ID: 93493
Publiceren over jezelf 9789035251427
€14,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
ISBN: 9789035251427
Publiceren over jezelfAAN DE SLAG MET LINKEDIN EN ANDERE SOCIALE MEDIAPetra ter DoestPubliceren over jezelf AAN DE SLAG MET LINKEDIN EN ANDERE SOCIALE MEDIA Petra ter Doest Door de komst van internet en sociale media kan iedereen over zichzelf publiceren. Je ontkomt er zelfs nauwelijks meer aan. Maar hoe pak je dat aan? Waaraan moet een sterk profiel op LinkedIn eigenlijk voldoen? Door wie wil je gevonden worden? Hoe voorkom je dikdoenerij? Welke fouten moet je vooral niet maken? Wat is de etiquette? En wat is effectief? In Publiceren over jezelf beantwoordt Petra ter Doest, een ervaren trainer als het gaat om hoe je je moet presenteren op de sociale media, al deze vragen. Daarbij gebruikt ze haar ervaring als journalist bij onder meer RTL Nieuws en Elsevier. Dit boek is gebaseerd op haar trainingen over LinkedIn en andere sociale media, zoals Facebook, Twitter en blogs, die de auteur geeft aan bestuurders, topambtenaren en managers in het bedrijfsleven en bij de semi-overheid. Juist de prak¬tische vragen
Dit artikel bestel je voordelig 2e hands op studystore.nlIn goede staat, snel in huis én gratis thuisbezorgd. Toelichting:De prijs in deze advertentie is gebaseerd op onze laagste 2e hands prijs (OP=OP).Zodra een 2e hands boek op is, kan het voorkomen dat je op Studystore het boek alleen nog nieuw kunt bestellen.
Publiceren over jezelfAAN DE SLAG MET LINKEDIN EN ANDERE SOCIALE MEDIAPetra ter DoestPubliceren over jezelf AAN DE SLAG MET LINKEDIN EN ANDERE SOCIALE MEDIA Petra ter Doest Door de komst van internet en sociale media kan iedereen over zichzelf publiceren. Je ontkomt er zelfs nauwelijks meer aan. Maar hoe pak je dat aan? Waaraan moet een sterk profiel op LinkedIn eigenlijk voldoen? Door wie wil je gevonden worden? Hoe voorkom je dikdoenerij? Welke fouten moet je vooral niet maken? Wat is de etiquette? En wat is effectief? In Publiceren over jezelf beantwoordt Petra ter Doest, een ervaren trainer als het gaat om hoe je je moet presenteren op de sociale media, al deze vragen. Daarbij gebruikt ze haar ervaring als journalist bij onder meer RTL Nieuws en Elsevier. Dit boek is gebaseerd op haar trainingen over LinkedIn en andere sociale media, zoals Facebook, Twitter en blogs, die de auteur geeft aan bestuurders, topambtenaren en managers in het bedrijfsleven en bij de semi-overheid. Juist de prak¬tische vragen
Dit artikel bestel je voordelig 2e hands op studystore.nlIn goede staat, snel in huis én gratis thuisbezorgd. Toelichting:De prijs in deze advertentie is gebaseerd op onze laagste 2e hands prijs (OP=OP).Zodra een 2e hands boek op is, kan het voorkomen dat je op Studystore het boek alleen nog nieuw kunt bestellen.