ID: 49301
Advertentie ID: #49301 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
21073 PMO-er
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Functieomschrijving
Voor een van onze eindklanten zijn wij op zoek naar een PMO-er
Aanvraagnummer 21073
Locatie : Amsterdam
Uren per week : 32
Startdatum : 1-9-2016
Einddatum : : 1-3-2017
de afdeling APP (advies, Projectmanagement en PMO) levert specialistische kennis, project/ programmamanagers en PMO ers voor diverse GVB projecten. Projecten waar APP op dit moment aan meewerkt zijn o.a.: Noord-Zuidlijn, de nieuwbouw en renovatie van de huidige vervoerssystemen, e-HRM, DRIS (digitaal reizigersinformatiesysteem) en de aanschaf van nieuwe trams en metros. Voor een grote materieelbestelling zoeken wij een ervaren interim PMO-er.
De interim PMO-er (ter vervanging van zwangerschapsverlof) die wij zoeken, wordt tenminste voor een half jaar ingezet ter ondersteuning van het project 15G en M7. Je zult nauw samenwerken met de projectmanagers en overige betrokken projectleden. In deze uitdagende en veelzijdige rol heb je zowel inhoudelijke projecttaken als ondersteunende en uitvoerende taken. Meer specifiek betekent dit: beheren van de planning, issue en leerpuntenlogs, opstellen van rapportages, verzorging van interne- en externe communicatie, adviseren en eventuele vervanging van de projectmanagers, organisatie van evenementen en vergaderingen en verslaglegging van overleggesprekken met interne en externe partijen.
Beide projecten staan onder tijds-en kwaliteitsdruk; we zijn daarom op zoek naar een interim PMO-er die aan een half woord genoeg heeft, die ook onder werkdruk alert en professioneel kan handelen en als die als een spin in het web mensen en zaken kan verbinden.
Verantwoordelijkheden:
- Voeren van de projectadministratie;
- Beheren van de integrale projectplanning in MS Project;
- Beheren van de online aanbestedingsbidroom (Negometrix);
- Opstellen en bijhouden van management- en voorgangsrapportages;
- Registreren en bewaken van actielijsten, issue- en leerpuntenlogs, FfCs (requests for changes), besluiten en overige wijzigingen;
- Bewaken van kwaliteitsaspecten en zorgdragen voor de projectuitvoering volgens standaarden en procedures;
- Signaleren van project issues (onder andere: planning, kwaliteit en resources) en het doen van voorstellen voor oplossingen;
- Verzorgen van communicatie naar portfolio-programma- en projectleden en overige interne en externe stakeholders;
- Het organiseren van evenementen (bijvoorbeeld rondom de mock-up, voorlichtingsbijeenkomsten, etc.);
- Opzetten, beheren en bewaken van projectdossiers;
- Het organiseren van (team) meetings;
- Notuleren van overleggen.
In aanvulling op bovenstaande beschik je over HBO+/WO werk- en denkniveau aangevuld met relevante projectopleidingen, heb je minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring met projectmatig werken en projectbeheersing in een technische omgeving, bij voorkeur in de light rail, infrastructuur en/of materieel en is het een pré als je ervaring hebt met Europese aanbestedingsprocedures. Vanzelfsprekend ben je vaardig met diverse Microsoft Office pakketten (Powerpoint, Excel, Project en Word) en herken jij jezelf als een proactieve Project Management Officer.
Werkervaring:
- 2-5 jaar projectmatige werkervaring op het gebied van project- en of inkoopmanagement in de infrastructuur c.q. materieel in zowel voorbereidende als uitvoerende zin;
- Aantoonbare ervaring met projectmatig werken (Prince2, IPMA, P3O) en projectbeheersing in een technische omgeving;
- Bij voorkeur kennis van en/of ervaring met Europese Aanbestedingsprocedures;
- Ervaring met light rail, infrastructuur en materieel (en bij voorkeur een combinatie daarvan) is een pré.
Competenties:
- Communicatief vaardig (zowel schriftelijk als mondeling);
- Goede beheersing van het Nederlands en Engels in een technische en zakelijke context;
- Omgevingssensitiviteit(complexe, multi stakeholder omgeving);
- Teamspeler;
- Resultaatgericht;
- Zorgvuldig op inhoud en relatie.
Aanvraag van de klant sluit op 27-7-om 10:00 uur
Alleen als uw werkervaring overeenkomt met de aanvraag, ontvangen wij graag uw:
- CV (word-document), maximaal 4 pagina's en geen logo;
- BSN nummer
- Motivatie;
- 2 referenties van een van de laatste relevante opdrachten (referenties worden pas na toestemming gebeld);
- Uurtarief (indicatie);
- Beschikbaarheid en geboekte vakanties;
- Onder vermelding van vacaturenummer: 21073
(goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift).
U kunt uw gegevens sturen naar john@hercor.nl of bellen: 0174-235150.
HerCor BV, Hoek van Holland.
Voor een van onze eindklanten zijn wij op zoek naar een PMO-er
Aanvraagnummer 21073
Locatie : Amsterdam
Uren per week : 32
Startdatum : 1-9-2016
Einddatum : : 1-3-2017
de afdeling APP (advies, Projectmanagement en PMO) levert specialistische kennis, project/ programmamanagers en PMO ers voor diverse GVB projecten. Projecten waar APP op dit moment aan meewerkt zijn o.a.: Noord-Zuidlijn, de nieuwbouw en renovatie van de huidige vervoerssystemen, e-HRM, DRIS (digitaal reizigersinformatiesysteem) en de aanschaf van nieuwe trams en metros. Voor een grote materieelbestelling zoeken wij een ervaren interim PMO-er.
De interim PMO-er (ter vervanging van zwangerschapsverlof) die wij zoeken, wordt tenminste voor een half jaar ingezet ter ondersteuning van het project 15G en M7. Je zult nauw samenwerken met de projectmanagers en overige betrokken projectleden. In deze uitdagende en veelzijdige rol heb je zowel inhoudelijke projecttaken als ondersteunende en uitvoerende taken. Meer specifiek betekent dit: beheren van de planning, issue en leerpuntenlogs, opstellen van rapportages, verzorging van interne- en externe communicatie, adviseren en eventuele vervanging van de projectmanagers, organisatie van evenementen en vergaderingen en verslaglegging van overleggesprekken met interne en externe partijen.
Beide projecten staan onder tijds-en kwaliteitsdruk; we zijn daarom op zoek naar een interim PMO-er die aan een half woord genoeg heeft, die ook onder werkdruk alert en professioneel kan handelen en als die als een spin in het web mensen en zaken kan verbinden.
Verantwoordelijkheden:
- Voeren van de projectadministratie;
- Beheren van de integrale projectplanning in MS Project;
- Beheren van de online aanbestedingsbidroom (Negometrix);
- Opstellen en bijhouden van management- en voorgangsrapportages;
- Registreren en bewaken van actielijsten, issue- en leerpuntenlogs, FfCs (requests for changes), besluiten en overige wijzigingen;
- Bewaken van kwaliteitsaspecten en zorgdragen voor de projectuitvoering volgens standaarden en procedures;
- Signaleren van project issues (onder andere: planning, kwaliteit en resources) en het doen van voorstellen voor oplossingen;
- Verzorgen van communicatie naar portfolio-programma- en projectleden en overige interne en externe stakeholders;
- Het organiseren van evenementen (bijvoorbeeld rondom de mock-up, voorlichtingsbijeenkomsten, etc.);
- Opzetten, beheren en bewaken van projectdossiers;
- Het organiseren van (team) meetings;
- Notuleren van overleggen.
In aanvulling op bovenstaande beschik je over HBO+/WO werk- en denkniveau aangevuld met relevante projectopleidingen, heb je minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring met projectmatig werken en projectbeheersing in een technische omgeving, bij voorkeur in de light rail, infrastructuur en/of materieel en is het een pré als je ervaring hebt met Europese aanbestedingsprocedures. Vanzelfsprekend ben je vaardig met diverse Microsoft Office pakketten (Powerpoint, Excel, Project en Word) en herken jij jezelf als een proactieve Project Management Officer.
Werkervaring:
- 2-5 jaar projectmatige werkervaring op het gebied van project- en of inkoopmanagement in de infrastructuur c.q. materieel in zowel voorbereidende als uitvoerende zin;
- Aantoonbare ervaring met projectmatig werken (Prince2, IPMA, P3O) en projectbeheersing in een technische omgeving;
- Bij voorkeur kennis van en/of ervaring met Europese Aanbestedingsprocedures;
- Ervaring met light rail, infrastructuur en materieel (en bij voorkeur een combinatie daarvan) is een pré.
Competenties:
- Communicatief vaardig (zowel schriftelijk als mondeling);
- Goede beheersing van het Nederlands en Engels in een technische en zakelijke context;
- Omgevingssensitiviteit(complexe, multi stakeholder omgeving);
- Teamspeler;
- Resultaatgericht;
- Zorgvuldig op inhoud en relatie.
Aanvraag van de klant sluit op 27-7-om 10:00 uur
Alleen als uw werkervaring overeenkomt met de aanvraag, ontvangen wij graag uw:
- CV (word-document), maximaal 4 pagina's en geen logo;
- BSN nummer
- Motivatie;
- 2 referenties van een van de laatste relevante opdrachten (referenties worden pas na toestemming gebeld);
- Uurtarief (indicatie);
- Beschikbaarheid en geboekte vakanties;
- Onder vermelding van vacaturenummer: 21073
(goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift).
U kunt uw gegevens sturen naar john@hercor.nl of bellen: 0174-235150.
HerCor BV, Hoek van Holland.