ID: 66117
Medewerker Klantenservice Infuus
No offers posted.
Description
Functieomschrijving
De Commerciële Binnendienst bestaat uit een aantal teams met ieder haar specialisme. De afdelingen onderhouden de contacten met patiënten en voorschrijvers. De aangevraagde producten worden conform opgestelde richtlijnen van de zorgverzekeraars verzonden. Je vertaalt het advies van de voorschrijver, plant indien nodig een afspraak in bij de verpleegkundig adviseurs van de buitendienst en overlegt over de oplevering. Je beantwoordt vragen van zowel interne als externe klanten over de toepassing en het gebruik van de producten. Bovendien verzorg je indien van toepassing de vervolgbestellingen. Hierbij werk je nauw samen met je collega's op de binnendienst, de verpleegkundig adviseurs van de buitendienst, de rayonmanagers en het productmanagement. Je volgt marktontwikkelingen op de voet en je vindt het leuk om zowel de interne als de externe klant hierover op de hoogte te houden. Je weet signalen uit de markt op te pakken en deze te vertalen naar concrete acties. Jouw uitdaging is om met je eigen kennis en vaardigheden een stempel te drukken op de afdeling.
Functie-eisen
Je beschikt over minimaal MBO-niveau. Een opleiding op (para)medisch gebied is een grote pré. Ook heb je al enige werkervaring opgedaan op een binnendienst afdeling en/of klantservice ervaring. Je werkt graag in een dynamische omgeving die continu in ontwikkeling is en je ambieert een administratieve functie waarbij je niet meer face to face contact hebt met patiënten maar waarin je veel telefonisch contact hebt met patiënten en collegas uit het werkveld. Je bent klant- en resultaatgericht, open, integer en commercieel en positief ingesteld. Je beschikt over een goede telefoonstem en je beheerst de Nederlandse taal uitstekend. Je bent niet alleen een goede gesprekspartner voor de patiënten maar ook voor de voorschrijvers en collegas. Je bent administratief vaardig en accuraat. Word, Excel en Outlook kennen geen geheimen voor je en je staat open voor het werken met moderne communicatiemiddelen en besteltechnieken zoals internet en extranet. Voor deze vacature is het belangrijk dat je per direct voor 40 uur per week beschikbaar bent.
Sollicitatieprocedure
Trend: dé perfecte matchmaker Kwaliteit, aandacht voor mensen en altijd gefocust op het creëren van meerwaarde, dat is waar Trend voor staat. Geen gewoon uitzendbureau, maar een fullservice organisatie waar het draait om vakkundige bemiddeling in diverse sectoren. Vanuit een sterk vestigingennet in Midden-Nederland werken onze medewerkers intensief met elkaar samen om voor onze opdrachtgevers en kandidaten het beste resultaat tot stand te brengen.Jouw ideale baan vind je bij Trend. Voor de beste match willen we je graag beter leren kennen. Laten we kennis maken, succes gegarandeerd!
De Commerciële Binnendienst bestaat uit een aantal teams met ieder haar specialisme. De afdelingen onderhouden de contacten met patiënten en voorschrijvers. De aangevraagde producten worden conform opgestelde richtlijnen van de zorgverzekeraars verzonden. Je vertaalt het advies van de voorschrijver, plant indien nodig een afspraak in bij de verpleegkundig adviseurs van de buitendienst en overlegt over de oplevering. Je beantwoordt vragen van zowel interne als externe klanten over de toepassing en het gebruik van de producten. Bovendien verzorg je indien van toepassing de vervolgbestellingen. Hierbij werk je nauw samen met je collega's op de binnendienst, de verpleegkundig adviseurs van de buitendienst, de rayonmanagers en het productmanagement. Je volgt marktontwikkelingen op de voet en je vindt het leuk om zowel de interne als de externe klant hierover op de hoogte te houden. Je weet signalen uit de markt op te pakken en deze te vertalen naar concrete acties. Jouw uitdaging is om met je eigen kennis en vaardigheden een stempel te drukken op de afdeling.
Functie-eisen
Je beschikt over minimaal MBO-niveau. Een opleiding op (para)medisch gebied is een grote pré. Ook heb je al enige werkervaring opgedaan op een binnendienst afdeling en/of klantservice ervaring. Je werkt graag in een dynamische omgeving die continu in ontwikkeling is en je ambieert een administratieve functie waarbij je niet meer face to face contact hebt met patiënten maar waarin je veel telefonisch contact hebt met patiënten en collegas uit het werkveld. Je bent klant- en resultaatgericht, open, integer en commercieel en positief ingesteld. Je beschikt over een goede telefoonstem en je beheerst de Nederlandse taal uitstekend. Je bent niet alleen een goede gesprekspartner voor de patiënten maar ook voor de voorschrijvers en collegas. Je bent administratief vaardig en accuraat. Word, Excel en Outlook kennen geen geheimen voor je en je staat open voor het werken met moderne communicatiemiddelen en besteltechnieken zoals internet en extranet. Voor deze vacature is het belangrijk dat je per direct voor 40 uur per week beschikbaar bent.
Sollicitatieprocedure
Trend: dé perfecte matchmaker Kwaliteit, aandacht voor mensen en altijd gefocust op het creëren van meerwaarde, dat is waar Trend voor staat. Geen gewoon uitzendbureau, maar een fullservice organisatie waar het draait om vakkundige bemiddeling in diverse sectoren. Vanuit een sterk vestigingennet in Midden-Nederland werken onze medewerkers intensief met elkaar samen om voor onze opdrachtgevers en kandidaten het beste resultaat tot stand te brengen.Jouw ideale baan vind je bij Trend. Voor de beste match willen we je graag beter leren kennen. Laten we kennis maken, succes gegarandeerd!