ID: 70662
Medewerker Brand Activiteiten
No offers posted.
Description
Bedrijfsomschrijving
Onze opdrachtgever is producent van frisdranken, siropen, sportdranken en bottelaar van mineraal water. Ze hebben vestigingen in Nederland, Belgiƫ en Spanje. Het bedrijf kenmerkt zich door haar informele, open cultuur met korte lijnen.
Functieomschrijving
Je verzorgt op hoog niveau ondersteuning aan de Brand Manager.Tot de belangrijkste werkzaamheden behoren: Opzetten van het marketing beleid om de omzet, marge en positie uitbouw van een product groep in Nederland te stimuleren. Zowel in de out of home- als in de retail kanalen. Verantwoordelijk voor het sponsor beleid, zowel evenementen als sporters en teams. Verantwoordelijk voor het aansturen van de verkoopafdeling met de ontwikkelde marketingactiviteiten. Betrokkenheid bij het ontwikkelen van productmarkt combinaties. Verantwoordelijk voor het promotiebeleid.
Functie-eisen
Wij vragen van jou: Affiniteit met de doelgroep sporters/sportwereld. MSc richting marketing met circa 2 jaar ervaring bij voorkeur in met sport gerelateerde merkproducten. Creatief en commercieel ingesteld. Goede beheersing van de Nederlandse, en Engelse taal, in woord en geschrift. Ambitie om door te groeien binnen de organisatie.
Arbeidsvoorwaarden
Uitstekende arbeidsvoorwaarden en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling bij een gezond en groeiend familiebedrijf met een vertrouwde naam in de markt. In deze functie rapporteert u aan de Directeur Marketing.
Onze opdrachtgever is producent van frisdranken, siropen, sportdranken en bottelaar van mineraal water. Ze hebben vestigingen in Nederland, Belgiƫ en Spanje. Het bedrijf kenmerkt zich door haar informele, open cultuur met korte lijnen.
Functieomschrijving
Je verzorgt op hoog niveau ondersteuning aan de Brand Manager.Tot de belangrijkste werkzaamheden behoren: Opzetten van het marketing beleid om de omzet, marge en positie uitbouw van een product groep in Nederland te stimuleren. Zowel in de out of home- als in de retail kanalen. Verantwoordelijk voor het sponsor beleid, zowel evenementen als sporters en teams. Verantwoordelijk voor het aansturen van de verkoopafdeling met de ontwikkelde marketingactiviteiten. Betrokkenheid bij het ontwikkelen van productmarkt combinaties. Verantwoordelijk voor het promotiebeleid.
Functie-eisen
Wij vragen van jou: Affiniteit met de doelgroep sporters/sportwereld. MSc richting marketing met circa 2 jaar ervaring bij voorkeur in met sport gerelateerde merkproducten. Creatief en commercieel ingesteld. Goede beheersing van de Nederlandse, en Engelse taal, in woord en geschrift. Ambitie om door te groeien binnen de organisatie.
Arbeidsvoorwaarden
Uitstekende arbeidsvoorwaarden en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling bij een gezond en groeiend familiebedrijf met een vertrouwde naam in de markt. In deze functie rapporteert u aan de Directeur Marketing.