ID: 49293
Service adviseur tot oktober
No offers posted.
Description
Functieomschrijving
In deze functie ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van het reparatieadvies en het maken van afspraken met klanten. Naast de planning van de werkplaats zorg je voor de facturatie en het uitleggen van de reparatienota's aan de klanten. Ook ben je verantwoordelijk voor het verzorgen van de claimbehandelingen. De zorg voor onze klanten staat bij ons centraal en maakt een belangrijk deel uit van jouw dagtaak, waarbij hun tevredenheid voorop staat.
Kortom: een zeer uitdagende en afwisselende functie, waarin je door jouw uitstraling en inzet een motiverende factor voor onze organisatie bent.
Functie-eisen
Voor deze functie zoeken wij iemand die:
- Bereid is om tot oktober dit werk te willen aanpakken;
- Beschikt over een MBO opleiding metwerk-en denkniveau;
- Beschikt over minimaal 2 jaar ervaring in een soort gelijke functie;
- Een sterke affiniteit met een persoonswagenbedrijf;
- Beschikt over goede computerkennis (werken met EVA is een prè)
- Ervaring heeft met het maken van planningen;
- Ervaring heeft met het opstellen van facturen;
- Klantgericht en dienstverlenende is ingesteld;
- Zorgvuldig en accuraat is ingesteld;
Arbeidsvoorwaarden
Salaris afhankelijk van ervaring en opleiding
Sollicitatieprocedure
Wij hebben jou in ruil hiervoor het volgende te bieden:
- Salaris;
- Werk in de regio Breda;
- Kantoortijden van: 8:00 uur t/m 17:30 uur
- Een fulltime baan waar je met trots over praat.
Ben je enthousiast geworden van deze baan? mooi! Dat is vast één. De tweede stap is nu jouw cv te sturen naar zevenbergen@artiflex.com. Je mag natuurlijk altijd even bellen naar 0168-371505.
We horen graag van je en hopelijk tot ziens!
In deze functie ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van het reparatieadvies en het maken van afspraken met klanten. Naast de planning van de werkplaats zorg je voor de facturatie en het uitleggen van de reparatienota's aan de klanten. Ook ben je verantwoordelijk voor het verzorgen van de claimbehandelingen. De zorg voor onze klanten staat bij ons centraal en maakt een belangrijk deel uit van jouw dagtaak, waarbij hun tevredenheid voorop staat.
Kortom: een zeer uitdagende en afwisselende functie, waarin je door jouw uitstraling en inzet een motiverende factor voor onze organisatie bent.
Functie-eisen
Voor deze functie zoeken wij iemand die:
- Bereid is om tot oktober dit werk te willen aanpakken;
- Beschikt over een MBO opleiding metwerk-en denkniveau;
- Beschikt over minimaal 2 jaar ervaring in een soort gelijke functie;
- Een sterke affiniteit met een persoonswagenbedrijf;
- Beschikt over goede computerkennis (werken met EVA is een prè)
- Ervaring heeft met het maken van planningen;
- Ervaring heeft met het opstellen van facturen;
- Klantgericht en dienstverlenende is ingesteld;
- Zorgvuldig en accuraat is ingesteld;
Arbeidsvoorwaarden
Salaris afhankelijk van ervaring en opleiding
Sollicitatieprocedure
Wij hebben jou in ruil hiervoor het volgende te bieden:
- Salaris;
- Werk in de regio Breda;
- Kantoortijden van: 8:00 uur t/m 17:30 uur
- Een fulltime baan waar je met trots over praat.
Ben je enthousiast geworden van deze baan? mooi! Dat is vast één. De tweede stap is nu jouw cv te sturen naar zevenbergen@artiflex.com. Je mag natuurlijk altijd even bellen naar 0168-371505.
We horen graag van je en hopelijk tot ziens!