ID: 97721
Marketing.com 4.0 9789001877545
€27,00
Keine Angebote gepostet.
Beschreibung
ISBN: 9789001877545
Marketing.com 4.0 is een handige praktijkgids die ingaat op het nieuwe online kijk-, lees-, klik- en koopgedrag van de consument. Met Marketing.com 4.0 leer je meer interactie en verkoop te genereren via websites.Waarom kiezen voor Marketing.com 4.0?* Praktijkgids voor succesvol ondernemen op internet;* compact, praktijkgericht en toegankelijk geschreven;* bevat de meest actuele inzichten op het vakgebied.Marketing.com 4.0 biedt een praktische en inspirerende vertaalslag van kennis over dialogen en interactie met consumenten naar online toepassingen. Het boek legt onder meer uit hoe je online verschillende tests kunt uitvoeren, hoe je gegevens analyseert en benut, op welke manieren je responsdrempels kunt verlagen en respons kunt optimaliseren. Bij elk onderwerp ligt de focus op de methode die het meest bijdraagt aan succes. Marketing.com 4.0 is ook beschikbaar als e-book.Wat is nieuw in de vierde editie van Marketing.com 4.0?In de vierde editie van Marketing.com zijn alle hoofdstukken geactualiseerd. Ook bev
Dit artikel bestel je voordelig 2e hands op studystore.nl. In goede staat, snel in huis én gratis thuisbezorgd. Toelichting: De prijs in deze advertentie is gebaseerd op onze laagste 2e hands prijs (OP=OP). Zodra een 2e hands boek op is, kan het voorkomen dat je op Studystore het boek alleen nog nieuw kunt bestellen.
Marketing.com 4.0 is een handige praktijkgids die ingaat op het nieuwe online kijk-, lees-, klik- en koopgedrag van de consument. Met Marketing.com 4.0 leer je meer interactie en verkoop te genereren via websites.Waarom kiezen voor Marketing.com 4.0?* Praktijkgids voor succesvol ondernemen op internet;* compact, praktijkgericht en toegankelijk geschreven;* bevat de meest actuele inzichten op het vakgebied.Marketing.com 4.0 biedt een praktische en inspirerende vertaalslag van kennis over dialogen en interactie met consumenten naar online toepassingen. Het boek legt onder meer uit hoe je online verschillende tests kunt uitvoeren, hoe je gegevens analyseert en benut, op welke manieren je responsdrempels kunt verlagen en respons kunt optimaliseren. Bij elk onderwerp ligt de focus op de methode die het meest bijdraagt aan succes. Marketing.com 4.0 is ook beschikbaar als e-book.Wat is nieuw in de vierde editie van Marketing.com 4.0?In de vierde editie van Marketing.com zijn alle hoofdstukken geactualiseerd. Ook bev
Dit artikel bestel je voordelig 2e hands op studystore.nl. In goede staat, snel in huis én gratis thuisbezorgd. Toelichting: De prijs in deze advertentie is gebaseerd op onze laagste 2e hands prijs (OP=OP). Zodra een 2e hands boek op is, kan het voorkomen dat je op Studystore het boek alleen nog nieuw kunt bestellen.