ID: 51097
Manager Servicedesk
Keine Angebote gepostet.
Beschreibung
Bedrijfsomschrijving
Onze opdrachtgever is een dynamische, middelgrote organisatie in de omgeving van Utrecht en is ter uitbreiding de organisatie op zoek naar een hands-on Servicedesk Manager. Het bedrijf behartigt de telefoniebelangen van zakelijke klanten en bedingen zo forse kortingen op de telefonie rekeningen. De organisatie is in 1996 opgericht door een aantal branche- en koepelorganisaties met als doel, het fungeren als belangenbehartiger en wegwijzer in de telecomsector. In samenwerking met deze organisaties liggen drie doelstellingen ten grondslag aan deze organisatie:
Het behartigen van de telecom belangen van zakelijke gebruikers; Het adviseren van de leden van aangesloten branche- en koepelorganisaties over telecom; Het realiseren van aanzienlijke kortingen op zakelijke telecom door bundeling van het gezamenlijke telefoonverkeer.
Deze drie doelstellingen staan nog altijd centraal in de dienstverlening: Ze geven advies op maat, zoeken de beste oplossing voor de klant en leveren die oplossing tegen de beste prijs.
Functieomschrijving
Als manager van de servicedesk / meewerkend voorman ben je verantwoordelijk voor het zeer deskundige team van 4 servicedesk medewerkers. Je zorgt ervoor dat afspraken met betrekking tot de dienstverlening op de overeengekomen service niveaus nagekomen worden en je draagt bij aan het waarmaken van de ambities van onze opdrachtgever, dit kan in de toekomst ook uitbreiding van het bestaande team inhouden. Verder werk je in een snel veranderende én groeiende omgeving en ben je in staat om de nodige efficiencyslagen in te zien en door te voeren. Je rapporteert aan de Financieel Directeur, levert service rapportages op en bent eindverantwoordelijk voor de werkzaamheden van de Servicedesk. Je draagt zorg voor uitstekende klantrelaties en neemt de rol van escalatiemanager aan bij het overschrijden van serviceniveaus en klantescalaties. Doelstelling is het bevorderen van de klanttevredenheid, het verbeteren van processen maar vooral draag je zorg dat de fijne sfeer binnen het huidige team blijft zoals deze is!
Functie-eisen
Minimaal een afgeronde HBO opleiding in een relevante riching Minimaal 2 jaar werkervaring in de ICT e/o Telecommunicatie Branche Affiniteit met Telecommunicatie (Vast, Mobiel en Internet) Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift Kennis van procesmanagement (ITIL, LeanSigma6) Coaching skills, verantwoordelijk, analytisch, planmatig & resultaatgericht
Arbeidsvoorwaarden
Locatie: De opdrachtgever is gevestigd in de omgeving van Utrecht en de activiteiten zullen verricht worden vanuit het hoofdkantoor.
Duur: De functie is in eerste instantie voor bepaalde tijd, waarbij de intentie is dit om te zetten naar onbepaalde tijd.
Sollicitatieprocedure
Meer weten over deze vacature, bel dan het Recruitment team op 0413-33 21 29 of stuur direct je cv en motivatie naar Nikki@ibc-personeelsdiensten.nl. We kijken uit naar je reactie!
Indien je binnen 10 dagen geen reactie van ons hebt ontvangen dan kun je er van uitgaan dat je niet geselecteerd bent voor deze vacature. Wellicht dat wij je in de toekomst weer benaderen voor een andere passende vacature.
Onze opdrachtgever is een dynamische, middelgrote organisatie in de omgeving van Utrecht en is ter uitbreiding de organisatie op zoek naar een hands-on Servicedesk Manager. Het bedrijf behartigt de telefoniebelangen van zakelijke klanten en bedingen zo forse kortingen op de telefonie rekeningen. De organisatie is in 1996 opgericht door een aantal branche- en koepelorganisaties met als doel, het fungeren als belangenbehartiger en wegwijzer in de telecomsector. In samenwerking met deze organisaties liggen drie doelstellingen ten grondslag aan deze organisatie:
Het behartigen van de telecom belangen van zakelijke gebruikers; Het adviseren van de leden van aangesloten branche- en koepelorganisaties over telecom; Het realiseren van aanzienlijke kortingen op zakelijke telecom door bundeling van het gezamenlijke telefoonverkeer.
Deze drie doelstellingen staan nog altijd centraal in de dienstverlening: Ze geven advies op maat, zoeken de beste oplossing voor de klant en leveren die oplossing tegen de beste prijs.
Functieomschrijving
Als manager van de servicedesk / meewerkend voorman ben je verantwoordelijk voor het zeer deskundige team van 4 servicedesk medewerkers. Je zorgt ervoor dat afspraken met betrekking tot de dienstverlening op de overeengekomen service niveaus nagekomen worden en je draagt bij aan het waarmaken van de ambities van onze opdrachtgever, dit kan in de toekomst ook uitbreiding van het bestaande team inhouden. Verder werk je in een snel veranderende én groeiende omgeving en ben je in staat om de nodige efficiencyslagen in te zien en door te voeren. Je rapporteert aan de Financieel Directeur, levert service rapportages op en bent eindverantwoordelijk voor de werkzaamheden van de Servicedesk. Je draagt zorg voor uitstekende klantrelaties en neemt de rol van escalatiemanager aan bij het overschrijden van serviceniveaus en klantescalaties. Doelstelling is het bevorderen van de klanttevredenheid, het verbeteren van processen maar vooral draag je zorg dat de fijne sfeer binnen het huidige team blijft zoals deze is!
Functie-eisen
Minimaal een afgeronde HBO opleiding in een relevante riching Minimaal 2 jaar werkervaring in de ICT e/o Telecommunicatie Branche Affiniteit met Telecommunicatie (Vast, Mobiel en Internet) Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift Kennis van procesmanagement (ITIL, LeanSigma6) Coaching skills, verantwoordelijk, analytisch, planmatig & resultaatgericht
Arbeidsvoorwaarden
Locatie: De opdrachtgever is gevestigd in de omgeving van Utrecht en de activiteiten zullen verricht worden vanuit het hoofdkantoor.
Duur: De functie is in eerste instantie voor bepaalde tijd, waarbij de intentie is dit om te zetten naar onbepaalde tijd.
Sollicitatieprocedure
Meer weten over deze vacature, bel dan het Recruitment team op 0413-33 21 29 of stuur direct je cv en motivatie naar Nikki@ibc-personeelsdiensten.nl. We kijken uit naar je reactie!
Indien je binnen 10 dagen geen reactie van ons hebt ontvangen dan kun je er van uitgaan dat je niet geselecteerd bent voor deze vacature. Wellicht dat wij je in de toekomst weer benaderen voor een andere passende vacature.