ID: 66064
Klantenservice medewerkers bol.com - Teleperformance Benelux
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Wat ga je doen als Klantenservice medewerker bij Teleperformance?
Blije klanten nog blijer maken. Een heleboel klanten zelfs, want bol.com heeft er ruim 5,5 miljoen en al die mensen en bedrijven kunnen vragen hebben over bijvoorbeeld levertijden, facturen of retourzendingen. Aan jou om die vragen perfect te beantwoorden. Heel afwisselend, want de ene keer wijs je bol.com klanten op inspirerende highlights binnen het omvangrijke assortiment en de volgende keer help je ze om het bestelproces vlot af te ronden. En yep, het kan zijn dat mensen niet meteen happy zijn over bijvoorbeeld hun aankoop of de bezorging. Dat is het moment dat je in de Pharrell Williams overdrive schakelt en geniale oplossingen bedenkt. Je weet immers dat knelpunten kansen zijn om ontevredenheid naar ambassadeurschap om te buigen. Uiteraard leg je jouw acties vast en deel je best practices proactief met je enthousiaste teamleden.
Jouw ontwikkeling
Opdrachtgever bol.com wil de beste webwinkel van het Nederlands taalgebied zijn én blijven. En dat betekent dat de organisatie klanten on- én offline de beste (lees; meest inspirerende, persoonlijke en pure) winkelervaring wil bieden. Hoe jij die ambitie bij Teleperformance kan helpen waarmaken, ontdek je tijdens twee intensieve on-the-job trainingsweken, waarin je alle ins & outs van bol.com leert kennen. Verder neem je deel aan het afwisselende Teleperformance onboarding programma. De ideale kans om je teamleden te leren kennen en ideeën uit te wisselen. Doorgroeiambities? Als jij even talentvol als gedreven bent, faciliteren we je ontwikkeling graag!
Dit is wat Teleperformance je biedt
Wie ben jij?
Je bent een sterk klant- en oplossingsgedreven persoonlijkheid met passie voor online shopping en het talent om het maximale uit elk klantgesprek te halen. Je combineert communicatieve skills (ook op het beeldscherm!) met een faciliterende instelling en vindt het leuk om mensen écht verder te helpen. Je bent vriendelijk en kunt je in de meest uiteenlopende klanten inleven, maar laat jezelf niet zomaar omverblazen. Affiniteit met verschillende computersystemen is een must. Wat je verder meeneemt:
Interesse?
Mooi! Solliciteer dan middels een sollicitatiebrief en CV via de link onderaan de tekst en wie weet bezorg jij 5,5 miljoen bol.com klanten straks de beste winkelervaring! Eerst kijken we of je cv aansluit op het functieprofiel. Zo ja, word je door Britta (recruiter) gebeld voor een telefonische screening. Indien het telefoongesprek positief is, word je uitgenodigd voor een individueel sollicitatiegesprek of een groepssollicitatie. Verloopt ook dit positief? Dan volgt er een klikgesprek met de supervisor. Een test maakt onderdeel uit van het sollicitatieproces.
Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Trefwoorden: Vacature, Maastricht, Callcenter medewerker, Customer service medewerker.
Blije klanten nog blijer maken. Een heleboel klanten zelfs, want bol.com heeft er ruim 5,5 miljoen en al die mensen en bedrijven kunnen vragen hebben over bijvoorbeeld levertijden, facturen of retourzendingen. Aan jou om die vragen perfect te beantwoorden. Heel afwisselend, want de ene keer wijs je bol.com klanten op inspirerende highlights binnen het omvangrijke assortiment en de volgende keer help je ze om het bestelproces vlot af te ronden. En yep, het kan zijn dat mensen niet meteen happy zijn over bijvoorbeeld hun aankoop of de bezorging. Dat is het moment dat je in de Pharrell Williams overdrive schakelt en geniale oplossingen bedenkt. Je weet immers dat knelpunten kansen zijn om ontevredenheid naar ambassadeurschap om te buigen. Uiteraard leg je jouw acties vast en deel je best practices proactief met je enthousiaste teamleden.
Jouw ontwikkeling
Opdrachtgever bol.com wil de beste webwinkel van het Nederlands taalgebied zijn én blijven. En dat betekent dat de organisatie klanten on- én offline de beste (lees; meest inspirerende, persoonlijke en pure) winkelervaring wil bieden. Hoe jij die ambitie bij Teleperformance kan helpen waarmaken, ontdek je tijdens twee intensieve on-the-job trainingsweken, waarin je alle ins & outs van bol.com leert kennen. Verder neem je deel aan het afwisselende Teleperformance onboarding programma. De ideale kans om je teamleden te leren kennen en ideeën uit te wisselen. Doorgroeiambities? Als jij even talentvol als gedreven bent, faciliteren we je ontwikkeling graag!
Dit is wat Teleperformance je biedt
- Een betaald trainingsprogramma dat je klaarstoomt voor de ‘klantcontact Champions League’
- Je kunt deelnemen aan ons fitnessplan en/of de collectieve zorgverzekering
- Je ontvangt een reiskostenvergoeding en OV wordt zelfs 100% vergoed, mits je op minimaal 10 km afstand van de vestiging woont
- 22 (hopelijk zonovergoten) vakantiedagen bij een 40-urige werkweek
- Inspirerende collega’s die hun kennis en ervaringen graag met je ‘sharen’
Wie ben jij?
Je bent een sterk klant- en oplossingsgedreven persoonlijkheid met passie voor online shopping en het talent om het maximale uit elk klantgesprek te halen. Je combineert communicatieve skills (ook op het beeldscherm!) met een faciliterende instelling en vindt het leuk om mensen écht verder te helpen. Je bent vriendelijk en kunt je in de meest uiteenlopende klanten inleven, maar laat jezelf niet zomaar omverblazen. Affiniteit met verschillende computersystemen is een must. Wat je verder meeneemt:
- Ervaring in communicatieve rollen is mooi meegenomen
- Je zoekt een job voor minimaal 24 tot max 40 uur per week
- Je bent pas blij als de klant blij is
- En je vindt het leuk om trainingen te volgen
- Bol.com heeft openingstijden van ma t/m zondag tussen 7.00 en 23.00, binnen deze tijden ben je volledig beschikbaar om ingepland te kunnen worden
Interesse?
Mooi! Solliciteer dan middels een sollicitatiebrief en CV via de link onderaan de tekst en wie weet bezorg jij 5,5 miljoen bol.com klanten straks de beste winkelervaring! Eerst kijken we of je cv aansluit op het functieprofiel. Zo ja, word je door Britta (recruiter) gebeld voor een telefonische screening. Indien het telefoongesprek positief is, word je uitgenodigd voor een individueel sollicitatiegesprek of een groepssollicitatie. Verloopt ook dit positief? Dan volgt er een klikgesprek met de supervisor. Een test maakt onderdeel uit van het sollicitatieproces.
Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Trefwoorden: Vacature, Maastricht, Callcenter medewerker, Customer service medewerker.