ID: 88884
Triumph Sprint ST 955i
€3.000,00
No offers posted.
Description
Wegens omstandigheden bied ik met pijn in mijn hart mijn klassieke Triumph Sprint ST 955i aan. Het is de laatste serie van dit model, na 2004 is de productie gestopt. Fantastische tour én sport motor, waarmee ik jaren plezier heb gehad; zowel woon-werk als privé.
Je krijgt er 2 originele Triumph koffers bij.
Heerlijk driecilinder motorblok verveelt geen moment! Niet voor niets wordt het als ideale compromis tussen een twee- en viercilinder gezien.
Karaktervol en uniek: het is best een karakterfiets, Triumph is een gaaf merk en in het de grijze kleur die ik heb, is het zeker geen muurbloempje.
Geslaagd compromis tussen sportiviteit en comfort/ergonomie. Dashboard is mijns inziens zoals het hoort: grote analoge toerenteller en een groot digitaal display voor de snelheid, ziet er gelikt uit en werkt goed. Geen overbodige toeters en bellen: puur.
Motor: 955 cc driecilinder met injectie
Vermogen: 108 pk op de krukas @ 9200 rpm
Koppel: 97 Nm @ 6200 rpm
Droog gewicht: 199 kg
0-100-tijd: 3,5 secondes (naar verluidt)
Topsnelheid: richting de 240 km/h (naar verluidt), zelf nog niet verder gekomen dan 220
Aandrijving: ketting Achtervering: enkele schokbreker met progressief linksysteem, veervoorspanning en uitgaande demping instelbaar Voorvering: "upside up"-voorvork met instelbare veervoorspanning
Banden: 120/70-17 voor en 180/55-17 achter
Je krijgt er 2 originele Triumph koffers bij.
Heerlijk driecilinder motorblok verveelt geen moment! Niet voor niets wordt het als ideale compromis tussen een twee- en viercilinder gezien.
Karaktervol en uniek: het is best een karakterfiets, Triumph is een gaaf merk en in het de grijze kleur die ik heb, is het zeker geen muurbloempje.
Geslaagd compromis tussen sportiviteit en comfort/ergonomie. Dashboard is mijns inziens zoals het hoort: grote analoge toerenteller en een groot digitaal display voor de snelheid, ziet er gelikt uit en werkt goed. Geen overbodige toeters en bellen: puur.
Motor: 955 cc driecilinder met injectie
Vermogen: 108 pk op de krukas @ 9200 rpm
Koppel: 97 Nm @ 6200 rpm
Droog gewicht: 199 kg
0-100-tijd: 3,5 secondes (naar verluidt)
Topsnelheid: richting de 240 km/h (naar verluidt), zelf nog niet verder gekomen dan 220
Aandrijving: ketting Achtervering: enkele schokbreker met progressief linksysteem, veervoorspanning en uitgaande demping instelbaar Voorvering: "upside up"-voorvork met instelbare veervoorspanning
Banden: 120/70-17 voor en 180/55-17 achter