ID: 9842
Kunnen is zilver, willen is goud (Paul Arden)*
Keine Angebote gepostet.
Beschreibung
Kunnen is zilver, willen is goud (Paul Arden)*
Zakelijk succes bereik je niet met alleen talent, maar vooral door de drive om dat talent te gebruiken. Gevat en vol vaart, geeft ex-reclametopman Paul Arden zijn kijk op communicatie, creativiteit, hoe je met problemen omgaat en fouten maakt. Gebruik de snelle wereld van de reclame als oppepper voor je eigen succes.
'Kunnen is zilver, willen is goud' is een soort Power Point presentatie in boekvorm. In korte zinnen, een grote letter en met veel illustraties (in kleur en zwart-wit) geeft reclameman Paul Arden (Saatchi & Saatchi) zijn visie op succesvol ondernemen. De basisgedachte daarbij is dat het om succes te hebben niet belangrijk is wat je kunt of weet, maar wat je wilt.
Door originele antwoorden te geven op alledaagse vragen en door te laten zien dat wat mislukkingen lijken juist kansen kunnen zijn, laat hij zien hoe je het beste uit jezelf kunt halen. De creatieve processen uit het reclamevak gebruikt hij hierbij als metafoor. Het boek is geestig, beknopt, maar zeker niet oppervlakkig.
Het levert iedere lezer wel een inzicht of een idee op.
Paperback, 127 pag., geïllustreerd, register
Uitg. Spectrum, 2010
· Alleen verzenden, niet ophalen
· Op biedingen die te laag zijn wordt niet gereageerd
· Op biedingen die acceptabel zijn wordt snel gereageerd
· Boeken worden na ontvangst van betaling meteen verstuurd
Zakelijk succes bereik je niet met alleen talent, maar vooral door de drive om dat talent te gebruiken. Gevat en vol vaart, geeft ex-reclametopman Paul Arden zijn kijk op communicatie, creativiteit, hoe je met problemen omgaat en fouten maakt. Gebruik de snelle wereld van de reclame als oppepper voor je eigen succes.
'Kunnen is zilver, willen is goud' is een soort Power Point presentatie in boekvorm. In korte zinnen, een grote letter en met veel illustraties (in kleur en zwart-wit) geeft reclameman Paul Arden (Saatchi & Saatchi) zijn visie op succesvol ondernemen. De basisgedachte daarbij is dat het om succes te hebben niet belangrijk is wat je kunt of weet, maar wat je wilt.
Door originele antwoorden te geven op alledaagse vragen en door te laten zien dat wat mislukkingen lijken juist kansen kunnen zijn, laat hij zien hoe je het beste uit jezelf kunt halen. De creatieve processen uit het reclamevak gebruikt hij hierbij als metafoor. Het boek is geestig, beknopt, maar zeker niet oppervlakkig.
Het levert iedere lezer wel een inzicht of een idee op.
Paperback, 127 pag., geïllustreerd, register
Uitg. Spectrum, 2010
· Alleen verzenden, niet ophalen
· Op biedingen die te laag zijn wordt niet gereageerd
· Op biedingen die acceptabel zijn wordt snel gereageerd
· Boeken worden na ontvangst van betaling meteen verstuurd