ID: 51231
Service Medewerker ICT (2e lijns)
Keine Angebote gepostet.
Beschreibung
Bedrijfsomschrijving
Dit bedrijf is een professional op het gebied van ICT en Software oplossingen. Ze houden zich bezig met het iinrichten en beheren van ICT-infrastructuren. Ze leveren innovatieve mobiele oplossingen voor grote organisaties, gemeenten,politie en het openbaar vervoer en de buitendienstprocessen van field service, inspectie- en beveiligingsbedrijven. Daarnaast richten ze de ICT infrastructuur van bedrijven in en houdt deze op afstand in orde. Ook ontwikkelen ze software voor zakelijke gebruikers: op handhelds, tablets en smartphones.
Functieomschrijving
De Servicedesk Medewerker ICT 2e lijn ontvangt (klant)meldingen afkomstig van de Servicedesk Medewerkers 1e lijn. Het gaat om meer complexe meldingen die zich voordoen ( t.o.v. de 1e lijn) of meldingen die meer tijd in beslag nemen om deze adequaat op te kunnen lossen. De medewerker ICT 2e lijn ontlast de ICT specialisten (3e lijn) door incidenten van deze complexere intensiteit op te lossen. De Servicedesk Medewerker ICT 2e lijn staat telefonisch stand-by voor de ICT medewerker 1e lijn.De werkzaamheden van de Servicedesk Medewerker ICT 2e lijn bestaan onder andere uit het oplossen van meldingen, zowel voor de interne als externe klant, die door de 1e lijns Servicedesk Medewerkers worden doorgezet. De Servicedesk Medewerker 2e lijn heeft veel klantcontact en documenteert meldingen die structureel voorkomen om werkwijzen efficiënter te maken. Wanneer het oplossen van meldingen in complexiteit buiten bereik van de Servicedesk Medewerker ICT 2e lijn ligt, worden deze meldingen doorgezet naar de ICT planning. Vanuit de planning wordt de juiste ICT Specialist ingeschakeld om het incident op te lossen. De Servicedesk Medewerker ICT 2e lijn zet de benodigde stappen om meldingen adequaat op te lossen. Hij weet exact wanneer meldingen tijdig geëscaleerd dienen te worden naar de planning.De Servicedesk Medewerker ICT 2e lijn is verantwoordelijk voor het zo tijdig mogelijk oplossen van openstaande meldingen zodat de SLA afspraken die met klanten zijn overeengekomen worden behaald. De klanttevredenheid staat hierbij centraal. Door monitoring houdt de Servicedesk Medewerker ICT 2e lijn zicht op eventueel toekomstige incidenten en verkleint hij hiermee de openstaande problemen. De Servicedesk Medewerker ICT 2e lijn bewaakt de kwaliteit van de melding welke voort komt van de Servicedeks Medewerker ICT 1e lijn.
Functie-eisen
Wij vragen een afgeronde MBO 4 opleiding of bij voorkeur een HBO opleiding. Om de functie van Servicedesk Medewerker ICT 2e lijn naar behoren uit te kunnen oefenen is het van belang dat je beschikt over een MCSA certificering, aangevuld met 3 à 5 jaren werkervaring in de ICT branche. De Servicedesk Medewerker ICT 2e lijn heeft een groot verantwoordelijkheidsgevoel voor het verrijken en verdiepen van zijn eigen kennis en ervaring.De Servicedesk medewerker ICT (2e lijn) heeft kennis en ervaring van onder andere: VMWare RES Microsoft besturingssystemen, office applicaties en server oplossingen ITIL/ISM Citrix Backup oplossingen
Arbeidsvoorwaarden
Wij bieden je een geweldige functie in een team van gedreven professionals, met de mogelijkheid om mee te groeien met een ambitieuze organisatie. Een prettige werksfeer en de kans om voortdurend aan de grenzen van nieuwe, aansprekende technologieën te werken.Wij bieden je een goed salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Na 3 maanden zal je bij goed bevallen in dienst komen bij het bedrijf en een jaarcontract ontvangen.
Dit bedrijf is een professional op het gebied van ICT en Software oplossingen. Ze houden zich bezig met het iinrichten en beheren van ICT-infrastructuren. Ze leveren innovatieve mobiele oplossingen voor grote organisaties, gemeenten,politie en het openbaar vervoer en de buitendienstprocessen van field service, inspectie- en beveiligingsbedrijven. Daarnaast richten ze de ICT infrastructuur van bedrijven in en houdt deze op afstand in orde. Ook ontwikkelen ze software voor zakelijke gebruikers: op handhelds, tablets en smartphones.
Functieomschrijving
De Servicedesk Medewerker ICT 2e lijn ontvangt (klant)meldingen afkomstig van de Servicedesk Medewerkers 1e lijn. Het gaat om meer complexe meldingen die zich voordoen ( t.o.v. de 1e lijn) of meldingen die meer tijd in beslag nemen om deze adequaat op te kunnen lossen. De medewerker ICT 2e lijn ontlast de ICT specialisten (3e lijn) door incidenten van deze complexere intensiteit op te lossen. De Servicedesk Medewerker ICT 2e lijn staat telefonisch stand-by voor de ICT medewerker 1e lijn.De werkzaamheden van de Servicedesk Medewerker ICT 2e lijn bestaan onder andere uit het oplossen van meldingen, zowel voor de interne als externe klant, die door de 1e lijns Servicedesk Medewerkers worden doorgezet. De Servicedesk Medewerker 2e lijn heeft veel klantcontact en documenteert meldingen die structureel voorkomen om werkwijzen efficiënter te maken. Wanneer het oplossen van meldingen in complexiteit buiten bereik van de Servicedesk Medewerker ICT 2e lijn ligt, worden deze meldingen doorgezet naar de ICT planning. Vanuit de planning wordt de juiste ICT Specialist ingeschakeld om het incident op te lossen. De Servicedesk Medewerker ICT 2e lijn zet de benodigde stappen om meldingen adequaat op te lossen. Hij weet exact wanneer meldingen tijdig geëscaleerd dienen te worden naar de planning.De Servicedesk Medewerker ICT 2e lijn is verantwoordelijk voor het zo tijdig mogelijk oplossen van openstaande meldingen zodat de SLA afspraken die met klanten zijn overeengekomen worden behaald. De klanttevredenheid staat hierbij centraal. Door monitoring houdt de Servicedesk Medewerker ICT 2e lijn zicht op eventueel toekomstige incidenten en verkleint hij hiermee de openstaande problemen. De Servicedesk Medewerker ICT 2e lijn bewaakt de kwaliteit van de melding welke voort komt van de Servicedeks Medewerker ICT 1e lijn.
Functie-eisen
Wij vragen een afgeronde MBO 4 opleiding of bij voorkeur een HBO opleiding. Om de functie van Servicedesk Medewerker ICT 2e lijn naar behoren uit te kunnen oefenen is het van belang dat je beschikt over een MCSA certificering, aangevuld met 3 à 5 jaren werkervaring in de ICT branche. De Servicedesk Medewerker ICT 2e lijn heeft een groot verantwoordelijkheidsgevoel voor het verrijken en verdiepen van zijn eigen kennis en ervaring.De Servicedesk medewerker ICT (2e lijn) heeft kennis en ervaring van onder andere: VMWare RES Microsoft besturingssystemen, office applicaties en server oplossingen ITIL/ISM Citrix Backup oplossingen
Arbeidsvoorwaarden
Wij bieden je een geweldige functie in een team van gedreven professionals, met de mogelijkheid om mee te groeien met een ambitieuze organisatie. Een prettige werksfeer en de kans om voortdurend aan de grenzen van nieuwe, aansprekende technologieën te werken.Wij bieden je een goed salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Na 3 maanden zal je bij goed bevallen in dienst komen bij het bedrijf en een jaarcontract ontvangen.