ID: 70664
Marketing Manager
Keine Angebote gepostet.
Beschreibung
Voor een opdrachtgever uit de omgeving van Tilburg zijn wij op zoek naar een fulltime Marketingmanager
Bedrijfsomschrijving
Good(s)stuff
Good(s)Factory creëert eigentijdse kunststofproducten voor bloemen en planten en kruiden. Ons bedrijf heeft één missie: mensen blij maken. Dit doen wij door woon- en leefruimtes, balkons, dakterrassen en tuinen op te vrolijken met onze speelse, kleurrijke én betaalbare ontwerpen. Get the Good(s)Feeling !
Bij een jong en dynamisch bedrijf hoort uiteraard een inspirerende werkomgeving. Daarom zijn wij gevestigd in de Gruyterfabriek in s-Hertogenbosch. Vanuit deze creatieve broedplaats worden de verschillende productlijnen bedacht: van basic met een twist tot vernieuwend design. Dankzij een slimme procesinrichting zit ons ontwerpteam bovenop trends en de vraag vanuit de markt. En door scherpe calculaties kan onze low-cost organisatie het prijsbewuste segment van een breed assortiment hoogwaardige producten voorzien.
Good(s)factory staat voor kwaliteit én betrouwbaarheid. Aan al onze producten stellen we dan ook hoge eisen: ze moeten bijvoorbeeld tegen een stootje en sterk wisselende weersomstandigheden kunnen. Om die reden kiezen wij ervoor om ons assortiment volledig te laten produceren door Nederlandse leveranciers, die aan al onze kwaliteitseisen voldoen.
De productlijnen van Good(s)factory worden onder drie verschillende labels verkocht: Easyday, WoW en Yours. Zo kan ons doelgerichte en compacte team elk specifiek afzetkanaal uitstekend bedienen qua productaanbod, prijsstelling, verpakking, manier van aanleveren en de mogelijkheden tot private label.
Good(s)Factory heeft als kernwaarden: klant- en resultaatgericht, integer, transparant, gezamenlijk als team, ondernemend, zelfstandig en zelf startend, flexibel en dynamisch, fun en plezier.
Om ons team te versterken zijn wij op zoek naar een: Marketing Manager
Functieomschrijving
Good(s) to join
Als Marketing Manager ben je altijd op zoek naar nieuwe manieren om behoeftes van klanten te bevredigen en producten aan de man te brengen. Je adviseert over nieuwe markten en producten. Je zorgt voor een slimme en effectieve communicatie en andere manieren om een product gewild te maken. De Marketing Manager houdt zich bezig met het bewerken van de markt, het combineren van de marketingmix en het in staat stellen van Sales om te verkopen. Je voorziet Sales dan ook van de benodigde richting, tools en inspiratie.
Je bent een energieke optimist die graag resultaat ziet. Je houdt ervan om spijkers met koppen te slaan en pakt uitdagingen met twee handen aan.
Je rapport in deze functie aan de General Manager.
Good(s)to do
Functie-eisen
Good(s)to have
Je bent de rots in de branding, Multi disciplinair, breed georiënteerd, je denkt niet in kaders, je bent doelgericht, consistent en nauwkeurig.
Qua persoonlijkheid ben je een persoon die zich als een vis in het water voelt binnen een start up waar nog niet alles uitgekristalliseerd is en waar veel gebouwd moet worden. Buiten je comfort zone moet voor jou lekker voelen.
Competenties waar jij over beschikt zijn:
Sollicitatieprocedure
Iets voor jou? Stuur je motivatie en CV voorzien van foto naar hr@goodsfactory.nl ter attentie van Nicole.
http:www.todayhr.nl/vacature-marketing-manager-ft/
Bedrijfsomschrijving
Good(s)stuff
Good(s)Factory creëert eigentijdse kunststofproducten voor bloemen en planten en kruiden. Ons bedrijf heeft één missie: mensen blij maken. Dit doen wij door woon- en leefruimtes, balkons, dakterrassen en tuinen op te vrolijken met onze speelse, kleurrijke én betaalbare ontwerpen. Get the Good(s)Feeling !
Bij een jong en dynamisch bedrijf hoort uiteraard een inspirerende werkomgeving. Daarom zijn wij gevestigd in de Gruyterfabriek in s-Hertogenbosch. Vanuit deze creatieve broedplaats worden de verschillende productlijnen bedacht: van basic met een twist tot vernieuwend design. Dankzij een slimme procesinrichting zit ons ontwerpteam bovenop trends en de vraag vanuit de markt. En door scherpe calculaties kan onze low-cost organisatie het prijsbewuste segment van een breed assortiment hoogwaardige producten voorzien.
Good(s)factory staat voor kwaliteit én betrouwbaarheid. Aan al onze producten stellen we dan ook hoge eisen: ze moeten bijvoorbeeld tegen een stootje en sterk wisselende weersomstandigheden kunnen. Om die reden kiezen wij ervoor om ons assortiment volledig te laten produceren door Nederlandse leveranciers, die aan al onze kwaliteitseisen voldoen.
De productlijnen van Good(s)factory worden onder drie verschillende labels verkocht: Easyday, WoW en Yours. Zo kan ons doelgerichte en compacte team elk specifiek afzetkanaal uitstekend bedienen qua productaanbod, prijsstelling, verpakking, manier van aanleveren en de mogelijkheden tot private label.
Good(s)Factory heeft als kernwaarden: klant- en resultaatgericht, integer, transparant, gezamenlijk als team, ondernemend, zelfstandig en zelf startend, flexibel en dynamisch, fun en plezier.
Om ons team te versterken zijn wij op zoek naar een: Marketing Manager
Functieomschrijving
Good(s) to join
Als Marketing Manager ben je altijd op zoek naar nieuwe manieren om behoeftes van klanten te bevredigen en producten aan de man te brengen. Je adviseert over nieuwe markten en producten. Je zorgt voor een slimme en effectieve communicatie en andere manieren om een product gewild te maken. De Marketing Manager houdt zich bezig met het bewerken van de markt, het combineren van de marketingmix en het in staat stellen van Sales om te verkopen. Je voorziet Sales dan ook van de benodigde richting, tools en inspiratie.
Je bent een energieke optimist die graag resultaat ziet. Je houdt ervan om spijkers met koppen te slaan en pakt uitdagingen met twee handen aan.
Je rapport in deze functie aan de General Manager.
Good(s)to do
- Op de hoogte blijven van de ontwikkelingen in de markt
- Bepalen van de groeirichting, de marketingstrategie en doelstellingen
- Segmentatie en doelgroep keuze
- Concurrentie analyse
- Bepalen positionering
- Merken-/ label beleid
- Product management
- Samenstellen en ontwikkelen productassortiment
- Samenstellen en ontwikkelen services/ diensten
- Prijs opbouw, niveau en menu card
- Distributie plan (nieuwe markten, segmenten, kanalen, accounts)
- Opstellen marketingplannen
- Samen met Sales managen van de Sales tunnel
- Marketing communicatie (beheer website, presentatie materiaal, catalogus, ontwikkelen advertentiemateriaal, acties en evenementen)
Functie-eisen
Good(s)to have
- Succesvol afgeronde HBO/WO studie
- Minimaal 10 jaar aantoonbare succesvolle (marketing)ervaring binnen de internationale distributie (b2b retail industrie) van een, kwaliteitsgerichte, internationale FMCG organisatie
- Kennis van de Engelse taal op minimaal C1-niveau
- Kennis van de Duitse taal op minimaal B2 niveau
- Kennis van de Franse taal op minimaal B2 niveau is een pré
- Analytisch sterk, oog voor detail maar ook grote lijnen van een project of actie kunnen zien
- Een goed rekenkundig inzicht
- Je bent een zelfstarter en toont lef en initiatief
- Een intrinsieke motivatie om te scoren, enthousiast, volhardend, proactief en vol creatieve ideeën
- Organisatietalent, om de projecten waarbij meerdere functies van de onderneming betrokken zijn in goede banen te leiden
- Flexibel en stressbestendig
- Ervaring in de relevante markt is een pré
- Ervaring in private label is een pré
- Goede kennis van MS Office (Word, Excel, Outlook & PowerPoint)
- Ervaring met Microsoft Dynamics NAV (Navision) is een pré
- Geen 9 tot 5 mentaliteit.
Je bent de rots in de branding, Multi disciplinair, breed georiënteerd, je denkt niet in kaders, je bent doelgericht, consistent en nauwkeurig.
Qua persoonlijkheid ben je een persoon die zich als een vis in het water voelt binnen een start up waar nog niet alles uitgekristalliseerd is en waar veel gebouwd moet worden. Buiten je comfort zone moet voor jou lekker voelen.
Competenties waar jij over beschikt zijn:
- Creatief
- Flexibiliteit
- Zelf startend
- Doortastend en besluitvaardig
- Motiveren/ stimuleren en enthousiasmeren/ inspireren
- Overtuigend
- Accuraat
- Organisatietalent
- Ondernemerschap
- Strategisch inzicht
- Zowel commercieel als klantgericht
- Analytisch vermogen
- Goed kunnen presenteren
- Presteren onder druk
- Zaken tot een goed einde brengen
- Competitief
Sollicitatieprocedure
Iets voor jou? Stuur je motivatie en CV voorzien van foto naar hr@goodsfactory.nl ter attentie van Nicole.
http:www.todayhr.nl/vacature-marketing-manager-ft/