ID: 63367
"Nieuwe" Honda CR250R 1991 *Met Kenteken*
€3.250,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bij deze bied ik mijn compleet nieuw opgebouwde Cr250 met origineel NL kenteken aan, wegens start nieuw project. Gebouwd in de winter van 2015. Nergens is op bezuinigd! Na revisie 9 uurtjes gelopen. Motor is als nieuw!
Deze motor is volledig nieuw. Alles is gereviseerd, gerestaureerd of vervangen voor nieuw. Verlichting zit erbij.
Een greep uit wat er allemaal aan is gedaan:
- Frame gecoat
- Brede voetsteunen erop gemaakt.
- Nieuwe ketting tandwielen (0 uur)
- Alle stalen delen opnieuw verzinkt zoals alle originele bouten, luchtfilterrekje, etc, etc.
- Wielen gecoat, nieuwe spaken, voorband is 9 uur oud, achterband is nieuw.
- Blok compleet gereviseerd: nieuwe nicaseal, zuiger, bigend, alle lagers, baktandwielen, koppeling, alles nieuw!
- Blok gestraald en in 2k transparante lak gezet.
- Carburateur gereviseerd: nieuwe gasschuif, naald en naaldbuis, afgesteld op de testbank.
- KTM rempomp voor betere dosering en remkracht.
- Klauwen vervangen voor verse exemplaren, nieuwe remblokken.
- Nieuwe DG uitlaatbocht met een nieuwe demper.
- Voorpoten gereviseerd
- Ohlins achterpomp, gereviseerd.
- Nieuw plastic
- Alle aluminium onderdelen zoals kroonplaten, rembeugels en achterbrug zijn gestraald en zijn als nieuw.
- Overal nieuwe lagers in: wielen, brug, link, balhoofd.
- Rem-, gas-, en koppelingskabels nieuw
- Nieuwe handvaten
- Acerbis handkappen
- etc. etc.
Er zitten diverse extra onderdelen bij zoals:
- rode originele tank
- koplamp
- extra zadel met nieuwe hoes
- uitlaat
- koppeling compleet
- carburateur
- kroonplaten
- diverse ontstekingen met verlichting spoel
- diverse kleine onderdelen
Deze motor is klaar voor de offroad ritten of de pre95 cross. De bouw van deze motor heeft mij ongeveer 4500,- gekost dus graag geen onzin biedingen, daar wordt niet op gereagereerd.
Deze motor is volledig nieuw. Alles is gereviseerd, gerestaureerd of vervangen voor nieuw. Verlichting zit erbij.
Een greep uit wat er allemaal aan is gedaan:
- Frame gecoat
- Brede voetsteunen erop gemaakt.
- Nieuwe ketting tandwielen (0 uur)
- Alle stalen delen opnieuw verzinkt zoals alle originele bouten, luchtfilterrekje, etc, etc.
- Wielen gecoat, nieuwe spaken, voorband is 9 uur oud, achterband is nieuw.
- Blok compleet gereviseerd: nieuwe nicaseal, zuiger, bigend, alle lagers, baktandwielen, koppeling, alles nieuw!
- Blok gestraald en in 2k transparante lak gezet.
- Carburateur gereviseerd: nieuwe gasschuif, naald en naaldbuis, afgesteld op de testbank.
- KTM rempomp voor betere dosering en remkracht.
- Klauwen vervangen voor verse exemplaren, nieuwe remblokken.
- Nieuwe DG uitlaatbocht met een nieuwe demper.
- Voorpoten gereviseerd
- Ohlins achterpomp, gereviseerd.
- Nieuw plastic
- Alle aluminium onderdelen zoals kroonplaten, rembeugels en achterbrug zijn gestraald en zijn als nieuw.
- Overal nieuwe lagers in: wielen, brug, link, balhoofd.
- Rem-, gas-, en koppelingskabels nieuw
- Nieuwe handvaten
- Acerbis handkappen
- etc. etc.
Er zitten diverse extra onderdelen bij zoals:
- rode originele tank
- koplamp
- extra zadel met nieuwe hoes
- uitlaat
- koppeling compleet
- carburateur
- kroonplaten
- diverse ontstekingen met verlichting spoel
- diverse kleine onderdelen
Deze motor is klaar voor de offroad ritten of de pre95 cross. De bouw van deze motor heeft mij ongeveer 4500,- gekost dus graag geen onzin biedingen, daar wordt niet op gereagereerd.