ID: 51220
Technisch helpdesk medewerker Nederlands
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
The contact center is a young, open and innovative organization. It provides high-quality service to European customers (consumers and professionals) of leading electronics producers.For instance: technical support for tablets, monitors, televisions, routers, etc.
Functieomschrijving
Een Customer Service Representative (CSR) bij het bedrijf is in deze functie verantwoordelijk voor het behandelen van technische vragen van klanten over internet, telefonie en televisie. De CSRs werken voor een bekende Nederlandse provider van deze diensten. Support wordt geleverd in het Nederlands. De openingstijden zijn van maandag t/m zaterdag van 08.00 tot 21.00 en op zondag van 12.00 tot 19.00.De voornaamste taken van de CSR zijn:- Communicatie met klanten en telecom providers.- Troubleshooten van ADSL en VDSL verbindingen en VoIP.- Troubleshooten van Digitale televisie signaal/modem.- Het monitoren, signaleren en oppakken van tickets.- Het aansturen van monteurs.- Het beantwoorden van vragen m.b.t. facturen.- Het beantwoorden van vragen m.b.t. orderverwerking.
Functie-eisen
- Je wilt tussen de 16 en 40 uur werken (er zijn veel mogelijkheden qua max. en min. aantal uren). Beschikbaarheid in de weekenden (minimaal 2x per maand) en minimaal 2 avonden per week is een must.- Je hebt affiniteit met ICT en bij voorkeur een afgeronde MBO niveau 3 of 4 opleiding in deze richting.- Je hebt enige ervaring en kennis van TV ontvangers, modems en thuisnetwerken.- Het hebben van callcenterervaring is een plus.- Je bent communicatief sterk en service georiënteerd.- Je bent accuraat en hebt oog voor detail.
Arbeidsvoorwaarden
Een enthousiaste, internatinaal georienteerde werkomgeving. Trainingsprogramma's van een hogekwaliteit. Werk voor minimaal 6 maanden.
The contact center is a young, open and innovative organization. It provides high-quality service to European customers (consumers and professionals) of leading electronics producers.For instance: technical support for tablets, monitors, televisions, routers, etc.
Functieomschrijving
Een Customer Service Representative (CSR) bij het bedrijf is in deze functie verantwoordelijk voor het behandelen van technische vragen van klanten over internet, telefonie en televisie. De CSRs werken voor een bekende Nederlandse provider van deze diensten. Support wordt geleverd in het Nederlands. De openingstijden zijn van maandag t/m zaterdag van 08.00 tot 21.00 en op zondag van 12.00 tot 19.00.De voornaamste taken van de CSR zijn:- Communicatie met klanten en telecom providers.- Troubleshooten van ADSL en VDSL verbindingen en VoIP.- Troubleshooten van Digitale televisie signaal/modem.- Het monitoren, signaleren en oppakken van tickets.- Het aansturen van monteurs.- Het beantwoorden van vragen m.b.t. facturen.- Het beantwoorden van vragen m.b.t. orderverwerking.
Functie-eisen
- Je wilt tussen de 16 en 40 uur werken (er zijn veel mogelijkheden qua max. en min. aantal uren). Beschikbaarheid in de weekenden (minimaal 2x per maand) en minimaal 2 avonden per week is een must.- Je hebt affiniteit met ICT en bij voorkeur een afgeronde MBO niveau 3 of 4 opleiding in deze richting.- Je hebt enige ervaring en kennis van TV ontvangers, modems en thuisnetwerken.- Het hebben van callcenterervaring is een plus.- Je bent communicatief sterk en service georiënteerd.- Je bent accuraat en hebt oog voor detail.
Arbeidsvoorwaarden
Een enthousiaste, internatinaal georienteerde werkomgeving. Trainingsprogramma's van een hogekwaliteit. Werk voor minimaal 6 maanden.