ID: 58208
Advertentie ID: #58208 is verwijderd van uw verlanglijst.
Manager Operations
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Groot Contactcenter in Almere. Dit callcenter staat voor professionaliteit, dynamiek, enthousiasme en positiviteit! Goede resultaten zijn hun drive, maar jouw eigen mogelijkheden aangaande ontwikkeling, eigen inbreng en het doorvoeren van operationele verbeterprojecten zijn ook eindeloos! Work hard, play hard.
Functieomschrijving
Als Manager Operations ben je voor ons project werkzaam in de dynamische automotive omgeving van het contactcenter. De functie is uitdagend en zeer zelfstandig. Jouw taken als Manager Operations:- Verantwoordelijk voor de multichannel callcenteroperatie.- Motiveren, coachen en begeleiden van jouw team. - Rapporteren op de behaalde resultaten. Zowel kwantitatief als kwalitatief. - Het analyseren van de resultaten en op basis daarvan de aanpak en strategie bepalen. - Een operationele en tactische samenwerking.- Vanuit jouw expertise en ervaring proactief voorstellen doen. Om de automerken en producten online te vermarkten. - Binnen deze nauwe samenwerking online strategie vertalen naar concrete online implementaties; hierbij komen tot vernieuwingen. - Contact onderhouden met collega's om operationele zaken, processen en resultaten gezamenlijk te verbeteren en evalueren.
Functie-eisen
Wij vragen van jou:- Je bent enthousiast en hebt charisma - Specialist in de online verkoopwereld; je kent de sleutel tot het succes van online verkopen. - Ervaring in hoger (multichannel) callcentermanagent en de eindverantwoording voor KPI's. - De gedrevenheid om concrete resultaten te boeken. - Een geboren leider die weet hoe je een team tevreden en in topvorm houdt. - Je weet hoe je ideeën uitwerkt en implementeert binnen een callcenteromgeving. - Je voelt je als een vis in het water binnen een zeer dynamische omgeving. - 32 tot 40 uur inzetbaar en flexibel genoeg om bereikbaar en beschikbaar te zijn wanneer echt nodig is. - Woonachtig op goed bereisbare afstand van onze vestiging in Almere. - Je bent vastbesloten om er een succes van te maken.
Arbeidsvoorwaarden
Wat bieden wij? - Uiterste inzet om voor langere tijd plezierig en succesvol samen te werken. - Je te helpen om je talenten te ontwikkelen; interne opleidings- en doorgroeimogelijkheden. - 3100,- - 4000,- bruto per maand. (salaris wordt bepaald op basis van je toegevoegde waarde.)- Een zeer zelfstandige functie en alle ruimte voor jouw ideeën om te ontwikkelen
Groot Contactcenter in Almere. Dit callcenter staat voor professionaliteit, dynamiek, enthousiasme en positiviteit! Goede resultaten zijn hun drive, maar jouw eigen mogelijkheden aangaande ontwikkeling, eigen inbreng en het doorvoeren van operationele verbeterprojecten zijn ook eindeloos! Work hard, play hard.
Functieomschrijving
Als Manager Operations ben je voor ons project werkzaam in de dynamische automotive omgeving van het contactcenter. De functie is uitdagend en zeer zelfstandig. Jouw taken als Manager Operations:- Verantwoordelijk voor de multichannel callcenteroperatie.- Motiveren, coachen en begeleiden van jouw team. - Rapporteren op de behaalde resultaten. Zowel kwantitatief als kwalitatief. - Het analyseren van de resultaten en op basis daarvan de aanpak en strategie bepalen. - Een operationele en tactische samenwerking.- Vanuit jouw expertise en ervaring proactief voorstellen doen. Om de automerken en producten online te vermarkten. - Binnen deze nauwe samenwerking online strategie vertalen naar concrete online implementaties; hierbij komen tot vernieuwingen. - Contact onderhouden met collega's om operationele zaken, processen en resultaten gezamenlijk te verbeteren en evalueren.
Functie-eisen
Wij vragen van jou:- Je bent enthousiast en hebt charisma - Specialist in de online verkoopwereld; je kent de sleutel tot het succes van online verkopen. - Ervaring in hoger (multichannel) callcentermanagent en de eindverantwoording voor KPI's. - De gedrevenheid om concrete resultaten te boeken. - Een geboren leider die weet hoe je een team tevreden en in topvorm houdt. - Je weet hoe je ideeën uitwerkt en implementeert binnen een callcenteromgeving. - Je voelt je als een vis in het water binnen een zeer dynamische omgeving. - 32 tot 40 uur inzetbaar en flexibel genoeg om bereikbaar en beschikbaar te zijn wanneer echt nodig is. - Woonachtig op goed bereisbare afstand van onze vestiging in Almere. - Je bent vastbesloten om er een succes van te maken.
Arbeidsvoorwaarden
Wat bieden wij? - Uiterste inzet om voor langere tijd plezierig en succesvol samen te werken. - Je te helpen om je talenten te ontwikkelen; interne opleidings- en doorgroeimogelijkheden. - 3100,- - 4000,- bruto per maand. (salaris wordt bepaald op basis van je toegevoegde waarde.)- Een zeer zelfstandige functie en alle ruimte voor jouw ideeën om te ontwikkelen