ID: 28439
Varend woonschip Tjalk, zonder ligplaats
€95.000,00
Keine Angebote gepostet.
Beschreibung
Op deze in zeer goede staat verkerende motortjalk kan je uitstekend wonen maar het schip is ook zeer geschikt om te worden gebruikt voor recreatief gebruik, en voor vaartochten door Nederland, maar zeker ook door België en Frankrijk.
Het schip meet 23.55 x 4.60m en is in 1915 De indeling is als volgt:
Vooronder : bergruimte en de kettingbak voor het anker, 2 slaapkamers van respectievelijk ca. 8.5m2 en ca. 17m2, de grote kan weer herbouwd worden tot 2 slaapkamers, een gang met kastruimte , een badkamer van ca. 8m2 met een dubbele wastafel, een bad/douche combinatie en een toilet. woonkamer van ca. 25m2 , de roef met de keuken en de eethoek. Alle ruimtes zijn volledig geïsoleerd.
De Hoop is in principe vaarklaar. Het schip heeft een geringe doorvaarthoogte van minder dan 3 m en een diepgang van slechts 80 cm.
Ook technisch voldoet dit schip aan nagenoeg alle eisen. Een Kromhout Gardner (100PK) zorgt in combinatie met een Brevo keerkoppeling voor de voortstuwing. Er is een 12 Volts boordnet en een 220 Volts systeem met walaansluiting. Er is ook een losse acculader aanwezig. Daarnaast is er een 8 KW Hatz generator voor onderweg.Het schip herbergt 2 watertanks met een totale inhoud van ca 1600 liter en een dieseltank van ca. 450 liter. De verwarming geschiedt door middel van een houtkachel. Verder is er een dieselketel die de centrale verwarming verzorgt.
Het schip is in zeer goede staat van onderhoud. De luikenkap is dit jaar compleet vervangen en het schip is ook dit jaar nog volledig geschilderd. In 2012 is De Hoop naar de werf geweest en er is een vlakrapport beschikbaar.
Hoewel het op dit moment een niet getuigd schip betreft, leent De Hoop zich voor het weer zeilend maken. De zwaarden, inclusief de lieren, het stuurwerk zijn in goede staat. De mastkoker is aanwezig en de noodzakelijk lieren staan aan boord.
Het schip meet 23.55 x 4.60m en is in 1915 De indeling is als volgt:
Vooronder : bergruimte en de kettingbak voor het anker, 2 slaapkamers van respectievelijk ca. 8.5m2 en ca. 17m2, de grote kan weer herbouwd worden tot 2 slaapkamers, een gang met kastruimte , een badkamer van ca. 8m2 met een dubbele wastafel, een bad/douche combinatie en een toilet. woonkamer van ca. 25m2 , de roef met de keuken en de eethoek. Alle ruimtes zijn volledig geïsoleerd.
De Hoop is in principe vaarklaar. Het schip heeft een geringe doorvaarthoogte van minder dan 3 m en een diepgang van slechts 80 cm.
Ook technisch voldoet dit schip aan nagenoeg alle eisen. Een Kromhout Gardner (100PK) zorgt in combinatie met een Brevo keerkoppeling voor de voortstuwing. Er is een 12 Volts boordnet en een 220 Volts systeem met walaansluiting. Er is ook een losse acculader aanwezig. Daarnaast is er een 8 KW Hatz generator voor onderweg.Het schip herbergt 2 watertanks met een totale inhoud van ca 1600 liter en een dieseltank van ca. 450 liter. De verwarming geschiedt door middel van een houtkachel. Verder is er een dieselketel die de centrale verwarming verzorgt.
Het schip is in zeer goede staat van onderhoud. De luikenkap is dit jaar compleet vervangen en het schip is ook dit jaar nog volledig geschilderd. In 2012 is De Hoop naar de werf geweest en er is een vlakrapport beschikbaar.
Hoewel het op dit moment een niet getuigd schip betreft, leent De Hoop zich voor het weer zeilend maken. De zwaarden, inclusief de lieren, het stuurwerk zijn in goede staat. De mastkoker is aanwezig en de noodzakelijk lieren staan aan boord.