ID: 90116
Teleperformance Benelux zoekt Klantenservicemedewerker KPN
Keine Angebote gepostet.
Beschreibung
Klantenservicemedewerker KPN
Vind jij het een uitdaging om het optimale uit ieder klantgesprek te halen? Dan zijn wij op zoek naar jou! We hebben verschillende startdata.
Wat ga je doen
Als klantenservicemedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor de klanten van KPN. De klantvragen gaan
over:
Ongeacht de vraag heb jij als technisch helpdeskmedewerker altijd het juiste antwoord paraat en zorg je ervoor dat de klant zoveel mogelijk geholpen wordt, zonder doorverbinden. Het is jouw taak om de zorgen van de klant weg te nemen. Hierbij verlies je het organisatiebelang niet uit het oog. Je voert altijd een ‘APK-check’ uit waarbij je de vraag stelt: ‘heeft de klant het optimale pakket?’. Als het antwoord hierop ‘nee’ is dan bied je de klant het optimale pakket aan. In de functie van technisch helpdeskmedewerker zijn drie componenten belangrijk. Deze componenten zijn oplossen, adviseren en verkopen. Om succesvol te zijn als technisch helpdeskmedewerker is het van belang dat je snel kunt schakelen tussen de verschillende klantvragen en systemen, de vastgestelde procedures en wettelijke bepalingen. Daarnaast ben je erop gebrand om de vastgestelde targets te realiseren.
Jouw ontwikkeling
Om de klanten van KPN op de juiste wijze te kunnen helpen, krijg je een fulltime training aangeboden van 4 weken. Om te kunnen starten als technisch helpdeskmedewerker is het een vereiste dat je beschikbaar bent tijdens de training. Naast de training waarin je alles leert over de diensten van KPN neem je als nieuwe medewerker binnen Teleperformance ook deel aan het onboarding programma. Tijdens de onboarding leer je alles over Teleperformance en maak je meteen kennis met je nieuwe collega’s!
Ons aanbod
Als je bij Teleperformance aan de slag gaat als helpdeskmedewerker dan kun je, naast een passend salaris, rekenen op:
Wie ben jij?
Een succesvolle klantenservicemedewerker heeft het vermogen om de klantvraag te beoordelen en hier een passende oplossing voor te bieden. Aangezien de klantvraag vaak technisch is, vind je het leuk om je te verdiepen in de techniek achter de diensten van KPN. Daarnaast:
Heb je vragen over de functie of Teleperformance? Neem dan contact op met de recruiter, Ilse Thijsse, ilse.thijsse@teleperformance.nl
Interesse?
Solliciteer online via de 'Website' onderaan deze pagina.
Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Trefwoorden: Vacature, Tilburg, Parttime, Customer service, medewerker Callcenter.
Vind jij het een uitdaging om het optimale uit ieder klantgesprek te halen? Dan zijn wij op zoek naar jou! We hebben verschillende startdata.
Wat ga je doen
Als klantenservicemedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor de klanten van KPN. De klantvragen gaan
over:
- Facturen
- Problemen met de producten internet, televisie of telefonie
- Service en verkoop van glasvezel
Ongeacht de vraag heb jij als technisch helpdeskmedewerker altijd het juiste antwoord paraat en zorg je ervoor dat de klant zoveel mogelijk geholpen wordt, zonder doorverbinden. Het is jouw taak om de zorgen van de klant weg te nemen. Hierbij verlies je het organisatiebelang niet uit het oog. Je voert altijd een ‘APK-check’ uit waarbij je de vraag stelt: ‘heeft de klant het optimale pakket?’. Als het antwoord hierop ‘nee’ is dan bied je de klant het optimale pakket aan. In de functie van technisch helpdeskmedewerker zijn drie componenten belangrijk. Deze componenten zijn oplossen, adviseren en verkopen. Om succesvol te zijn als technisch helpdeskmedewerker is het van belang dat je snel kunt schakelen tussen de verschillende klantvragen en systemen, de vastgestelde procedures en wettelijke bepalingen. Daarnaast ben je erop gebrand om de vastgestelde targets te realiseren.
Jouw ontwikkeling
Om de klanten van KPN op de juiste wijze te kunnen helpen, krijg je een fulltime training aangeboden van 4 weken. Om te kunnen starten als technisch helpdeskmedewerker is het een vereiste dat je beschikbaar bent tijdens de training. Naast de training waarin je alles leert over de diensten van KPN neem je als nieuwe medewerker binnen Teleperformance ook deel aan het onboarding programma. Tijdens de onboarding leer je alles over Teleperformance en maak je meteen kennis met je nieuwe collega’s!
Ons aanbod
Als je bij Teleperformance aan de slag gaat als helpdeskmedewerker dan kun je, naast een passend salaris, rekenen op:
- betaalde trainingen;
- acties en aanbiedingen bij de mooie merken waar we voor werken;
- de mogelijkheid om deel te nemen aan het fietsplan, fitnessplan en de collectieve zorgverzekering;
- 8% vakantiegeld;
- een reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer enkele reis op basis van de CAO Facilitaire Contactcenters. Reizen met openbaar vervoer wordt 100% vergoed;
- een aantrekkelijke bonus wanneer je een vriend, familielid of kennis introduceert die gaat starten bij Teleperformance;
- 22 vakantiedagen met de mogelijkheid om per kwartaal één extra vakantiedag te verdienen (op basis van een 40-urige werkweek).
Wie ben jij?
Een succesvolle klantenservicemedewerker heeft het vermogen om de klantvraag te beoordelen en hier een passende oplossing voor te bieden. Aangezien de klantvraag vaak technisch is, vind je het leuk om je te verdiepen in de techniek achter de diensten van KPN. Daarnaast:
- heb je minimaal mbo werk- en denkniveau;
- haal je minimaal 180 toetsenbord aanslagen per minuut;
- beheers je de Nederlandse taal uitstekend in zowel woord als geschrift;
- ben je 5 weken beschikbaar voor de training;
- ben je minimaal 24 uur per week flexibel inzetbaar van maandag t/m zondag van 08.00 uur tot 22.30 uur (inclusief feestdagen).
Heb je vragen over de functie of Teleperformance? Neem dan contact op met de recruiter, Ilse Thijsse, ilse.thijsse@teleperformance.nl
Interesse?
Solliciteer online via de 'Website' onderaan deze pagina.
Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Trefwoorden: Vacature, Tilburg, Parttime, Customer service, medewerker Callcenter.