ID: 66112
Technisch Helpdeskmedewerker NL/ENG Venlo
No offers posted.
Description
Bedrijfsomschrijving
Wat mag jij verwachten als helpdeskmedewerker?
Functieomschrijving
Lijkt het je wat om: - In een internationale omgeving te werken? - Je technische skills in te zetten én te verbeteren? - Je communicatie skills in te zetten én te verbeteren? - Een diversiteit van mensen te woord te staan en te adviseren? Lees dan verder...!Wij zijn op zoek naar technische Helpdeskmedewerkers voor een klant van ons in Venlo. Je gaat aan de slag op een technische helpdesk afdeling voor elektronische apparaten van een wereldwijd bekend merk. Binnen deze afdeling ben jij het eerste contactpunt voor klanten die vragen of problemen hebben met hun elektronische producten (denk aan printers en camera's). Aan jou de taak om telefonisch en per e-mail hun problemen op te lossen, vragen te beantwoorden en ze van de juiste informatie te voorzien. Hierbij is het belangrijk dat je naast de Nederlandse taal de Engelse taal goed beheerst. Elk gesprek is anders. Je kunt hetzelfde probleem twee keer voorgeschoteld krijgen maar waar de ene klant aan één woord genoeg heeft, zal de andere klant behoefte hebben aan een stap-voor-stap uitleg. Jouw doel is telkens hetzelfde: het probleem oplossen en de klant tevreden krijgen.Om succesvol te zijn in dit werk ben jij Empathisch: Je luistert goed, begrijpt de klant en verdient het vertrouwen van de klant; Overtuigend: Je stelt de klant gerust en neemt de leiding in het gesprek; Scherp: Je dringt snel door tot de kern van het probleem; Oplossingsgericht: Je stelt de juiste vragen en werkt doelgericht naar een oplossing toe. Startdatum onbekendIn de betaalde training van 4 weken wordt jij klaargestoomd voor het echte werk. Je leert alles over de producten van het bedrijf, hoe je succesvol met een klant communiceert maar ook zeker over het bedrijf zelf en je nieuwe collega's!
Functie-eisen
Wat wordt er van je verwacht als helpdeskmedewerker?
Beschikbaarheid
Openingstijden van: ma. t/m vr. tussen 08:00 - 19:00 uur en zaterdag van 11:00 tot 17:00
Arbeidsvoorwaarden
In het bedrijf heerst een familiare sfeer. Alles draait om communicatie. Wanneer jij jezelf inzet en serieus bezig bent met je werk, is er veel mogelijk. Er is een gezamenlijke lunchruimte met o.a. een koelkast, diepvries, magnetron, tostimachine et cetera. Tevens een gezellige lounge ruimte, met o.a. een Xbox, ter ontspanning. Teamspirit is heel belangrijk binnen dit bedrijf. Er worden borrels, bak-weken en bedrijfsfeesten georganiseerd. Uiteraard wordt je tijdens feestdagen voorzien van wat lekkers! Ook gebruik maken van de benefits website is een voordeel van werken bij dit bedrijf. Een website gevuld met kortingsmogelijkheden bij veel grote bedrijven uit de omgeving. WhatsApp Heb je een vraag over de vacature? Stuur dan even een WhatsApp berichtje naar 06 - 273 149 30. Geef in je berichtje even aan in welke provincie je woont en de titel van de vacature! De WhatsApp Service van Cirrus is bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 17.00 uur. Contactgegevens vestiging Eindhoven: Breitnerstraat 12 5611 TV Eindhoven T: 088-998 88 88 (lokaal tarief) E: info@cirrus.nl
Wat mag jij verwachten als helpdeskmedewerker?
- Salaris van €9,- bruto per uur
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden
- Reiskostenvergoeding van max. €7,38 per dag en €160 per maand. Voor de auto geldt een vergoeding van €0.19 per gemaakte kilometer (alle genoemde bedragen zijn netto)
- Werken in een professionele en motiverende omgeving
- De mogelijkheid om te groeien binnen het bedrijf
Functieomschrijving
Lijkt het je wat om: - In een internationale omgeving te werken? - Je technische skills in te zetten én te verbeteren? - Je communicatie skills in te zetten én te verbeteren? - Een diversiteit van mensen te woord te staan en te adviseren? Lees dan verder...!Wij zijn op zoek naar technische Helpdeskmedewerkers voor een klant van ons in Venlo. Je gaat aan de slag op een technische helpdesk afdeling voor elektronische apparaten van een wereldwijd bekend merk. Binnen deze afdeling ben jij het eerste contactpunt voor klanten die vragen of problemen hebben met hun elektronische producten (denk aan printers en camera's). Aan jou de taak om telefonisch en per e-mail hun problemen op te lossen, vragen te beantwoorden en ze van de juiste informatie te voorzien. Hierbij is het belangrijk dat je naast de Nederlandse taal de Engelse taal goed beheerst. Elk gesprek is anders. Je kunt hetzelfde probleem twee keer voorgeschoteld krijgen maar waar de ene klant aan één woord genoeg heeft, zal de andere klant behoefte hebben aan een stap-voor-stap uitleg. Jouw doel is telkens hetzelfde: het probleem oplossen en de klant tevreden krijgen.Om succesvol te zijn in dit werk ben jij Empathisch: Je luistert goed, begrijpt de klant en verdient het vertrouwen van de klant; Overtuigend: Je stelt de klant gerust en neemt de leiding in het gesprek; Scherp: Je dringt snel door tot de kern van het probleem; Oplossingsgericht: Je stelt de juiste vragen en werkt doelgericht naar een oplossing toe. Startdatum onbekendIn de betaalde training van 4 weken wordt jij klaargestoomd voor het echte werk. Je leert alles over de producten van het bedrijf, hoe je succesvol met een klant communiceert maar ook zeker over het bedrijf zelf en je nieuwe collega's!
Functie-eisen
Wat wordt er van je verwacht als helpdeskmedewerker?
- MBO niveau
- Uitstekende Nederlandse communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
- Uitstekende beheersing van de Engelse taal is een eis (B2 niveau)
- Ervaring of affiniteit met ICT
- Bij voorkeur ervaring met klantcontact
Beschikbaarheid
- Flexibel inzetbaar tussen 30-36u pw.
- Fulltime beschikbaar voor 3 weken training
Openingstijden van: ma. t/m vr. tussen 08:00 - 19:00 uur en zaterdag van 11:00 tot 17:00
Arbeidsvoorwaarden
In het bedrijf heerst een familiare sfeer. Alles draait om communicatie. Wanneer jij jezelf inzet en serieus bezig bent met je werk, is er veel mogelijk. Er is een gezamenlijke lunchruimte met o.a. een koelkast, diepvries, magnetron, tostimachine et cetera. Tevens een gezellige lounge ruimte, met o.a. een Xbox, ter ontspanning. Teamspirit is heel belangrijk binnen dit bedrijf. Er worden borrels, bak-weken en bedrijfsfeesten georganiseerd. Uiteraard wordt je tijdens feestdagen voorzien van wat lekkers! Ook gebruik maken van de benefits website is een voordeel van werken bij dit bedrijf. Een website gevuld met kortingsmogelijkheden bij veel grote bedrijven uit de omgeving. WhatsApp Heb je een vraag over de vacature? Stuur dan even een WhatsApp berichtje naar 06 - 273 149 30. Geef in je berichtje even aan in welke provincie je woont en de titel van de vacature! De WhatsApp Service van Cirrus is bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 17.00 uur. Contactgegevens vestiging Eindhoven: Breitnerstraat 12 5611 TV Eindhoven T: 088-998 88 88 (lokaal tarief) E: info@cirrus.nl