ID: 9851
Advertentie ID: #9851 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Anti-recessiva. In een wip uit je dip
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Anti-recessiva. In een wip uit je dip
(Dirk Johan Klanker & Arjen van Lith)
Dipdeskundigen Dirk Johan Klanker en Arjen van Lith geven in dit 128 paginas tellende naslagwerk meer dan 170 anti-recessiva; handige tips, verhelderende inzichten, wijze woorden en hilarische handreikingen als medicijn tegen elke recessie.
Hoe neem je je date mee uit zonder een cent op zak? Wat is contra cyclisch consumeren? Hoe maak je van een burn-out een burn-in? En hoe trek je je buren kaal? Of je nu economisch, emotioneel of sociaal in een recessie zit, elke kwaal heeft zijn eigen anti-recessivum.
De auteurs weten waar ze over praten. Terwijl Klanker gebukt ging onder liefdesverdriet en een (tijdelijk) writers block cirkelden horden deurwaarders als aasgieren rond zijn antikraakwoning. Van Lith, net hersteld van een klaplong, greep in: Ik heb gezegd dat hij een boek moest schrijven gebaseerd op zijn eigen ervaring. Dit werd Anti-recessiva. Klanker: Al schrijvend knalde ik in een wip uit mijn dip, zó snel dat ik ervan doorsloeg. Denk aan een duiker die te snel omhoogkomt ik flipte. Klanker belandde in een psychiatrische kliniek, waar hij inmiddels gelukkig weer uit is. Tijdens zijn retraite heeft Van Lith samen met uitgever Allegro Publishers het project volbracht.
Dirk Johan Klanker (1972) is politicoloog, gewezen communicatieadviseur, gesjeesd strateeg, ex-tafelgoochelaar, snellezer, oprichter van Me-commerce, het eerste reclamebureau voor individuen, en auteur van Het blauwe boekje .
Arjen van Lith (1971) is communicatiewetenschapper, journalist, redacteur bij Het Lagerhuis, oud WWer, ex-copywriter, schrijver en regisseur van de eerste Nederlandse James Bond-film Never Chick Out, en auteur van Geluk in de ruimte, Terror air: flying with fear, Anything but war, en De nieuwe openbare ruimte.
De economische recessie heeft velen in de greep. Eigenlijk is het, volgens de auteurs, een besmettelijk iets dat door anderen versterkt wordt. In dit boekje worden allerlei tips en gedachten weergegeven die ertoe bijdragen dat de lezer niet in de recessie wordt meegesleurd. Het boek is opgebouwd als een woordenboek dat loopt van A tot Z. Bij elke letter staat een aantal woorden die betrekking hebben op recessie, bijvoorbeeld burn-out, falen, marketing. De teksten bij de verschillende woorden zijn soms een verhaal, soms een citaat en soms een soort opdracht. Een grappig boekje dat de lezer op een andere manier naar de economische recessie wil laten kijken.
Paperback, 185 pag.
Uitg. Allegro, 2004
· alleen verzenden, niet ophalen
· op biedingen die te laag zijn wordt niet gereageerd
· op biedingen die acceptabel zijn wordt snel gereageerd
· boeken worden na ontvangst van betaling meteen verstuurd
(Dirk Johan Klanker & Arjen van Lith)
Dipdeskundigen Dirk Johan Klanker en Arjen van Lith geven in dit 128 paginas tellende naslagwerk meer dan 170 anti-recessiva; handige tips, verhelderende inzichten, wijze woorden en hilarische handreikingen als medicijn tegen elke recessie.
Hoe neem je je date mee uit zonder een cent op zak? Wat is contra cyclisch consumeren? Hoe maak je van een burn-out een burn-in? En hoe trek je je buren kaal? Of je nu economisch, emotioneel of sociaal in een recessie zit, elke kwaal heeft zijn eigen anti-recessivum.
De auteurs weten waar ze over praten. Terwijl Klanker gebukt ging onder liefdesverdriet en een (tijdelijk) writers block cirkelden horden deurwaarders als aasgieren rond zijn antikraakwoning. Van Lith, net hersteld van een klaplong, greep in: Ik heb gezegd dat hij een boek moest schrijven gebaseerd op zijn eigen ervaring. Dit werd Anti-recessiva. Klanker: Al schrijvend knalde ik in een wip uit mijn dip, zó snel dat ik ervan doorsloeg. Denk aan een duiker die te snel omhoogkomt ik flipte. Klanker belandde in een psychiatrische kliniek, waar hij inmiddels gelukkig weer uit is. Tijdens zijn retraite heeft Van Lith samen met uitgever Allegro Publishers het project volbracht.
Dirk Johan Klanker (1972) is politicoloog, gewezen communicatieadviseur, gesjeesd strateeg, ex-tafelgoochelaar, snellezer, oprichter van Me-commerce, het eerste reclamebureau voor individuen, en auteur van Het blauwe boekje .
Arjen van Lith (1971) is communicatiewetenschapper, journalist, redacteur bij Het Lagerhuis, oud WWer, ex-copywriter, schrijver en regisseur van de eerste Nederlandse James Bond-film Never Chick Out, en auteur van Geluk in de ruimte, Terror air: flying with fear, Anything but war, en De nieuwe openbare ruimte.
De economische recessie heeft velen in de greep. Eigenlijk is het, volgens de auteurs, een besmettelijk iets dat door anderen versterkt wordt. In dit boekje worden allerlei tips en gedachten weergegeven die ertoe bijdragen dat de lezer niet in de recessie wordt meegesleurd. Het boek is opgebouwd als een woordenboek dat loopt van A tot Z. Bij elke letter staat een aantal woorden die betrekking hebben op recessie, bijvoorbeeld burn-out, falen, marketing. De teksten bij de verschillende woorden zijn soms een verhaal, soms een citaat en soms een soort opdracht. Een grappig boekje dat de lezer op een andere manier naar de economische recessie wil laten kijken.
Paperback, 185 pag.
Uitg. Allegro, 2004
· alleen verzenden, niet ophalen
· op biedingen die te laag zijn wordt niet gereageerd
· op biedingen die acceptabel zijn wordt snel gereageerd
· boeken worden na ontvangst van betaling meteen verstuurd