 273 149 30. Geef in je berichtje even aan in welke provincie je woont en de titel van de vacature! De WhatsApp Service van Cirrus is bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 17.00 uur. Contactgegevens vestiging Eindhoven: Breitnerstraat 12 5611 TV Eindhoven T: 088-998 88 88 (lokaal tarief) E: info@cirrus.nl
Wat mag jij verwachten?
- Een uitdagende baan binnen een jong, gezellig en dynamisch team
- Intensieve coaching en begeleiding op de werkvloer
- Een bruto salaris van €8,87 p/u
- Reiskostenvergoeding met een max. van € 7,38 netto per gewerkte dag.
Functieomschrijving
Lijkt het je wat om: - In een internationale omgeving te werken? - Je communicatie skills in te zetten én te verbeteren? - Een diversiteit van mensen te woord te staan en te adviseren? Lees dan verder...!Wij zijn op zoek naar enthousiaste klantenservicemedewerkers voor de functie Klantenservice medewerker voor een luchtvaartmaatschappij, in Venlo!Samen met je collega's ben je het eerste aanspreekpunt voor de klanten. Je bent het visitekaartje van de organisatie en helpt klanten verder door hun vragen te beantwoorden, klachten te verhelpen en gericht advies te geven. Vragen gaan regelmatig over boekingen en wijzigingen in vluchtgegevens. In sommige gevallen ga je zelf pro-actief klanten benaderen, wanneer er wijzigingen in hun geboekte vlucht komen. Elk gesprek is anders. Je kunt hetzelfde probleem twee keer voorgeschoteld krijgen maar waar de ene klant aan één woord genoeg heeft, zal de andere klant behoefte hebben aan een stap-voor-stap uitleg. Jouw doel is telkens hetzelfde: het probleem oplossen en de klant tevreden krijgen. Om succesvol te zijn in dit werk ben jij: Empathisch: Je luistert goed, begrijpt de klant en verdient het vertrouwen van de klant; Overtuigend: Je stelt de klant gerust en neemt de leiding in het gesprek; Scherp: Je dringt snel door tot de kern van het probleem; Oplossingsgericht: Je stelt de juiste vragen en werkt doelgericht naar een oplossing toe. Startdatum 22 augustusIn de betaalde training van 1 week wordt jij klaargestoomd voor het echte werk. Je leert alles over de producten van het bedrijf, hoe je succesvol met een klant communiceert maar ook zeker over het bedrijf zelf en je nieuwe collega's!
Functie-eisen
Wat wordt er van je verwacht?
- Je bent beschikbaar per 22 augustus
- Je bent volledig aanwezig bij de training van 2 weken, startende 22 augustus.
- Geen vakantie gepland tot de herfst/kerst
- Je bent flexibel inzetbaar tussen maandag t/m zaterdag van 08:00 tot 18:00
- Je bent bij voorkeur beschikbaar voor 20-26, 24-30 of 30-36 uur per week (min-max)
- Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend, zowel in woord als geschrift (training in het Engels)
- Je hebt een duidelijke en vriendelijke (telefoon-) stem
- Je beschikt over goede computervaardigheden en kunt overweg met de meest gebruikelijk programmas
- Je voelt je thuis in een team maar kunt ook goed zelfstandig je werk doen
Arbeidsvoorwaarden
In het bedrijf heerst een familiare sfeer. Alles draait om communicatie. Wanneer jij jezelf inzet en serieus bezig bent met je werk, is er veel mogelijk. Er is een gezamenlijke lunchruimte met o.a. een koelkast, diepvries, magnetron, tostimachine et cetera. Tevens een gezellige lounge ruimte, met o.a. een Xbox, ter ontspanning. Teamspirit is heel belangrijk binnen dit bedrijf. Er worden borrels, bak-weken en bedrijfsfeesten georganiseerd. Uiteraard wordt je tijdens feestdagen voorzien van wat lekkers! Ook gebruik maken van de benefits website is een voordeel van werken bij dit bedrijf. Een website gevuld met kortingsmogelijkheden bij veel grote bedrijven uit de omgeving. WhatsApp Heb je een vraag over de vacature? Stuur dan even een WhatsApp berichtje naar 06 - 273 149 30. Geef in je berichtje even aan in welke provincie je woont en de titel van de vacature! De WhatsApp Service van Cirrus is bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 17.00 uur. Contactgegevens vestiging Eindhoven: Breitnerstraat 12 5611 TV Eindhoven T: 088-998 88 88 (lokaal tarief) E: info@cirrus.nl