ID: 71128
Moto Guzzi Imola II met veel extra's
€1.750,00
Keine Angebote gepostet.
Beschreibung
Te koop; Moto Guzzi Imola II met veel extra onderdelen. Ook wel de mini-Le Mans IV genoemd. Prachtige, prettig rijdende karaktermotor die steeds zeldzamer wordt. Met 26kw geschikt voor A2 rijbewijs!
De kilometerstand van de motor is slechts 20.400 en dat is ook te merken. De motor is technisch 100% in orde en ook optisch nog in goede staat. In 2013 heb ik door TLM een V50-II blok met elektronische ontsteking en Koni schokbrekers laten monteren voor iets meer vermogen en een betere wegligging (facturen ter inzage). Ik heb altijd jaarlijks (groot) onderhoud uitgevoerd en zeer recent zijn blok-, bak-, cardan- en remolie ververst alsmede nieuwe remblokken en nieuwe accu geplaatst. Ook zijn de carburateurs onlangs met CarbTune perfect synchroon en stationair afgesteld. Er zijn wat gebruikssporen (stuurkuip heeft een plekje) maar al met al is dit een zeer nette motor. Hou enkel rekening met het vervangen van de voorband over niet al te lange tijd.
Het originele blok (350cc 4-klepper) met daarbij veel extra onderdelen (o.a. onderblok, extra set z.g.a.n. cilinders + zuigers) krijg je erbij. Hierdoor heb je de keus om met het V50 blok door te rijden of de motor terug te bouwen naar geheel origineel. In beide gevallen heb je een prima motor die goed mee kan komen in het verkeer en waar nog járen met plezier op gereden kan worden. Ook zit er nog een werkplaatshandboek en instructieboekje bij.
Ik heb er dit jaar nog heerlijk een week mee door de Eifel en Ardennen gereden. Helaas moet ik een van mijn twee Guzzis gaan verkopen omdat ik na deze zomer niet meer over stalling kan beschikken. Welke liefhebber gaat deze
Imola II een goed huis geven?
Interesse of vragen? Stuur een mail met evt je telefoonnummer.
De kilometerstand van de motor is slechts 20.400 en dat is ook te merken. De motor is technisch 100% in orde en ook optisch nog in goede staat. In 2013 heb ik door TLM een V50-II blok met elektronische ontsteking en Koni schokbrekers laten monteren voor iets meer vermogen en een betere wegligging (facturen ter inzage). Ik heb altijd jaarlijks (groot) onderhoud uitgevoerd en zeer recent zijn blok-, bak-, cardan- en remolie ververst alsmede nieuwe remblokken en nieuwe accu geplaatst. Ook zijn de carburateurs onlangs met CarbTune perfect synchroon en stationair afgesteld. Er zijn wat gebruikssporen (stuurkuip heeft een plekje) maar al met al is dit een zeer nette motor. Hou enkel rekening met het vervangen van de voorband over niet al te lange tijd.
Het originele blok (350cc 4-klepper) met daarbij veel extra onderdelen (o.a. onderblok, extra set z.g.a.n. cilinders + zuigers) krijg je erbij. Hierdoor heb je de keus om met het V50 blok door te rijden of de motor terug te bouwen naar geheel origineel. In beide gevallen heb je een prima motor die goed mee kan komen in het verkeer en waar nog járen met plezier op gereden kan worden. Ook zit er nog een werkplaatshandboek en instructieboekje bij.
Ik heb er dit jaar nog heerlijk een week mee door de Eifel en Ardennen gereden. Helaas moet ik een van mijn twee Guzzis gaan verkopen omdat ik na deze zomer niet meer over stalling kan beschikken. Welke liefhebber gaat deze
Imola II een goed huis geven?
Interesse of vragen? Stuur een mail met evt je telefoonnummer.