ID: 49362
Projectleider uitbesteding WOZ/ Belastingen
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Als projectleider ben je verantwoordelijk voor het realiseren van de doelstellingen van het project.
Bedrijfsomschrijving
Matchd bemiddelt professionals voor tijdelijke en vaste vacatures. Wij werken samen met Freelancers maar ook met kandidaten die open staan voor een tijdelijk loondienstverband op basis van gewerkte uren via onze payroll organisatie.
U krijgt van ons altijd een terugkoppeling. Na de hierboven vermelde sluitingsdatum beoordelen wij elke sollicitatie en geven u een terugkoppeling. Mocht u binnen 3 werkdagen niets horen bel ons dan even, dan is er mogelijk iets fout gegaan. Als wij uw CV selecteren vragen wij altijd om meer informatie, vaak ook om referenties. Zorg ervoor dat je altijd 1 of 2 referenties gereed hebt.
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV in word-formaat en een korte motivatie. Als u geselecteerd wordt vragen wij u altijd om een aanvullende, zeer specifieke, motivatie te schrijven om de kans op succes zo groot mogelijk te maken.
U kunt ons ook telefonisch bereiken via 033 - 204 8 204.
Functieomschrijving
Startdatum: 1-9-2016
Einddatum: 1-3-2017
Optie op verlenging: Ja
Aantal uur per week: 16
Sluitingsdatum: 19-8-2016 om 8:00 uur
Als projectleider ben je verantwoordelijk voor het realiseren van de doelstellingen van het project. De doelstelling is om de uitbesteding afgerond te hebben, nog voordat de aanslagen 2017 worden verstuurd (februari 2017). Daarvoor stel je een vergelijkende business-case op voor mogelijke samenwerkingspartners, die bereid zijn de taken namens de gemeente te verrichten.
Stel een sociaal statuut en kwaliteitseisen voor uitvoering van de taken op. Je maakt een contractvoorstel dat voorgelegd kan worden aan het gemeentebestuur en het bestuur van de samenwerkingspartner.
Indien het voorstel daadwerkelijk leidt tot een contract tussen de partijen, zorg je voor implementatie van de uitbesteding.
Functie-eisen
Competenties:
Bedrijfsomschrijving
Matchd bemiddelt professionals voor tijdelijke en vaste vacatures. Wij werken samen met Freelancers maar ook met kandidaten die open staan voor een tijdelijk loondienstverband op basis van gewerkte uren via onze payroll organisatie.
U krijgt van ons altijd een terugkoppeling. Na de hierboven vermelde sluitingsdatum beoordelen wij elke sollicitatie en geven u een terugkoppeling. Mocht u binnen 3 werkdagen niets horen bel ons dan even, dan is er mogelijk iets fout gegaan. Als wij uw CV selecteren vragen wij altijd om meer informatie, vaak ook om referenties. Zorg ervoor dat je altijd 1 of 2 referenties gereed hebt.
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV in word-formaat en een korte motivatie. Als u geselecteerd wordt vragen wij u altijd om een aanvullende, zeer specifieke, motivatie te schrijven om de kans op succes zo groot mogelijk te maken.
U kunt ons ook telefonisch bereiken via 033 - 204 8 204.
Functieomschrijving
Startdatum: 1-9-2016
Einddatum: 1-3-2017
Optie op verlenging: Ja
Aantal uur per week: 16
Sluitingsdatum: 19-8-2016 om 8:00 uur
Als projectleider ben je verantwoordelijk voor het realiseren van de doelstellingen van het project. De doelstelling is om de uitbesteding afgerond te hebben, nog voordat de aanslagen 2017 worden verstuurd (februari 2017). Daarvoor stel je een vergelijkende business-case op voor mogelijke samenwerkingspartners, die bereid zijn de taken namens de gemeente te verrichten.
Stel een sociaal statuut en kwaliteitseisen voor uitvoering van de taken op. Je maakt een contractvoorstel dat voorgelegd kan worden aan het gemeentebestuur en het bestuur van de samenwerkingspartner.
Indien het voorstel daadwerkelijk leidt tot een contract tussen de partijen, zorg je voor implementatie van de uitbesteding.
Functie-eisen
- WO werk- en denkniveau
- expert op het gebied van basisregistraties, specifiek BAG en WOZ
- minimaal 5 jaar ervaring met de implementatie van technische en organisatorische veranderingen bij de lokale overheid
- ervaring als projectleider voor uitbesteding van taken binnen een overheidsinstelling over de afgelopen 5 jaar
- ervaring op het gebied van verandermanagement opgedaan in de afgelopen 5 jaar bij de overheid
- kennis en ervaring binnen het werkveld van basisregistraties en belastingen
- een goed gevoel voor maatschappelijke, bestuurlijke en politieke verhoudingen en besluitvormingsprocessen en hebt goede uitdrukkingsvaardigheden
Competenties:
- Je bent enthousiast, met een resultaatgerichte instelling met een pragmatische en analytische aanpak
- Je hebt een soepele, tactvolle omgang met bestuur, externe partijen en de werkvloer