ID: 51218
Service desk analyst
No offers posted.
Description
Bedrijfsomschrijving
KPN biedt hoogwaardige telefonie-, internet- en televisiediensten en producten aan en is allround ICT-dienstverlener. In Nederland nemen consumenten bij KPN vaste en mobiele telefonie, internet en tv af. Zakelijke klanten maken gebruik van het gehele scala aan innovatieve en betrouwbare diensten van KPN. Dit varieert van telefonie, internet en dataverkeer en -beheer tot en met het beheer van ict-diensten. In Duitsland, België en elders in West-Europa bestaan de diensten voornamelijk uit mobiele telefonie.
Functieomschrijving
Je bent verantwoordelijk voor het bieden van vakkundige oplossingen voor ICT gerelateerde support aanvragen van gebruikers. Deze aanvragen komen zowel per mail, telefoon als chat binnen. Je dient deze aanvragen te registeren, te analyseren en te beoordelen. De voorkeur gaat uit naar het direct oplossen van de aanvragen, indien nodig zet je deze door naar de tweedelijn. Je ondersteunt o.a. desktops, laptops, smartphones en tablets.
Functie-eisen
Wij vragen van jou:- MBO 4 / HBO / WO werk- en denkniveau;- Affiniteit met ICT;- Aantoonbare ICT ervaring is een pré;- Goede kennis van Windows 7 en MS Office; - ITIL gecertificeerd is een pré; - Goede beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal in woord en geschrift.
Arbeidsvoorwaarden
- Fulltime baan voor langere tijd;- Gunstige werktijden;- Informele en gezellige werksfeer;- Marktconform salaris.
KPN biedt hoogwaardige telefonie-, internet- en televisiediensten en producten aan en is allround ICT-dienstverlener. In Nederland nemen consumenten bij KPN vaste en mobiele telefonie, internet en tv af. Zakelijke klanten maken gebruik van het gehele scala aan innovatieve en betrouwbare diensten van KPN. Dit varieert van telefonie, internet en dataverkeer en -beheer tot en met het beheer van ict-diensten. In Duitsland, België en elders in West-Europa bestaan de diensten voornamelijk uit mobiele telefonie.
Functieomschrijving
Je bent verantwoordelijk voor het bieden van vakkundige oplossingen voor ICT gerelateerde support aanvragen van gebruikers. Deze aanvragen komen zowel per mail, telefoon als chat binnen. Je dient deze aanvragen te registeren, te analyseren en te beoordelen. De voorkeur gaat uit naar het direct oplossen van de aanvragen, indien nodig zet je deze door naar de tweedelijn. Je ondersteunt o.a. desktops, laptops, smartphones en tablets.
Functie-eisen
Wij vragen van jou:- MBO 4 / HBO / WO werk- en denkniveau;- Affiniteit met ICT;- Aantoonbare ICT ervaring is een pré;- Goede kennis van Windows 7 en MS Office; - ITIL gecertificeerd is een pré; - Goede beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal in woord en geschrift.
Arbeidsvoorwaarden
- Fulltime baan voor langere tijd;- Gunstige werktijden;- Informele en gezellige werksfeer;- Marktconform salaris.