ID: 63584
Advertentie ID: #63584 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Honda CBR 1000 F in super staat!!
€950,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Wegens gezondheids redenen nu in de verkoop:
Honda CBR 1000 F hurricane. Echt een klassieker!! De eerste series werden in 1987 gebouwd en betekende een ommekeer in de geschiedenis van de produktie motorfietsen. De hoogstaande techniek van die tijd staat er tot nu toe nog steeds garant voor de bijzondere prestaties van de 4 in 1 lijn motorfiets. Hij kan zich nu nog meten met een motorfiets van een huidiuge generatie! Een prestatie van de Honda ingenieurs.
De Honda CBR1000F Hurricane is een sport touring motorfiets , een deel van de CBR serie vervaardigd door Honda van 1987 tot 1999. De CBR motor ging grotendeels ongewijzigd door de geschiedenis heen en maakt gebruik van de standaard Honda viercilinder 998 cc viertakt, DOHC, 16 kleppen, vloeistofgekoelde energiecentrale. Running 4x 38 mm CV carburateurs en een boring en slag van 77 mm x 53,6 mm. Het produceerde 135 pk (101 kW) bij 8.600 toeren per minuut en 69,4 ft · lb (94,1 N · m) (achterwiel) koppel bij 6.500 tpm. Oppassen dus: geen beginners bike! Deze motorfiets haalt met het grootste gemak de 280 km en heeft dan nog wat in reserve...
De brandstoftank is 22 liter.
De motor is altijd dealer onderhouden geweest (nota's aanwezig!) Ondanks zijn leeftijd ziet de moter er zeer goed uit. Zie ook de foto's. Toen ik de motor in mijn bezit kreeg was deze voorzien van een 4-in 1 uitlaat, Deze krijg je gratis bij! Ik heb de hurricane weer in originele staat teruggebracht. De originele ruit, uitlaten (2 stuks) stuurgewichten etc etc zitten er weer op. Hij is nu weer in de staat zoals Honda hem in 1987 heeft ontworpen en gemaakt.(Het is opvallend te zien hoeveel onderdelen er nog steeds in de handel te krijgen zijn!) Het enige wat ik verbeterd heb zijn de remleidingen. Er zitten nu race remleidingen op. Dat heeft deze fiets wel nodig. De originele leidingen waren wat sponzig voor zo'n race monster. Honda heeft dit in latere producties fabrieksmatig ook toegepast.
Zoals boven staat: ivm gezongheidsredenen doe ik hem weg. Daarnaast is het ook een ruimte verhaal. Ik heb nog meer motorfietsen en geen ruimte meer!
Voor de nieuwe eigenaar:
De prijs is een vraagprijs. Let wel: de motorfiets MAG WEG maar MOET NIET!
Honda CBR 1000 F hurricane. Echt een klassieker!! De eerste series werden in 1987 gebouwd en betekende een ommekeer in de geschiedenis van de produktie motorfietsen. De hoogstaande techniek van die tijd staat er tot nu toe nog steeds garant voor de bijzondere prestaties van de 4 in 1 lijn motorfiets. Hij kan zich nu nog meten met een motorfiets van een huidiuge generatie! Een prestatie van de Honda ingenieurs.
De Honda CBR1000F Hurricane is een sport touring motorfiets , een deel van de CBR serie vervaardigd door Honda van 1987 tot 1999. De CBR motor ging grotendeels ongewijzigd door de geschiedenis heen en maakt gebruik van de standaard Honda viercilinder 998 cc viertakt, DOHC, 16 kleppen, vloeistofgekoelde energiecentrale. Running 4x 38 mm CV carburateurs en een boring en slag van 77 mm x 53,6 mm. Het produceerde 135 pk (101 kW) bij 8.600 toeren per minuut en 69,4 ft · lb (94,1 N · m) (achterwiel) koppel bij 6.500 tpm. Oppassen dus: geen beginners bike! Deze motorfiets haalt met het grootste gemak de 280 km en heeft dan nog wat in reserve...
De brandstoftank is 22 liter.
De motor is altijd dealer onderhouden geweest (nota's aanwezig!) Ondanks zijn leeftijd ziet de moter er zeer goed uit. Zie ook de foto's. Toen ik de motor in mijn bezit kreeg was deze voorzien van een 4-in 1 uitlaat, Deze krijg je gratis bij! Ik heb de hurricane weer in originele staat teruggebracht. De originele ruit, uitlaten (2 stuks) stuurgewichten etc etc zitten er weer op. Hij is nu weer in de staat zoals Honda hem in 1987 heeft ontworpen en gemaakt.(Het is opvallend te zien hoeveel onderdelen er nog steeds in de handel te krijgen zijn!) Het enige wat ik verbeterd heb zijn de remleidingen. Er zitten nu race remleidingen op. Dat heeft deze fiets wel nodig. De originele leidingen waren wat sponzig voor zo'n race monster. Honda heeft dit in latere producties fabrieksmatig ook toegepast.
Zoals boven staat: ivm gezongheidsredenen doe ik hem weg. Daarnaast is het ook een ruimte verhaal. Ik heb nog meer motorfietsen en geen ruimte meer!
Voor de nieuwe eigenaar:
- De motor is dealer onderhouden
- alle technische zaken aangaande het onderhoud zoals de nokkenketting, banden, thermostaatkraan, remmen etc etc etc zijn vernieuwd!!
- het is een zeer snelle motorfiets, ik vind wel wat minder geschikt voor beginnende rijders ivm de grote power.
- De motor is geschikt om te touren maar ook om even lekker te "blazen"
- hier geld de oldtimer regeling, dus 10,- wegenbelasting!
- de verzekering is hierddor ook byzonder interessant.
- kortom lage kosten met MEGA VEEL PLEZIER!
De prijs is een vraagprijs. Let wel: de motorfiets MAG WEG maar MOET NIET!