ID: 80827
Medewerker Callcenter
Keine Angebote gepostet.
Beschreibung
Bedrijfsomschrijving
Je komt te werken bij een overheidsinstelling waar ze integriteit hoog in het vaandel hebben staan en waar gewerkt wordt in een informeel team.
Functieomschrijving
- zelfstandig telefonisch (ondersteund door applicaties) informatie over wettelijke, procedurele en inhoudelijke zaken met betrekking tot overheids producten en diensten;-Je verzorgt intakes en transacties (telefoon, e-mail, Inwonersplein) voor een diversiteit aan overheids producten en diensten;- je fungeert als helpdesk voor telefonische en digitale contacten door klachten, ideeën en suggesties aan te nemen en deze op de juiste plaats in de organisatie te bezorgen.
Functie-eisen
- een MBO werk- en denkniveau;- kennis van een overheids organisatie en haar diensten is een pré;- callcenter-ervaring, binnen een overheidsinstelling is een pré;- een flexibele werkhouding en bent bereid om ook op andere momenten te werken indien nodig;- Tussen de 20 en 36 uur per week beschikbaar.Je kunt:- omgaan met diverse ICT applicaties zoals: Microsoft Office-pakket, Key2 klantconctact etc.;- feedback positief geven en ontvangenJe beschikt:- over een klantgerichte en dienstverlenende houding;Je bent:-stressbestendig en kunt werken in een hectische omgeving.
Arbeidsvoorwaarden
Je doet ervaring op binnen een overheidsinstelling en werkt in een informeel team met een basis marktconform arbeidsvoorwaardenpakket.
Sollicitatieprocedure
Ons referentienummer: 1490004481
Je komt te werken bij een overheidsinstelling waar ze integriteit hoog in het vaandel hebben staan en waar gewerkt wordt in een informeel team.
Functieomschrijving
- zelfstandig telefonisch (ondersteund door applicaties) informatie over wettelijke, procedurele en inhoudelijke zaken met betrekking tot overheids producten en diensten;-Je verzorgt intakes en transacties (telefoon, e-mail, Inwonersplein) voor een diversiteit aan overheids producten en diensten;- je fungeert als helpdesk voor telefonische en digitale contacten door klachten, ideeën en suggesties aan te nemen en deze op de juiste plaats in de organisatie te bezorgen.
Functie-eisen
- een MBO werk- en denkniveau;- kennis van een overheids organisatie en haar diensten is een pré;- callcenter-ervaring, binnen een overheidsinstelling is een pré;- een flexibele werkhouding en bent bereid om ook op andere momenten te werken indien nodig;- Tussen de 20 en 36 uur per week beschikbaar.Je kunt:- omgaan met diverse ICT applicaties zoals: Microsoft Office-pakket, Key2 klantconctact etc.;- feedback positief geven en ontvangenJe beschikt:- over een klantgerichte en dienstverlenende houding;Je bent:-stressbestendig en kunt werken in een hectische omgeving.
Arbeidsvoorwaarden
Je doet ervaring op binnen een overheidsinstelling en werkt in een informeel team met een basis marktconform arbeidsvoorwaardenpakket.
Sollicitatieprocedure
Ons referentienummer: 1490004481