ID: 80892
Telecom Servicedesk Medewerker
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Decom Technology People bemiddelt in gekwalificeerde specialisten in Telecom, IT en Energy. Experts werken namens ons voor toonaangevende opdrachtgevers in Nederland en daar buiten.
Wij gaan voor het allerbeste. Dat begint met het koppelen van de juiste specialisten aan de juiste opdrachtgevers. Als we die perfecte match hebben gevonden, doen we er alles aan om onze specialisten uit te laten blinken. Dit doen we door hen voortdurend te inspireren en uit te dagen hun persoonlijke doelen en ambities waar te maken.
Als je via ons ergens aan de slag gaat, werk je voor de opdrachtgever, maar ben je ook onderdeel van Team Decom. Wij bieden een energieke omgeving, flexibiliteit en fantastische collega's. Zo bereiken we samen het hoogst haalbare.
Functiebeschrijving
Als Telecom Servicedesk Medewerker ben je verantwoordelijk voor het bewaken van het telecom netwerk en het oplossen van events, incidents en problems.
Je vindt het leuk om oplossingsgericht bezig te zijn met als doel een optimale klanttevredenheid. Daarbij zet je jouw communicatieve vaardigheden in en sta je graag in contact met klanten.
Wat je als Telecom Servicedesk Medewerker doet:
Functie-eisen
Wat we zoeken in een Telecom Servicedesk Medewerker:
Arbeidsvoorwaarden
Decom biedt je:
Wij gaan voor het allerbeste. Dat begint met het koppelen van de juiste specialisten aan de juiste opdrachtgevers. Als we die perfecte match hebben gevonden, doen we er alles aan om onze specialisten uit te laten blinken. Dit doen we door hen voortdurend te inspireren en uit te dagen hun persoonlijke doelen en ambities waar te maken.
Als je via ons ergens aan de slag gaat, werk je voor de opdrachtgever, maar ben je ook onderdeel van Team Decom. Wij bieden een energieke omgeving, flexibiliteit en fantastische collega's. Zo bereiken we samen het hoogst haalbare.
Functiebeschrijving
Als Telecom Servicedesk Medewerker ben je verantwoordelijk voor het bewaken van het telecom netwerk en het oplossen van events, incidents en problems.
Je vindt het leuk om oplossingsgericht bezig te zijn met als doel een optimale klanttevredenheid. Daarbij zet je jouw communicatieve vaardigheden in en sta je graag in contact met klanten.
Wat je als Telecom Servicedesk Medewerker doet:
- Je bewaakt het telecom netwerk en monitort de dienstverlening.
- Je stuurt service providers aan conform afgesproken service levels.
- Je bent verantwoordelijk voor het opzetten en activeren van vaste en mobiele verbindingen.
- Je registreert en voert de eerste analyse van operationele klantverzoeken uit.
- Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van openstaande klantvragen, verzoeken en orders.
- Je coördineert het change proces.
Functie-eisen
Wat we zoeken in een Telecom Servicedesk Medewerker:
- Minimaal 3 jaar ervaring als Service Desk medewerker.
- Minimaal 3 jaar ervaring in het gebruik van relevante systemen: trouble ticketing, facturatiesystemen, telecom managementsystemen.
- MBO/HBO werk- en denkniveau.
- Kennis van glasvezelnetwerken.
- Kennis van transmissie netwerken.
- Kennis van kopernetwerken is een pré.
- Ervaring in de energiesector is een pré.
Arbeidsvoorwaarden
Decom biedt je:
- Uitstekend salaris / tarief.
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.