ID: 80896
Advertentie ID: #80896 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Helpdesk Medewerker
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Decom Technology People bemiddelt in gekwalificeerde specialisten in Telecom, IT en Energy. Experts werken namens ons voor toonaangevende opdrachtgevers in Nederland en daar buiten.
Wij gaan voor het allerbeste. Dat begint met het koppelen van de juiste specialisten aan de juiste opdrachtgevers. Als we die perfecte match hebben gevonden, doen we er alles aan om onze specialisten uit te laten blinken. Dit doen we door hen voortdurend te inspireren en uit te dagen hun persoonlijke doelen en ambities waar te maken.
Als je via ons ergens aan de slag gaat, werk je voor de opdrachtgever, maar ben je ook onderdeel van Team Decom. Wij bieden een energieke omgeving, flexibiliteit en fantastische collega's. Zo bereiken we samen het hoogst haalbare.
Functiebeschrijving
Als Helpdesk Medewerker beman je de technische helpdesk en ben je verantwoordelijk voor het regisseren en realiseren van de levering van zakelijke communicatiepakketten bestaande uit telecom en IT diensten. Denk hierbij aan zakelijke mobiel bellen, vast bellen, internet en Office365.
Je vindt het leuk om een zo hoog mogelijke klanttevredenheid na te streven en te zorgen dat alles tot in de puntjes geregeld en georganiseerd is voor de klant. Daarnaast schakel je probleemloos tussen klant, klantingang en sales.
Wat je als Helpdesk Medewerker doet:
Functie-eisen
Wat we zoeken in een Helpdesk Medewerker:
Arbeidsvoorwaarden
Decom biedt je:
Wij gaan voor het allerbeste. Dat begint met het koppelen van de juiste specialisten aan de juiste opdrachtgevers. Als we die perfecte match hebben gevonden, doen we er alles aan om onze specialisten uit te laten blinken. Dit doen we door hen voortdurend te inspireren en uit te dagen hun persoonlijke doelen en ambities waar te maken.
Als je via ons ergens aan de slag gaat, werk je voor de opdrachtgever, maar ben je ook onderdeel van Team Decom. Wij bieden een energieke omgeving, flexibiliteit en fantastische collega's. Zo bereiken we samen het hoogst haalbare.
Functiebeschrijving
Als Helpdesk Medewerker beman je de technische helpdesk en ben je verantwoordelijk voor het regisseren en realiseren van de levering van zakelijke communicatiepakketten bestaande uit telecom en IT diensten. Denk hierbij aan zakelijke mobiel bellen, vast bellen, internet en Office365.
Je vindt het leuk om een zo hoog mogelijke klanttevredenheid na te streven en te zorgen dat alles tot in de puntjes geregeld en georganiseerd is voor de klant. Daarnaast schakel je probleemloos tussen klant, klantingang en sales.
Wat je als Helpdesk Medewerker doet:
- Je bent het aanspreekpunt voor de klant gedurende de levering van de aangeboden diensten en houdt de klant proactief op de hoogte van de voortgang van de levering.
- Je voorziet de klant van antwoorden bij escalaties en/of ontwikkelingen binnen het leveringsproces.
- Je vertaalt de klantopdracht naar concrete acties & afspraken.
- Je bepaalt de volgorde van uit te voeren werkzaamheden en stelt prioriteiten tussen wensen en mogelijkheden.
- Je voert het orderbehandelingsproces uit door het voorbereiden (beoordelen en toetsen op haalbaarheid en volledigheid), registreren, plannen en bewaken van de voortgang van klantorders.
- Je bewaakt & evalueert continu de gemaakte afspraken.
- Je schakelt met monteurs om de levering zo optimaal mogelijk te laten verlopen.
- Je draagt zorg dat de KPI's dagelijks gehaald worden en voorkomt complicaties en verstoringen van het leveringsproces door risico's tijdig te herkennen en daarop in te grijpen.
- Je draagt zorg dat de werkinstructies, werkafspraken en werkstromingen en -processen up to date zijn.
Functie-eisen
Wat we zoeken in een Helpdesk Medewerker:
- Je bezit een HBO werk- en/of denkniveau.
- Je hebt ervaring in een klantcontact omgeving.
- Je hebt affiniteit met het werken in een proces gestuurde projectenorganisatie
- Je hebt graag de touwtjes in handen.
- Je heb een klantgerichte houding waarbij uitstekende commerciële vaardigheden cruciaal zijn.
- Je bent flexibel om je werktijden aan te passen aan de behoefte van de klant.
- Je bent in staat om de interne systemen snel onder de knie te krijgen.
- Je wilt je graag nog persoonlijk ontwikkelen en bent bereid in jezelf te investeren.
Arbeidsvoorwaarden
Decom biedt je:
- Uitstekend salaris / tarief.
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.