ID: 51126
Servicedeskmedewerkers met drive!
No offers posted.
Description
Bedrijfsomschrijving
Ben je net klaar met je MBO of HBO opleiding richting ICT of heb je al enige concrete werkervaring en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Dan ben je bij IBC Personeelsdiensten aan het juiste adres voor de perfecte vervolgstap in jouw carrière! Als Skilled Servicedeskmedewerker ben je, samen met je collegas, verantwoordelijk voor de technische IT ondersteuning voor verschillende hele grote klanten. Je komt te werken in een leuk team waar hard werken centraal staat, waar een prettige en gezellige werksfeer heerst en verschillende opleidingsmogelijkheden geboden worden. Bovendien word je door de ervaren coaches van IBC begeleid naar een volgende functie waar je steeds interessante en complexere vraagstukken krijgt op ICT gebied. IBC levert Personeelsdiensten bij de top 100 bedrijven in Nederland, dus mogelijkheden genoeg om ook jouw verdere ambities waar te maken!
Functieomschrijving
Als Servicedeskmedewerker bij IBC Personeelsdiensten werk je met een team van ongeveer 25 collegas op de ICT servicedesk en geef je support aan duizenden gebruikers (Windows 7 clients). Je houdt je voornamelijk bezig met het aannemen, registreren (TOPdesk / HP Open View), oplossen en troubleshooten van de binnengekomen tickets. Dit doe je op een efficiënte en servicegerichte wijze, zodat de eindgebruiker zo goed mogelijk wordt geholpen. Wil jij graag doorgroeien naar complexere functies binnen steeds uitdagender ICT omgevingen? Dan gaan wij je helpen die ambitie waar te maken.
Functie-eisen
Afgeronde ICT opleiding (MBO / HBO); De drive en ambitie om een topper te worden in de rol van Servicedeskmedewerker; Kennis van ITIL, Active Directory en registratietools; Goede beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal; Goede communicatieve en sociale vaardigheden; Leergierig om certificeringen te halen en gemotiveerd om jezelf verder te ontwikkelen op persoonlijk en zakelijk vlak.
Arbeidsvoorwaarden
Salaris tussen de €1.480,- en €1.850,- (afhankelijk van kennis en ervaring); Half jaar contract op fulltime basis (met uitzicht op vast contract); Uitstekende opleidingsmogelijkheden (zoals ITIL, MCITP, Cisco, e.a.); Bonusregeling: bij aandragen van een nieuwe collega krijg je een leuke financiële extra die je in je hobbys kunt steken; Begeleiding van jouw IBC- coach ter ondersteuning in je loopbaan & je persoonlijke ontwikkeling; Gezellige collegas en regelmatig uitjes met het team.
Sollicitatieprocedure
Stuur je cv en motivatie naar nikki@ibc-personeelsdiensten.nl of reageer via onze website www.ibc-personeelsdiensten.nl en dan gaan we graag een gesprek met je aan. Indien je binnen 5 werkdagen geen reactie hebt ontvangen, ben je helaas niet geselecteerd voor deze functie.
Ben je net klaar met je MBO of HBO opleiding richting ICT of heb je al enige concrete werkervaring en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Dan ben je bij IBC Personeelsdiensten aan het juiste adres voor de perfecte vervolgstap in jouw carrière! Als Skilled Servicedeskmedewerker ben je, samen met je collegas, verantwoordelijk voor de technische IT ondersteuning voor verschillende hele grote klanten. Je komt te werken in een leuk team waar hard werken centraal staat, waar een prettige en gezellige werksfeer heerst en verschillende opleidingsmogelijkheden geboden worden. Bovendien word je door de ervaren coaches van IBC begeleid naar een volgende functie waar je steeds interessante en complexere vraagstukken krijgt op ICT gebied. IBC levert Personeelsdiensten bij de top 100 bedrijven in Nederland, dus mogelijkheden genoeg om ook jouw verdere ambities waar te maken!
Functieomschrijving
Als Servicedeskmedewerker bij IBC Personeelsdiensten werk je met een team van ongeveer 25 collegas op de ICT servicedesk en geef je support aan duizenden gebruikers (Windows 7 clients). Je houdt je voornamelijk bezig met het aannemen, registreren (TOPdesk / HP Open View), oplossen en troubleshooten van de binnengekomen tickets. Dit doe je op een efficiënte en servicegerichte wijze, zodat de eindgebruiker zo goed mogelijk wordt geholpen. Wil jij graag doorgroeien naar complexere functies binnen steeds uitdagender ICT omgevingen? Dan gaan wij je helpen die ambitie waar te maken.
Functie-eisen
Afgeronde ICT opleiding (MBO / HBO); De drive en ambitie om een topper te worden in de rol van Servicedeskmedewerker; Kennis van ITIL, Active Directory en registratietools; Goede beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal; Goede communicatieve en sociale vaardigheden; Leergierig om certificeringen te halen en gemotiveerd om jezelf verder te ontwikkelen op persoonlijk en zakelijk vlak.
Arbeidsvoorwaarden
Salaris tussen de €1.480,- en €1.850,- (afhankelijk van kennis en ervaring); Half jaar contract op fulltime basis (met uitzicht op vast contract); Uitstekende opleidingsmogelijkheden (zoals ITIL, MCITP, Cisco, e.a.); Bonusregeling: bij aandragen van een nieuwe collega krijg je een leuke financiële extra die je in je hobbys kunt steken; Begeleiding van jouw IBC- coach ter ondersteuning in je loopbaan & je persoonlijke ontwikkeling; Gezellige collegas en regelmatig uitjes met het team.
Sollicitatieprocedure
Stuur je cv en motivatie naar nikki@ibc-personeelsdiensten.nl of reageer via onze website www.ibc-personeelsdiensten.nl en dan gaan we graag een gesprek met je aan. Indien je binnen 5 werkdagen geen reactie hebt ontvangen, ben je helaas niet geselecteerd voor deze functie.