ID: 80825
Social media medewerker gezocht! (Amsterdam)
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Telfort is de puur Nederlandse voordeelaanbieder in de telecom en internetmarkt. Onze producten zijn eenvoudig, duidelijk en voordelig. En om dat als bedrijf elke dag opnieuw te kunnen waarmaken, hebben we nieuwe collegas met lef en passie nodig. Die ondernemend en slagvaardig zijn, en niet bang zijn om van gebaande paden af te wijken. Alleen dan kunnen we onze klanten blijven geven wat ze hebben willen en als onderneming succesvol anders blijven.
Functieomschrijving
Onze webcare medewerkers zijn de online ogen en oren van de organisatie. Via o.a. Twitter, Facebook en het eigen Telfort forum nemen wij vragen in behandeling van (potentiële) klanten. Deze lopen uiteen van vragen over mobiele telefonie, vaste internet- en telefoonaansluitingen en glasvezel aansluitingen. Daarnaast zijn onze medewerkers een spin in het web. Voor verschillende interne stakeholders is het van belang te weten wat het online sentiment is over verschillende producten, diensten en campagnes van Telfort.
Als medewerker webcare heb je de volgende taken en verantwoordelijkheden:
Beantwoorden van vragen en klachten van (potentiële) Telfort klanten die via Twitter en Facebook binnenkomen;
(Re-)actief anticiperen op klantvragen, opmerkingen en klachten via transparante communicatie;
Het verder brengen van onze klantrelaties: van opmerkzame consumenten/klanten naar betrokken consumenten/klanten;
Beslissen wanneer een vraag, opmerking of klacht beter offline behandeld kan worden;
Wekelijkse klachten- en complimentenoverzicht opstellen, ter bevordering van de interne focus op het klantverbetertraject;
Vastleggen van klantcontacten in de relevante (klachten)systemen en coördinatie van de afhandeling hiervan;
Informeren van interne stakeholders over online sentiment;
Functie-eisen
HBO werk- en denkniveau;
Minimaal 1 jaar relevante werkervaring op het gebied van social media;
Goede kennis van en affiniteit met social media (Twitter, Facebook, fora,blogs etc.);
Een resultaat-, kwaliteits- en servicegerichte instelling;
Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
Ervaring binnen telecom branche is een pré;
Flexibel beschikbaar voor 40 uur per week met name s avonds en in het weekend;
Een assessment maakt onderdeel uit van de procedure.
Arbeidsvoorwaarden
De weekenden gaan steeds belangrijker worden. De kans zit erin dat er in de toekomst ook op zondag gewerkt moet worden. Je moet hier dus flexibel in zijn en niet om het weekend heen willen werken!
De vacature is voor 37-40 uur.
Salaris: 2404,- bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband.
Standplaats: De functie is in Amsterdam
Sollicitatieprocedure
Ons referentienummer: 1720002730
Telfort is de puur Nederlandse voordeelaanbieder in de telecom en internetmarkt. Onze producten zijn eenvoudig, duidelijk en voordelig. En om dat als bedrijf elke dag opnieuw te kunnen waarmaken, hebben we nieuwe collegas met lef en passie nodig. Die ondernemend en slagvaardig zijn, en niet bang zijn om van gebaande paden af te wijken. Alleen dan kunnen we onze klanten blijven geven wat ze hebben willen en als onderneming succesvol anders blijven.
Functieomschrijving
Onze webcare medewerkers zijn de online ogen en oren van de organisatie. Via o.a. Twitter, Facebook en het eigen Telfort forum nemen wij vragen in behandeling van (potentiële) klanten. Deze lopen uiteen van vragen over mobiele telefonie, vaste internet- en telefoonaansluitingen en glasvezel aansluitingen. Daarnaast zijn onze medewerkers een spin in het web. Voor verschillende interne stakeholders is het van belang te weten wat het online sentiment is over verschillende producten, diensten en campagnes van Telfort.
Als medewerker webcare heb je de volgende taken en verantwoordelijkheden:
Beantwoorden van vragen en klachten van (potentiële) Telfort klanten die via Twitter en Facebook binnenkomen;
(Re-)actief anticiperen op klantvragen, opmerkingen en klachten via transparante communicatie;
Het verder brengen van onze klantrelaties: van opmerkzame consumenten/klanten naar betrokken consumenten/klanten;
Beslissen wanneer een vraag, opmerking of klacht beter offline behandeld kan worden;
Wekelijkse klachten- en complimentenoverzicht opstellen, ter bevordering van de interne focus op het klantverbetertraject;
Vastleggen van klantcontacten in de relevante (klachten)systemen en coördinatie van de afhandeling hiervan;
Informeren van interne stakeholders over online sentiment;
Functie-eisen
HBO werk- en denkniveau;
Minimaal 1 jaar relevante werkervaring op het gebied van social media;
Goede kennis van en affiniteit met social media (Twitter, Facebook, fora,blogs etc.);
Een resultaat-, kwaliteits- en servicegerichte instelling;
Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
Ervaring binnen telecom branche is een pré;
Flexibel beschikbaar voor 40 uur per week met name s avonds en in het weekend;
Een assessment maakt onderdeel uit van de procedure.
Arbeidsvoorwaarden
De weekenden gaan steeds belangrijker worden. De kans zit erin dat er in de toekomst ook op zondag gewerkt moet worden. Je moet hier dus flexibel in zijn en niet om het weekend heen willen werken!
De vacature is voor 37-40 uur.
Salaris: 2404,- bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband.
Standplaats: De functie is in Amsterdam
Sollicitatieprocedure
Ons referentienummer: 1720002730