ID: 66126
Technisch Support Medewerker Software voor Helpdesk regi...
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Onze opdrachtgever levert meertalige technische ondersteuning op diverse productsegmenten als ict (software, hardware, internet security, nas), domotica (verwarmingssystemen, beveiligingssystemen, omvormers), video, audio en presentatie-apparatuur.
Functieomschrijving
Je gaat vragen beantwoorden van zakelijke klanten via de telefoon en per mail. Dit zijn installatie-, gebruiksvragen rondom software voor belastingaangiftes zijn. Hierbij zorg jij voor een positieve klantervaring door op efficiënte en klantvriendelijke wijze de vragen te beantwoorden. Kennis rondom deze producten is niet noodzakelijk, door middel van een producttraining wordt deze kennis je geleerd. Affiniteit met deze producten is dus wel belangrijk. Naast de reguliere helpdeskwerkzaamheden worden er ook extra werkzaamheden uitgevoerd zoals:
Migratietraject naar de cloud waarbij in samenspraak met de klant een tijdstip gepland wordt waarop hun database overgezet wordt naar de cloud. Er worden demogebruikers aangemaakt die kennis willen maken en willen proefdraaien met de applicatie van de opdrachtgever Er worden nieuwe klanten aangemaakt in het CRM systeem van de opdrachtgever en er wordt een account voor hen wordt aangemaakt.
Functie-eisen
Voldoe jij aan de volgende criteria? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Werktijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 18.00 uur.
Start training september 2016!
Arbeidsvoorwaarden
Je komt te werken in een internationale en dynamische werkomgeving, waar het team bestaat uit veel verschillende nationaliteiten. Er heerst een prettige en informele werksfeer.
Heb je een vraag over de vacature? Stuur dan even een WhatsApp berichtje naar 06 - 273 149 30. Geef in je berichtje even aan in welke provincie je woont en de titel van de vacature! De WhatsApp Service van Cirrus is bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 17.00 uur. Contactgegevens vestiging Eindhoven: Breitnerstraat 12 5611 TV Eindhoven T: 088-998 88 88 (lokaal tarief) E: info@cirrus.nl Trefwoorden: technisch, ICT, software, supportmedewerker, helpdeskmedewerker, inbound
Onze opdrachtgever levert meertalige technische ondersteuning op diverse productsegmenten als ict (software, hardware, internet security, nas), domotica (verwarmingssystemen, beveiligingssystemen, omvormers), video, audio en presentatie-apparatuur.
Functieomschrijving
Je gaat vragen beantwoorden van zakelijke klanten via de telefoon en per mail. Dit zijn installatie-, gebruiksvragen rondom software voor belastingaangiftes zijn. Hierbij zorg jij voor een positieve klantervaring door op efficiënte en klantvriendelijke wijze de vragen te beantwoorden. Kennis rondom deze producten is niet noodzakelijk, door middel van een producttraining wordt deze kennis je geleerd. Affiniteit met deze producten is dus wel belangrijk. Naast de reguliere helpdeskwerkzaamheden worden er ook extra werkzaamheden uitgevoerd zoals:
Migratietraject naar de cloud waarbij in samenspraak met de klant een tijdstip gepland wordt waarop hun database overgezet wordt naar de cloud. Er worden demogebruikers aangemaakt die kennis willen maken en willen proefdraaien met de applicatie van de opdrachtgever Er worden nieuwe klanten aangemaakt in het CRM systeem van de opdrachtgever en er wordt een account voor hen wordt aangemaakt.
Functie-eisen
Voldoe jij aan de volgende criteria? Dan zijn wij op zoek naar jou!
- Je hebt een MBO 4 ICT diploma, met netwerkkennis
- Je hebt bij voorkeur goede kennis van SQL
- Je bent 40 uur per week inzetbaar
- Je beschikt over uitstekende customer service vaardigheden
- Je hebt zeer goede communicatieve vaardigheden
- Je hebt goede computervaardigheden
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
Werktijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 18.00 uur.
Start training september 2016!
Arbeidsvoorwaarden
- Bruto maandsalaris € 1650,- o.b.v. 40-urige werkweek
- Reiskostenvergoeding
- In eerste instantie gaat het om tijdelijke werkzaamheden voor een aantal maanden, daarna worden de mogelijkheden bekeken om voor langere termijn daar te kunnen blijven.
- Direct contract bij onze opdrachtgever
Je komt te werken in een internationale en dynamische werkomgeving, waar het team bestaat uit veel verschillende nationaliteiten. Er heerst een prettige en informele werksfeer.
Heb je een vraag over de vacature? Stuur dan even een WhatsApp berichtje naar 06 - 273 149 30. Geef in je berichtje even aan in welke provincie je woont en de titel van de vacature! De WhatsApp Service van Cirrus is bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 17.00 uur. Contactgegevens vestiging Eindhoven: Breitnerstraat 12 5611 TV Eindhoven T: 088-998 88 88 (lokaal tarief) E: info@cirrus.nl Trefwoorden: technisch, ICT, software, supportmedewerker, helpdeskmedewerker, inbound